Nyaleti schreef:Pony die hoefbevangen lijkt te zijn ondanks een schrale wei, arm hooi en Glucobalance.. en de DA die morgenvroeg pas kan komen
Spoed bellen, want morgen pas voor een hoefbevangenheid.

Moet zelf een baggeremmer hebben, want deze is te zwaar en te lomp voor een klein persoon van 1.55 hoog. Ding is 2x zo lang als ik ben.

Maar nergens zo te koop of ik moet zelf gaten erin boren.

Ze wilden in het land naast mij hooibalen persen en glipte er net uit toen het hek open stond. Intussen is ze weer op mijn land, maar ik streste hem wel even en waarschuwde hen al eerder. Sowieso vond het ook niet echt een fijn idee dat ze heen en weer rijden met die grote machines terwijl mijn dieren er lopen. Maar goed, ze moeten bij mij langs of via een andere kant door een wei met een kudde jonge paarden. Ondanks dat ze geen recht van overpad hebben verleen ik het ze wel gezien ze toch moeten kunnen hooien, maar ideaal is anders. Hopelijk komt daar over een paar jaar verandering in als de geluidswal er is met een pad daar langs. Dan is het even een kwestie van een dijkje over de sloot aan leggen en hoeven ze niet door andere mensen hun land.