Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 11:55

Een collega die zich niet zo goed meer aan de afgesproken regels houdt omtrent corona ( ja oké er zijn geen maatregelen meer , maar ik werk nog bij mensen thuis en daar hebben we gezamenlijk nog wel maatregelen opgezet).

Niet dat het mijn probleem en verantwoording is , ik heb er verder niet zoveel last van. Maar wel diegene waarvoor we werken en dat vindt ik vooral vervelend dat diegene daar wel last van heeft.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 11:58

Ik moet mijn CV opnieuw maken. Had een super simpele want goed genoeg voor m'n vakgebied.
Nu in het buitenland in een vak gebied met veel concurrentie dus moet er top uit zien.
En het lukt gewoon niet, die Word templates zijn niks want daar kun je 0 in aanpassen en zelf wat in elkaar bouwen wil ook niet... Argh kan hier niet tegen :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:01

Nyaleti schreef:
Ik moet mijn CV opnieuw maken. Had een super simpele want goed genoeg voor m'n vakgebied.
Nu in het buitenland in een vak gebied met veel concurrentie dus moet er top uit zien.
En het lukt gewoon niet, die Word templates zijn niks want daar kun je 0 in aanpassen en zelf wat in elkaar bouwen wil ook niet... Argh kan hier niet tegen :=

Canva al eens geprobeerd?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:07

Nyaleti schreef:

Cv.nl? Moet je alleen wel betalen

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 12:27

xPabloBokt schreef:
Nyaleti schreef:

Canva al eens geprobeerd?

Canva is idd top voor CV's :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:08

Vandaag is het 6 jaar geleden dat ik een overval heb meegemaakt. Het is gewoon een rot dag.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:14

wyoming schreef:
Vandaag is het 6 jaar geleden dat ik een overval heb meegemaakt. Het is gewoon een rot dag.

Sterkte om deze rot dag door te komen. :(:)

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:17

Door de huisarts is vastgesteld dat ik overspannen ben en nu vandaag had ik een telefonisch consult met de bedrijfsarts. Die gaf allerlei adviezen wat ik dus precies niet zie zitten... Veel te eigenwijs, maar juist van deze adviezen krijg ik stress. Ik geloof dat ik maandag maar even met HR en mijn baas ga overleggen over wat dan wel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:18

Sterkte Wyoming :(:)

Ik erger me eraan dat ik nergens makkelijk aan een 100% katoenen/badstof badjas kan komen. Allemaal polyestermeuk.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:22

xPabloBokt schreef:
Sterkte Wyoming :(:)

Ik erger me eraan dat ik nergens makkelijk aan een 100% katoenen/badstof badjas kan komen. Allemaal polyestermeuk.

Ikea?

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:30

Gisteren het songfestival gekeken. Wat veel stroboscopen (praktisch bij elk optreden), kon eerlijk gezegd geen een optreden kijken. Alleen the Rasmus gezien en dat was ok daarna nog 1 die erg erg sterk was en daarna ai wat slecht.
#irritatiefactortje

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:42

Hond die ging rollen in een dodemol. Viespeuk.

En buren die roken in hun tuin.
Mag natuurlijk. Maar het stinkt dus ik zit binnen met de deur dicht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 15:37

Een vrouw in de supermarkt die me aansprak.

Of ik het zwaar had met 2 kinderen (nee) en waarom ze niet vastgebonden in een buggy zaten (ze zijn 3 en 4, ga weg) en toen ze zei dat kinderen niks te willen hebben kon ik alleen maar zeggen 'haha sterf' en nu baal ik dat ik niet gevatter was.

Ze waren overigens echt heel lief in de winkel dus mij niet bellen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 15:39

Urbanus schreef:
Een vrouw in de supermarkt die me aansprak.

Of ik het zwaar had met 2 kinderen (nee) en waarom ze niet vastgebonden in een buggy zaten (ze zijn 3 en 4, ga weg) en toen ze zei dat kinderen niks te willen hebben kon ik alleen maar zeggen 'haha sterf' en nu baal ik dat ik niet gevatter was.

