Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:52

Live tracking van Budbee. Volgens de tracking is ie al 3 keer in mn straat geweest en is ie ookal 3 keer omgekeerd en weer weggegaan

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:04

Aan die dame die echt héél dicht op mij kwam staan bij de kassa van de Kruidvat. Ook zonder Corona had ik mij ongemakkelijk gevoeld, bijna schouder aan schouder. Ik had net afgerekend en wilde mijn spulletjes pakken toen ze ook al bij het pinautomaat ging staan. En ook niet even een stapje terug doen toen ik ''Uhh, mevrouw..'' zei, nogal verbouwereerd en het kassameisje ook al aan gaf dat ze afstand moest bewaren. Zoveel ruimte was er gewoon niet en kon ze nou echt niet even 5 seconden wachten?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:06

Dat ik op een pakket zit te wachten wat tussen 8 en 18.00 bezorgt zou worden... (ja... dhl)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:30

Valerie93 schreef:
Dat ik stomme opmerking had gemaakt waardoor ik al een gat had gegraven, ik het probeerde goed te maken maar ik voor mijn gevoel het gat alleen maar groter gegraven te hebben....

Nog steeds dit... waardoor ik mij echt onwijs onzeker voel en geen reactie heb gekregen. Kan nu echt even in een hoekje gaan zitten janken. Maar dat zal helaas niets oplossen

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:31

Mijn gebrek aan studie motivatie en mijn gebrek aan gebrek aan studieontwijkend gedrag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:33

Valerie93 schreef:
Valerie93 schreef:
Dat ik stomme opmerking had gemaakt waardoor ik al een gat had gegraven, ik het probeerde goed te maken maar ik voor mijn gevoel het gat alleen maar groter gegraven te hebben....

Nog steeds dit... waardoor ik mij echt onwijs onzeker voel en geen reactie heb gekregen. Kan nu echt even in een hoekje gaan zitten janken. Maar dat zal helaas niets oplossen

Arghhh ik kan dat soms ook al te goed... Succes!!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:56

Avondeten was veel te pittig... nu ontzettend veel last van mijn maag

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:59

dat twee weken terug eindelijk mijn pakket na dik twee maand binnen was gekomen. poten kapot.. dus er voor gezorgd dat er nieuwe worden gestuurd. vandaag binnen gekregen waar kapoten poten... terwijl we die tafel zo nodig hebben, onze andere valt letterlijk uit elkaar.

en aan de jongste twelg. heeft weer zoń periode dat hij steeds wakker wordt en de boel bij elkaar schreeuwd en niet wil slapen. heb hem nu weer benenden, tweede dag al. hoop niet dat het een gewoonte gaat worden.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:27

dat ik koorts heb + hoofdpijn en verkouden en k nu toch wel een beetje stress... :o :\

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:54

Dat ik maar niet uit een stom raadsel kom. Het is letterlijk de laatste vraag voor de finale en baal mega dat ik het maar niet zie. Ik denk waarschijnlijk te moeilijk maar ik kom er echt niet uit :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:58

lotthje schreef:
Dat ik maar niet uit een stom raadsel kom. Het is letterlijk de laatste vraag voor de finale en baal mega dat ik het maar niet zie. Ik denk waarschijnlijk te moeilijk maar ik kom er echt niet uit :/
Mag je hulp vragen?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:59

Mkango schreef:
lotthje schreef:
Mag je hulp vragen?

Jawel, maar niemand in mijn omgeving weet het. Hang nu aan de telefoon met mn vriend maar die ziet het ook niet en vanuit school kwam de vraag om het voor je te houden. Mijn moeder denkt ook al sinds zondag mee, pff.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:00

Kunnen wij meedenken?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:05

Ehm, er was een topic aangemaakt op bokt wat vervolgens gesloten is, hack je mee het volgens mij, zal zo de link even opzoeken. Daar staat de vraag in. Deze is toen gesloten omdat school er niet zo blij mee was en de persoon is volgens mij ook gediskwalificeerd. Volgens mij is het gewoon een dikke strikvraag, heb al het mogelijke al ingevuld en niks is goed. Dus denk niet dat je echt kan meedenken helaas. Vind het vooral mega vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:14

Ik erger me nu aan het feit dat in de opdracht het geslacht van het aanwijzend voornaamwoord bij 'persoon' niet klopt. M'n ogen bloeden. :') Maar ik ben voor je aan het puzzelen!

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:16

Helemaal geïrriteerd..
Ik erger me al een week.
Martingaal bij iemand gekocht via facebook.
Zij zou het dezelfde dag nog opsturen.
Vervolgens vraag ik de volgende dag of het nog met de post mee gaat. Ja zegt ze.
Nou super.
Ik vraag om een track en trace code. Negeert ze me 2 dagen volledig. (Ik stuur meerdere berichten)
Ze is niet thuis zegt ze.
Ik zeg oke wanneer stuur je de code ?
Ja als ik thuis ben.
Vervolgens weer niks weer niks en weer niks.
Nu zijn we dus een goede week verder en ze heeft me nog niks gestuurd, word ze nog geïrriteerd dat ik haar meerdere berichten stuur..
Zit er aan te denken om het op facebook te gooien aangezien het gewoon een ruiter is die in de sport springt en aardig wat vrienden heeft.
Heel vervelend dat het zo moet.
Maar wat een vervelend gedoe.
Ik krijg gewoon niks, nog geen pakket en nog geen track en trace. Heb al gezegd dat ik anders m’n geld terug wil..

