Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Een nieuwe situatie in de geitensagaIemand had reeds meer dan een maand terug interesse in een geit, maar ze kon niet eerder komen dan komende week. Geit werd niet gereserveerd. Een dikke week terug vroeg ze of de geit er nog was ivm de afspraak. Aangegeven dat ze voorlopig nog te koop stond (maar niet gereserveerd voor haar) Ok, geen probleem. Komende week ging ze komen kijken. Morgen komt nog een andere geïnteresseerde voor een bezichtiging. Deze is reeds eerder ook geweest en wou nog een 2de keer komen (deze man wil mijn 2 laatste geiten samen kopen waar mijn voorkeur naar uit gaat want anders blijft er 1 alleen achter). Nu krijg ik dus bericht dat de geïnteresseerde waarop ik meer dan een maand moest wachten eer ze kon, morgen de geit wil komen halen. Er zou nu een 2de geit gekocht zijn en deze staat nu alleen. Dus ze wil de geit moet spoed komen halen want ja, zielig voor het geitje dat nu alleen staat etc. En ik denk nu: Euh… Maar je hebt nog niets gekocht want: Niets gereserveerd en geen voorschot gestort. Dus hoezo moet ik jou nu opeens met spoed ontvangen en ga je er van uit dat er een deal is gesloten?
Ben ik nu weer de rare die weer zo raar denkt?
Daan13 schreef:Bericht gestuurd naar een verkoper want ik had nog wat vragen,zie ik staan ;
Deze verkoper beantwoord 100% van de berichten binnen zes dagen .
ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.
Daan13 schreef:Bericht gestuurd naar een verkoper want ik had nog wat vragen,zie ik staan ;
Deze verkoper beantwoord 100% van de berichten binnen zes dagen .
ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.
prompter schreef:Ik heb een reactie vandaag van degene die zei dat hij niet had, hij heeft het toch nog gevonden. De overige drie zwijgen in alle talen, dus die biedingen ga ik zo intrekken.
DubbelFun schreef:Ik had er ook iets opstaan en verwachtte een eindprijs rond de 30/35 euro. Er werd als een gek geboden en ik heb er een eindtijd aan gezet en nu staat ie op over de honderd euro![]()
Moet nog wel betaald worden natuurlijk
Moestuin schreef:De afspraak staat reeds 6 weken maar wel aangegeven dat er in de tussen tijd wel gewoon anderen konden komen kijken. Mijn 2de geit voldeed niet haar eisen. Ondertussen zijn mijn andere geiten verkocht en zijn dit de laatste. Daarom heeft samen vertrekken nu wel mijn voorkeur. De kijker morgen is hier al geweest en had als eerste zijn afspraak voor nu zondag bevestigd. Waarbij zij pas eind volgende week kon en hier ook nog niet is geweest. Ik vind het dus nogal wat dat zij nu denkt dat zij de geit reeds heeft gekocht.
Ik ga zo blij zijn als die geiten verkocht gaan zijn. Mijn schapen zijn altijd binnen de 24 uur verkocht zonder gezeur
Moestuin schreef:Ik benader niemand meer en heb ze maar gewoon helemaal uit de verkoop gehaald. Ben er klaar mee. Al 8 weken bezig. Enkel nog maar gezeik en gezeur gehad. Al erg veel niet komen opdagen. Of een ellenlange vragenlijst krijgen, die beantwoorden en gewoon geen reactie meer. De nutteloze vragen zijn ook niet meer te tellen (leeftijd, geslacht etc. Staat allemaal in een beknopt zoekertje van 4 zinnen) De onzinbiedingen voor de slacht zijn er ook in overvloed. Nu ben ik er gewoon klaar mee. Ik wil een goede thuis en niet mijn tijd verdoen aan mensen die ze dan pas binnen een week kunnen betalen (wat als ze ziek worden? De dierenarts pas laten komen als je terug geld hebt?) En al de rest. Dan blijven ze maar.