Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfan25 schreef:Ik snap echt niet dat mensen perse dit weekend naar tuincentra, bouwmarkten en meubelboulevards gaan. We zitten nog wel even in een intelligente lockdown, dus spreid het een beetje. Ik hoop niet dat we over 2 weken meer zieken hebben. En strengere maatregelen. Vrees ook dat mensen het geen maanden meer gaan volhouden zo.
Bizar HC, dat de politie je huiswerk komt brengen. Hadden we vorig jaar ook niet kunnen bedenken
Pindabear schreef:Ik ben vandaag jarig maar kan er totaal niet van genieten, mijn gedachtes zijn steeds bij de mensen die ziek zijn en bij de mensen die iemand in hun omgeving hebben verloren aan deze kl*te virus. En ook bij de ouderen die eenzaam moeten wachten tot deze ellende voorbij is en dat ze hun familie weer kunnen zien.
Wel ben ik vanmorgen nog even naar m’n ouders gefietst om ze een gebakje op mijn verjaardag te komen brengen.
Sizzle schreef:Janine, dan heeft je werkgever geld bespaard op niet zulke handige momenten.
Je kunt zelfs voor een hele universiteit VPN beschikbaar stellen zonder overbelasting. Dat probleem ligt echt bij het bedrijf. Een van onze klanten had dat ook. Normaal mag niet of weinig thuisgewerkt worden dus VPN was berekend op zakenreizen en externe medewerkers. Ineens moest iedereen thuiswerken en 5 minuten later lag de VPN eruit![]()
Dit hadden ze echter binnen 2 dagen opgeschaald en nu is het prima.
Pindabear schreef:Ik ben vandaag jarig maar kan er totaal niet van genieten, mijn gedachtes zijn steeds bij de mensen die ziek zijn en bij de mensen die iemand in hun omgeving hebben verloren aan deze kl*te virus. En ook bij de ouderen die eenzaam moeten wachten tot deze ellende voorbij is en dat ze hun familie weer kunnen zien.
Wel ben ik vanmorgen nog even naar m’n ouders gefietst om ze een gebakje op mijn verjaardag te komen brengen.
Paardenfan25 schreef:Ik snap echt niet dat mensen perse dit weekend naar tuincentra, bouwmarkten en meubelboulevards gaan. We zitten nog wel even in een intelligente lockdown, dus spreid het een beetje.
nynke55 schreef:Ik ben dan ook voor 1-richting verkeer in de supermarkt, word het een stuk gemakkelijker van. Zolang ze je niet voorbij stuiven natuurlijk.
SusanH schreef:nynke55 schreef:Ik ben dan ook voor 1-richting verkeer in de supermarkt, word het een stuk gemakkelijker van. Zolang ze je niet voorbij stuiven natuurlijk.
Ik vergeet nog wel eens wat en moet dan door de winkel weer terug. Dus ik noemde het wel als voorbeeld maar voor mij is het niet handig eigenlijk
Huertecilla schreef:Paardenfan25 schreef:Ik snap echt niet dat mensen perse dit weekend naar tuincentra, bouwmarkten en meubelboulevards gaan. We zitten nog wel even in een intelligente lockdown, dus spreid het een beetje.
Is niet echt een intelligente lockdown wel? Er is alleen een verzoek tot beperking van verplaatsing en afstand houden.
Kán zonder meer een intelligente aanpak zijn, maar lockdown is het niet en er wordt niet echt intelligent gehoor aan gegeven.
In het UK loopt het helaas slecht met de niet intelligente niet lockdown aldaar. Zullen serieuze beperkende maatregelen nodig zijn doch de kat is al uit de zak ben ik bang en zou niet weten hoe ze de golf moeten opvangen met de nu al overspoelde NHS.
Heel triest wat ik hoor van vrienden daar.
moonsparkle schreef:Ik ben net langs het winkel centrum gereden en het was er hartstikke druk, maar ik ben er verder niet heen gegaan dus wie weet hield iedereen wel netjes afstand. Op de camping stond het ook vol met caravans,maar wie weet staan die er altijd? Maar dat zou ik niet denken van campers /caravans.
Huertecilla schreef:Is niet echt een intelligente lockdown wel? Er is alleen een verzoek tot beperking van verplaatsing en afstand houden.
Kán zonder meer een intelligente aanpak zijn, maar lockdown is het niet en er wordt niet echt intelligent gehoor aan gegeven.
In het UK loopt het helaas slecht met de niet intelligente niet lockdown aldaar. Zullen serieuze beperkende maatregelen nodig zijn doch de kat is al uit de zak ben ik bang en zou niet weten hoe ze de golf moeten opvangen met de nu al overspoelde NHS.
Heel triest wat ik hoor van vrienden daar.