Jeetje, Ineke, wat k*t!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dit![]()
[ [url=m/2pRPBf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De VVE vond het blijkbaar dit jaar niet nodig om de brievenbussen af te sluiten.
LiannePuthzy schreef:Dat dinsdag school weer begint. Heb daar eigenlijk geen problemen mee. Maar dat dat ook betekent dat we verder moeten met een opdracht die mij meer energie kost dan dat ik er iets van leer (like helemaal niets)
Ik haal nog liever een onvoldoende dan dat ik nog energie in die opdracht steek
lotthje schreef:Ik wil graag model staan. Lijkt me super, super tof. Alleen niet de ballen om ergens een berichtje te posten. Ik ben Chubby en klein, zonder enige ervaring. Dus ja
Cayenne schreef:lotthje schreef:Ik wil graag model staan. Lijkt me super, super tof. Alleen niet de ballen om ergens een berichtje te posten. Ik ben Chubby en klein, zonder enige ervaring. Dus ja
Doen! Hoe je eruit ziet maakt helemaal niets uit! En je gewicht al helemaal niet!
Misschien bij een georganiseerde fotoshoot op Bokt? Of je kunt zelf een fotograaf benaderen
lenaa_tje schreef:Smee__ schreef:Aan mijn eten, of het gebrek eraanHeb om kwart over 6 besteld en het is er nog steeds niet
Jeetje daar was ik echt niet mee akkoord gegaan
MPR4 schreef:Dat ik zo hard twijfel of ik morgen met of zonder handschoentjes ga werken (achter de kassa).
Risico op corona boeit me in dat opzicht niets, daarvoor wil ik het niet. Maar door mijn katten zien mijn handen er nogal toegetakeld uit en ik heb ook een helend wondje wat ik liever niet zichtbaar heb.
Pluspunt is dat ik dan niet onzeker ben over mijn handen want die zijn natuurlijk snel in het zicht voor klanten, minpunt is dat ik dan van die irritante coronavragen krijg waar ik al zo enorm klaar mee ben.
Cayenne schreef:lotthje schreef:Ik wil graag model staan. Lijkt me super, super tof. Alleen niet de ballen om ergens een berichtje te posten. Ik ben Chubby en klein, zonder enige ervaring. Dus ja
Doen! Hoe je eruit ziet maakt helemaal niets uit! En je gewicht al helemaal niet!
Misschien bij een georganiseerde fotoshoot op Bokt? Of je kunt zelf een fotograaf benaderen