Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:21

Chilblains na het wandelen.

Jeetje, Ineke, wat k*t! :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:04

Omgh die brievenbus. :oo

Mijn geweckte aardappelen mislukt zijn 1 pot dus ontploft, ander alleen deksel los en stinken dat het deed. :r

JackieT

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:43

Na lang proberen of ie nog op wou staan, net toch onze schotse hooglanders in laten slapen,

De een gister ochtend uit sloot moeten halen, vanochtend stond ie eindelijk weer even, maar vanmiddag ging lag hij en kon hij niet meer opstaan. Zijn moeder ook meteen een spuitje laten geven, anders was die alleen, en die was ook al richting het einde.

Wou 2021 toch anders starten :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:00

Sterkte, JackieT. :(:)
Schotse hooglanders zijn wel echt heel leuk, trouwens. <3

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:54

Aan mijn eten, of het gebrek eraan :') Heb om kwart over 6 besteld en het is er nog steeds niet :O

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:22

Ineke2 schreef:
Dit -O-

[ [url=m/2pRPBf.jpg]Afbeelding[/url] ]

De VVE vond het blijkbaar dit jaar niet nodig om de brievenbussen af te sluiten.

Nou het word / is nog leuker.

De VVE blijkt wél opdracht te hebben gegeven om de brievenbussen af te sluiten aan dezelfde firma die dat vorig jaar heeft gedaan.
Alleen die firma heeft het duidelijk niet gedaan :+

Sterkte Jackie :knuffel:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:25

Smee__ schreef:
Aan mijn eten, of het gebrek eraan :') Heb om kwart over 6 besteld en het is er nog steeds niet :O

Jeetje daar was ik echt niet mee akkoord gegaan

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:50

Dat dinsdag school weer begint. Heb daar eigenlijk geen problemen mee. Maar dat dat ook betekent dat we verder moeten met een opdracht die mij meer energie kost dan dat ik er iets van leer (like helemaal niets)
Ik haal nog liever een onvoldoende dan dat ik nog energie in die opdracht steek

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 00:21

Smee__ schreef:

Wow daar ook al?! Wij hadden ook om half 5 zoiets bestelt, we konden het om kwart over 8 komen halen..? Echt super druk overal!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-21 00:38

LiannePuthzy schreef:
Dat dinsdag school weer begint. Heb daar eigenlijk geen problemen mee. Maar dat dat ook betekent dat we verder moeten met een opdracht die mij meer energie kost dan dat ik er iets van leer (like helemaal niets)
Ik haal nog liever een onvoldoende dan dat ik nog energie in die opdracht steek

Hier precies hetzelfde maar dan maandag.. blij dat ik de 13e eindpresentatie heb.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 00:49

Ik wil graag model staan. Lijkt me super, super tof. Alleen niet de ballen om ergens een berichtje te posten. Ik ben Chubby en klein, zonder enige ervaring. Dus ja :')

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 00:54

Mkango schreef:
Sterkte, JackieT. :(:)
Schotse hooglanders zijn wel echt heel leuk, trouwens. <3

Jaa zijn echt hele leuke koeien om voor de hobby te houden, heel mak ook. Van het voorjaar willen we weer 2 of 3 kalfjes kopen, is nu zo leeg in het land

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 01:45

Dat ik zo hard twijfel of ik morgen met of zonder handschoentjes ga werken (achter de kassa).
Risico op corona boeit me in dat opzicht niets, daarvoor wil ik het niet. Maar door mijn katten zien mijn handen er nogal toegetakeld uit en ik heb ook een helend wondje wat ik liever niet zichtbaar heb.
Pluspunt is dat ik dan niet onzeker ben over mijn handen want die zijn natuurlijk snel in het zicht voor klanten, minpunt is dat ik dan van die irritante coronavragen krijg waar ik al zo enorm klaar mee ben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 03:00

lotthje schreef:
Ik wil graag model staan. Lijkt me super, super tof. Alleen niet de ballen om ergens een berichtje te posten. Ik ben Chubby en klein, zonder enige ervaring. Dus ja :')

