Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Ik zou de vraag eigenlijk gewoon bij Robijn neerleggen, ze hebben vast wel een klantenservice...?
Dan krijg je tenminste een onderbouwd advies, met een beetje geluk.
Nyaleti schreef:Hmm oké help.
Ik had donderdag een oogmeting bij de opticien dus dat apparaat lang tegen m'n hoofd gehad en daarna nog lang een pasbril opgehad.
Vrij snel daarna al echt jeukende ogen (niet droog of branderig) en dat is nu nog steeds. Ook m'n oogleden / huid rondom wenkbrauwen zijn een beetje dikker en rood.
Kan dit door slechte hygiëne oid komen? En ook zo snel al?
Andere wat ik kan bedenken is dat ik retinol heb gebruikt voor op m'n huid (niet rondom de ogen natuurlijk) en ondanks dat ik me ook heb ingesmeerd met zonnebrand, dat het toch verbrand is? Heb echt maar heel even zon gezien en dat was met zonnebril of met cap op.. Lijkt me sterk dus en waarom jeuken m'n ogen dan?
Geen nieuwe producten gebruikt verder. Ik link het toch aan de Opticien maar zo snel al een reactie?
xSCWx schreef:Misschien allergisch voor het schoonmaakmiddel waarmee ze het apparaat schoon maken?
Ik zag toevallig een soortgelijk verhaal voorbij komen maar dan van iemand die op een wc was gaan zitten die schoon was gemaakt met azijn. Er daar dus allergisch voor is
Kwal schreef:xSCWx schreef:Misschien allergisch voor het schoonmaakmiddel waarmee ze het apparaat schoon maken?
Ik zag toevallig een soortgelijk verhaal voorbij komen maar dan van iemand die op een wc was gaan zitten die schoon was gemaakt met azijn. Er daar dus allergisch voor is
Ik wilde echt precies hetzelfde typen, maar had het azijn weggelaten omdat ik dacht dat anderen die TikTok misschien ook hadden gezien
Kwal schreef:Nyaleti schreef:Hmm oké help.
Ik had donderdag een oogmeting bij de opticien dus dat apparaat lang tegen m'n hoofd gehad en daarna nog lang een pasbril opgehad.
Vrij snel daarna al echt jeukende ogen (niet droog of branderig) en dat is nu nog steeds. Ook m'n oogleden / huid rondom wenkbrauwen zijn een beetje dikker en rood.
Kan dit door slechte hygiëne oid komen? En ook zo snel al?
Andere wat ik kan bedenken is dat ik retinol heb gebruikt voor op m'n huid (niet rondom de ogen natuurlijk) en ondanks dat ik me ook heb ingesmeerd met zonnebrand, dat het toch verbrand is? Heb echt maar heel even zon gezien en dat was met zonnebril of met cap op.. Lijkt me sterk dus en waarom jeuken m'n ogen dan?
Geen nieuwe producten gebruikt verder. Ik link het toch aan de Opticien maar zo snel al een reactie?
Misschien juist door goede hygiëne? Dat zij nog net even voor jij je gezicht er tegenaan drukt het apparaat schoonmaken en dat je op het schoonmaakmiddel reageert?