Beetje vaag verhaal zo als ik het terug lees, maar ik moest dit even weg typen.
(Gaat om 120€)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:27

TessaxQuincy schreef:
dat ik koorts heb + hoofdpijn en verkouden en k nu toch wel een beetje stress... :o :

en de koorts nog hogerr.. :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:40

TessaxQuincy schreef:
dat ik koorts heb + hoofdpijn en verkouden en k nu toch wel een beetje stress... :o :

Gewoon laten testen het kan nu en zeker als je twijfelt gewoon laten doen hoor!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:44

Ik zát rustig op de bank een bordspelletje te spelen via de laptop.
Nadruk op zàt.

Ineens rent er een toch betrekkelijk royaal formaat spin compleet met eicocon over mijn armen en laptop.

Ik ben niet echt bang voor spinnen (als kind wel) maar dit is me toch wat te gortig.
Ik houd het heel even vol om rustig te blijven zitten, Mijn hond Habibi volgt met haar ogen en kop vol interesse de spin. En mijn gezicht heb ik het idee.
Mijn hartslag vliegt omhoog, en ikzelf compleet met laptop ook.

Ik krijg het nog wel voor elkaar om de laptop zonder beschadigingen neer te zetten voordat ik mezelf toch wat onrustig afklop.
Natuurlijk is die hele spin niet meer te zien. Daar wordt ik dan weer niet rustiger van.

Habibi ligt nog steeds op de bank, ze lag tegen me aan en is gewoon op dezelfde plek blijven liggen. Das nogal een stabiele, die krijg je niet zo snel overstuur. Ze volgt me wel intens. Ik vraag haar of ze weet waar dat beest gebleven is. Soms denk ik dat ze me begrijpt. Ze gaat, nog steeds relaxt op de bank, met haar kop en ogen de hele vloer af. Ik kijk onder de kussens.

We zien hem (of haar eigenlijk, gezien die eicocon) tegelijkertijd. Ze komt onder de bank vandaan lopen. Habibi springt op de grond, Ik vraag haar om eraf te blijven, wat ze netjes doet. Met die puntneus strak gericht op die kleine ergernis.

Mijn hartslag is wat aan het zakken, terwijl ik naar de keuken loop om een glas te pakken, en via de tafel waar ik een stuk papier pak terugloop naar die achtpotige indringer.

Het glas en het papier doen hun werk.
Spin is met eicocon en al naar buiten.

En nu mag mijn hartslag verder terugzakken naar normaal.
Terug naar mijn spel.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:47

AnnexUdith schreef:
TessaxQuincy schreef:

Jaa, maar ik heb een foto gezien hoever ze dat ding in je neus steken en alleen bij de gedachte moet ik al bijna kokhalzen. Maar we wachten tot morgen of ik dan nog koorts heb en anders bellen we de dokter. (heb nu 39.1 en om 21:30 was het 38.5) dus best snel omhoog gegaan.. Maar het kan ook de ventilator zijn want die heb ik gister en eergister nacht best lang aan gehad, recht op mijn gezicht. Dus ik hoop dat het dat is.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 00:10

Koorts krijg je niet van een ventilator. Laat je alsjeblieft testen! Je bent wel binnen gebleven sinds je klachten kreeg?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 00:20

Aan dat stomme raadsel ook :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 01:14

fohadie schreef:
Koorts krijg je niet van een ventilator. Laat je alsjeblieft testen! Je bent wel binnen gebleven sinds je klachten kreeg?

Koorts inderdaad niet erge keelontsteking zou nog kunnen. Zo heeft mijn lijf het ooit gepresteerd nadat ik in een indoor trampoline Park ben geweest met zeer slechte ventilatie en zuurstof en veel bewegen een zeer pijnlijke ontsteking te veroorzaken. Was de meest erge keelpijn die ik ooit heb gehad.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 01:16

TessaxQuincy schreef:
TessaxQuincy schreef:

Jaa, maar ik heb een foto gezien hoever ze dat ding in je neus steken en alleen bij de gedachte moet ik al bijna kokhalzen. Maar we wachten tot morgen of ik dan nog koorts heb en anders bellen we de dokter. (heb nu 39.1 en om 21:30 was het 38.5) dus best snel omhoog gegaan.. Maar het kan ook de ventilator zijn want die heb ik gister en eergister nacht best lang aan gehad, recht op mijn gezicht. Dus ik hoop dat het dat is.[/quote]

Ik heb zelf zware angst voor ziekten en pijn maar zo'n test als het moet laat ik het wel doen. Ik denk dan wat is 10 a 20 seconden pijn kans dat ik ga kokhalzen of overgeven is groot maar het is ook maar hoe hoog of laag je pijngrens ligt. Ik heb een hele lage pijngrens maar zou het echt wel doen als ik denk van ik wil een test.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 02:28

fohadie schreef:

Ja, alleen sochtends hond nog uitgelaten maar daarbij met niemand in contact geweest. Ik zit nu ook echt iedereen bij langs te gaan die corona zou kunnen hebben, maar ik heb werkelijk geen idee. Maar we zullen zien als ik ga testen..