Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik moet mijn CV opnieuw maken. Had een super simpele want goed genoeg voor m'n vakgebied.
Nu in het buitenland in een vak gebied met veel concurrentie dus moet er top uit zien.
En het lukt gewoon niet, die Word templates zijn niks want daar kun je 0 in aanpassen en zelf wat in elkaar bouwen wil ook niet... Argh kan hier niet tegen
Nyaleti schreef:Ik moet mijn CV opnieuw maken. Had een super simpele want goed genoeg voor m'n vakgebied.
Nu in het buitenland in een vak gebied met veel concurrentie dus moet er top uit zien.
En het lukt gewoon niet, die Word templates zijn niks want daar kun je 0 in aanpassen en zelf wat in elkaar bouwen wil ook niet... Argh kan hier niet tegen
xPabloBokt schreef:Nyaleti schreef:Ik moet mijn CV opnieuw maken. Had een super simpele want goed genoeg voor m'n vakgebied.
Canva al eens geprobeerd?
Urbanus schreef:Een vrouw in de supermarkt die me aansprak.
Of ik het zwaar had met 2 kinderen (nee) en waarom ze niet vastgebonden in een buggy zaten (ze zijn 3 en 4, ga weg) en toen ze zei dat kinderen niks te willen hebben kon ik alleen maar zeggen 'haha sterf' en nu baal ik dat ik niet gevatter was.
Ze waren overigens echt heel lief in de winkel dus mij niet bellen.
Froukje schreef:Waarom moet je je ergeren aan loslopende kinderen die gewoon braaf met mama mee lopen?
oomens schreef:Froukje schreef:Waarom moet je je ergeren aan loslopende kinderen die gewoon braaf met mama mee lopen?
Niet iedereen heeft heel veel met kinderen, en sommigen zelfs heel weinig.
Kinderen doen vaak allemaal dingen die kinderen nu eenmaal doen, zeggen kinderdingen, met schelle kinderstemmetjes en kinderkwijl, lopen niet door, zijn zelden koersvast, willen nog wel eens 'meehelpen' terwijl de hele kassarij staat te wachten, etc., en dat is dan nog als ze lief zijn.
Dat zijn dingen die je misschien pas gaat waarderen als je zelf kinderen hebt, en misschien zelfs dan alleen van je eigen kinderen.