Ze waren overigens echt heel lief in de winkel dus mij niet bellen.

Kun jij je dan de tijd niet meer herinneren dat jij je zelf ook zou hebben geërgerd aan loslopende kinderen in de supermarkt (of überhaupt ergens)?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 15:42

Jawel! Nog steeds! Maar ze stonden hand in hand te wachten op me, ze waren stil en lief.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 15:42

Waarom moet je je ergeren aan loslopende kinderen die gewoon braaf met mama mee lopen? :?

Kijk, als ze de hele winkel bij elkaar gillen en doen snap ik dat mensen zich ergeren maar als ze gewoon lief mee lopen en helpen boodschappen doen is er toch niet zoveel aan de hand?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:00

Als kinderen lief meelopen en/of gezellig babbelen erger ik mij er niet aan als ze mee zijn met boodschappen doen.
Zijn ze aan het rondrennen / krijsen dan wel :')

Pasgeleden schrok ik mij rot van zo’n kind. Rende rond en ik stond naar producten te kijken. Rent dat kind tegen mij aan, dus ik moest moeite doen om te blijven staan. Ik sta niet zo stevig.
Kind viel, dus gaat ook nog huilen. Moeders kijkt woest naar mij, ik net zo woest terug :') . Ik heb heel rustig maar duidelijk tegen het kind gezegd: “ Een winkel is geen speelplaats, als je rustig had gelopen was je niet tegen mij opgebotst en gevallen.”

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:07

Ik erger mij te snel aan kinderen, terwijl ik er zelf nog steeds een ben :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:14

Froukje schreef:
Waarom moet je je ergeren aan loslopende kinderen die gewoon braaf met mama mee lopen? :?

Niet iedereen heeft heel veel met kinderen, en sommigen zelfs heel weinig.
Kinderen doen vaak allemaal dingen die kinderen nu eenmaal doen, zeggen kinderdingen, met schelle kinderstemmetjes en kinderkwijl, lopen niet door, zijn zelden koersvast, willen nog wel eens 'meehelpen' terwijl de hele kassarij staat te wachten, etc., en dat is dan nog als ze lief zijn.

Dat zijn dingen die je misschien pas gaat waarderen als je zelf kinderen hebt, en misschien zelfs dan alleen van je eigen kinderen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:17

Maar vaak, zeg niet perse nu, zeggen ouders dat hun kinderen rustig en stil waren.
Ja misschien in vergelijk met de 100 decibel die ze anders maken wel. Maar andere ergeren zich ook aan de 85 die ze op dat moment maken en de ouders aan gewend zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:18

oomens schreef:
Froukje schreef:

Niet iedereen heeft heel veel met kinderen, en sommigen zelfs heel weinig.
Kinderen doen vaak allemaal dingen die kinderen nu eenmaal doen, zeggen kinderdingen, met schelle kinderstemmetjes en kinderkwijl, lopen niet door, zijn zelden koersvast, willen nog wel eens 'meehelpen' terwijl de hele kassarij staat te wachten, etc., en dat is dan nog als ze lief zijn.

Dat zijn dingen die je misschien pas gaat waarderen als je zelf kinderen hebt, en misschien zelfs dan alleen van je eigen kinderen.

Mijn kinderen zijn echt niet heilig maar in dit geval was het volkomen onnodig. Ik denk ook niet dat ze me ooit nog zal aanspreken :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:28

Had echt gezegd dat ik hoopte dat ze nooit kinderen zou krijgen :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:29

De NL alert die net bij iedereen in de trein afging. Schrik me de tyfus _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:30

Nee ze vertelde dat ze 3 moeilijke jongens had.

Ik zou ook moeilijk zijn als dat m'n moeder was hoor.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 16:33

Zei je niet ‘gut’ _O-
Ik word dan echt heel vals :')