Doen! Hoe je eruit ziet maakt helemaal niets uit! En je gewicht al helemaal niet!
Misschien bij een georganiseerde fotoshoot op Bokt? Of je kunt zelf een fotograaf benaderen :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 04:30

Cayenne schreef:
lotthje schreef:

Doen! Hoe je eruit ziet maakt helemaal niets uit! En je gewicht al helemaal niet!
Misschien bij een georganiseerde fotoshoot op Bokt? Of je kunt zelf een fotograaf benaderen :)

Precies dit.

Ik ben er wel voor in! Holten is ook niet zo ver voor mij. Alleen wel ergens buiten, stuur maar een keer PB :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 04:45

lenaa_tje schreef:
Smee__ schreef:

Jeetje daar was ik echt niet mee akkoord gegaan

Ga ik ook zeker niet.. Ik moet zo werken dus ik ben uiteindelijk maar op bed gegaan. Bellen wilde ook niet want ze hadden de telefoon uit gedaan :+ Maar ga vanmiddag net zo lang proberen tot ik m'n geld terug heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 07:12

Joepie weer iemand waarmee ik dacht iets serieus te kunnen opbouwen die dom wegvreemd gaat. Lekker dan. Blij dat ik er nu achter ben.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 09:14

_O- Dan denk je nieuwe handschoenen te pakken..... Niet handigAfbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 09:36

MPR4 schreef:
Dat ik zo hard twijfel of ik morgen met of zonder handschoentjes ga werken (achter de kassa).
Risico op corona boeit me in dat opzicht niets, daarvoor wil ik het niet. Maar door mijn katten zien mijn handen er nogal toegetakeld uit en ik heb ook een helend wondje wat ik liever niet zichtbaar heb.
Pluspunt is dat ik dan niet onzeker ben over mijn handen want die zijn natuurlijk snel in het zicht voor klanten, minpunt is dat ik dan van die irritante coronavragen krijg waar ik al zo enorm klaar mee ben.

Gewoon lekker met handschoenen werken.

Oeps hagelslag die zijn een beetje stuk.

Mijn nek iemand die wil hebben is gratis af te halen. Aantal jaren terug al slijtage bij 1 wervel.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:45

Cayenne schreef:
lotthje schreef:

Ahh wat lief zeg, ik was een tijdje weg van bokt en nu herinner ik me weer waarom ik er in de eerste instantie was <3
Ga ik zeker doen!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:50

Ik werd om half 5 wakker, kon niet meer slapen. Net op het punt dat het een christelijk tijdstip was om op te staan (kwart over 8 ofzo) viel ik toch weer in slaap en werd net met schrik om half 11 wakker. En ik wilde zoveel doen vandaag -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:07

Foaly schreef:
Ik werd om half 5 wakker, kon niet meer slapen. Net op het punt dat het een christelijk tijdstip was om op te staan (kwart over 8 ofzo) viel ik toch weer in slaap en werd net met schrik om half 11 wakker. En ik wilde zoveel doen vandaag -O-

De dag is nog niet voorbij, he :7.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:20

Mensen die korting willen op hun bloemen omdat er gister uiteraard geen verse bloemen geleverd konden worden... en dan door blijven zeuren omdat ze echt geen korting krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:23

lotthje schreef:
Ahh wat lief zeg, ik was een tijdje weg van bokt en nu herinner ik me weer waarom ik er in de eerste instantie was <3
Ga ik zeker doen!
Vooral bij ons, wij zijn heel lief. O:) (Soms dan.)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:31

Ik was aan het snoeien toen ik ineens iets vanuit mijn ooghoek op mijn rechter schouder zag zitten. Dus ik draaide mijn hoofd en keek recht op een hoornaar koningin :wow:
Beest was zo groot als mijn pink. Toen ze begon te lopen maar snel een tak gepakt en haar er af gehaald, maar ik kreeg bijna een hartverzakking.