Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Dat ik stomme opmerking had gemaakt waardoor ik al een gat had gegraven, ik het probeerde goed te maken maar ik voor mijn gevoel het gat alleen maar groter gegraven te hebben....
Valerie93 schreef:Valerie93 schreef:Dat ik stomme opmerking had gemaakt waardoor ik al een gat had gegraven, ik het probeerde goed te maken maar ik voor mijn gevoel het gat alleen maar groter gegraven te hebben....
Nog steeds dit... waardoor ik mij echt onwijs onzeker voel en geen reactie heb gekregen. Kan nu echt even in een hoekje gaan zitten janken. Maar dat zal helaas niets oplossen
Mkango schreef:lotthje schreef:Mag je hulp vragen?Dat ik maar niet uit een stom raadsel kom. Het is letterlijk de laatste vraag voor de finale en baal mega dat ik het maar niet zie. Ik denk waarschijnlijk te moeilijk maar ik kom er echt niet uit :/
AnnexUdith schreef:TessaxQuincy schreef:dat ik koorts heb + hoofdpijn en verkouden en k nu toch wel een beetje stress...![]()
Gewoon laten testen het kan nu en zeker als je twijfelt gewoon laten doen hoor!
fohadie schreef:Koorts krijg je niet van een ventilator. Laat je alsjeblieft testen! Je bent wel binnen gebleven sinds je klachten kreeg?
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:dat ik koorts heb + hoofdpijn en verkouden en k nu toch wel een beetje stress...![]()
Gewoon laten testen het kan nu en zeker als je twijfelt gewoon laten doen hoor!
fohadie schreef:Koorts krijg je niet van een ventilator. Laat je alsjeblieft testen! Je bent wel binnen gebleven sinds je klachten kreeg?