Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:36

Jester_ schreef:
Waar is de tijd gebleven waar we iemand van de kroeg mee naar huis namen :')

Dat was februari 2020 :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:49

Jester_ schreef:

Haha en of we dan nog zo’n goede inschatting kunnen maken. Feit blijft dat je eigenlijk altijd wel min of meer risico loopt. Na wat ik heb begrepen ligt het risico met bekenden zelfs hoger dan onbekenden, of is dat alweer anders.

Ik zeg volg je gevoel en laat desnoods 1 of meer personen weten hoe wat waar je bent.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:56

Tanya schreef:
Silly1972 schreef:
ISFJ-T hier.

Klopt het trouwens bij jullie ook?
Is alweer een tijd geleden dat ik de test gedaan heb, maar ik kon mij er wel in vinden.

Same! Die kom je niet heel vaak tegen heb ik het idee :')

Wij zijn speciaal :D :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:00

Je hebt nu buiten ook weinig keuze. En dat doe ik ook wel eens hoor, het is niet dat ik iedereen maar random uitnodig hier thuis, absoluut niet . Maar soms heb je een bepaald contact met iemand waarbij je inschat dat dat kan.

Overigens weet er altijd iemand in mijn vriendenkring, vaak meerdere, wie er komt, wanneer en sturen we apps zodat de ander weet dat het ok is. Voor ons de normaalste zaak van de wereld.

En toen die idioot die zich klem zoop zich van zijn slechtste kant liet zien, heb ik ook mijn buurvrouw van de hoek ingeschakeld zodat ik een directe lijn had als hij wel ineens voor de deur zou staan. Wat gelukkig niet gebeurde maar ik ben iemand die graag voorbereid is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:00

Jester_ schreef:
Vroeger was alles beter :')

Shaggy09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:03

Je kan ook weinig, ik date ook niet echt nu moet ik zeggen. Maar het is gewoon echt niet ideaal, kan wel bij iemand thuis gaan afspreken maar dan kan ik om half 9 of nog eerder alweer weg ivm die avondklok. En ja slapen vind ik niet verstandig.

Maar goed ik denk dat wij niet van dezelfde leeftijd zijn daffodil, dat zal ook wel een verschil maken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:53

Er is altijd risico, ook bij enkel een drankje. Ik zou ook nooit blijven slapen, maar dat is meer omdat ik nooit weet of het klikt en dan liever niet meteen heb afgesproken te blijven slapen :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:55

Op een druk terras is er minder risico dan bij je thuis waar geen andere mensen aanwezig zijn.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 17:51

Das zeker waar! Maar in deze tijd is en druk terras best moeilijk te vinden :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:16

Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij het prettigst bij voelt toch?
Verder gewoon je gevoel en gezond verstand gebruiken.

Ik zou mijn date dinsdag ook thuis uitnodigen, gaat btw niet door.
Ik vertrouw het niet, vooral niet nadat hij nu al 3 dagen niet online is geweest.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:35

Is ook zeker zo Jester en Silly.
Silly, die rode vlag was dus toch juist? Kwam voor mij al over als geen zuivere koffie als ik heel eerlijk ben, maar het is wel heel jammer natuurlijk.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:10

Ja foto's waren wel echt volgens mij, maar heb het flauwe vermoedden dat hij niet zo single is als wat hij zei.
Hoe dan ook, wil ik geen man die 3 dagen offline is.
Welk excuus dan ook.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:15

Och wat jammmer weer silly!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:27

Ach ja, ik trek dat soort wappies aan hahha

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:33

Silly1972 schreef:
Ja foto's waren wel echt volgens mij, maar heb het flauwe vermoedden dat hij niet zo single is als wat hij zei.
Hoe dan ook, wil ik geen man die 3 dagen offline is.
Welk excuus dan ook.

Begrijpelijk, heb je hem op social media?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:59

Oh, wat balen Silly..
Daffodil, lekkere combinatie met smetvrees. :') Next!
Ik hecht niet zoveel waarde aan Myers-Briggs karaktertypering, er is ook geen wetenschappelijke onderbouwing voor. Ik ben een INFJ, maar wat heb je eraan? :P Het is zo algemeen en zegt mij te weinig over het karakter van de persoon zelf.

Wij zijn inmiddels in de fase beland dat we hebben uitgesproken dat we geen behoefte meer hebben aan Tinder. O:)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:11

Je weet dan over je eigen persoonlijkstype, maar wil dan ook graag weten wat bij mij past ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:13

Leuk Imaginaerum!!! Ik heb Tinder en de rest weer volop aanstaan. Kijken of ik weer een nieuw exemplaar weet op te duiken, liefst nu iemand die een beetje richting normaal gaat.

En Silly, ik geef je groot gelijk! Als ik met iemand afspreek en die blijft meer dan een dag uit de lucht, doe ik dat ook niet. Dat vind ik raar. Ik mag aannemen dat als je in het begin zit, je enthousiast bent en je dus regelmatig van je laat horen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:15

Nou precies dat!
Dan mag je dubbele diensten draaien, maar dan nog heb je heus wel eens pauze en kom je echt nog wel eens thuis.
Maar ja, ik ga gewoon verder haha

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:17

Beter dat je het nu al afkapt Silly dan dat je er meer tijd en energie in had gestoken.

Vandaag mijn wandeldate gehad. Had al een beetje in mijn achterhoofd dat het niet helemaal mijn type was maar over de app en telefoon wel lol gehad dus dacht waarom niet. Binnen 5 minuten wist ik; dit wordt 'm niet :D . Het was mooi weer en we kunnen wel prima babbelen dus wel verder gewandeld. 10 min voor de parkeerplaats zei hij dat hij eerlijk wilde zijn en ook geen klik voelde. Die eerlijkheid kan ik wel waarderen! Alleen was ik het van plan te melden als we wat dichterbij het eindpunt waren, maakt dat laatste stukje lopen minder ongemakkelijk O:)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:24

Rytir schreef:
Beter dat je het nu al afkapt Silly dan dat je er meer tijd en energie in had gestoken.

Vandaag mijn wandeldate gehad. Had al een beetje in mijn achterhoofd dat het niet helemaal mijn type was maar over de app en telefoon wel lol gehad dus dacht waarom niet. Binnen 5 minuten wist ik; dit wordt 'm niet :D . Het was mooi weer en we kunnen wel prima babbelen dus wel verder gewandeld. 10 min voor de parkeerplaats zei hij dat hij eerlijk wilde zijn en ook geen klik voelde. Die eerlijkheid kan ik wel waarderen! Alleen was ik het van plan te melden als we wat dichterbij het eindpunt waren, maakt dat laatste stukje lopen minder ongemakkelijk O:)

Oh jee ik ben hier altijd zo bang voor. :P Niet dat het heel erg is, netjes dat jullie het gewoon hebben uitgesproken.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:00

Ik vraag me wel af waarom mensen die persoonlijkheid in hun profiel zetten :Y)

En raar van dat smetvrees.. zou ik ook niets mee kunnen op de lange termijn.

Ik heb ook ooit 1 date gehad die ik niet eerder buitenhuis had gezien. Dat voelde ook gewoon vertrouwd (na een week quarantaine videobellen). Snap je besluit daarom wel.

Vandaag een date gehad met de match die ik nog wel had. En ik ben heel blij dat ik die niet thuis op de bank had. Details ga ik hier niet geven ivm herkenbaarheid maar wat voelde dat slecht!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:33

Shaggy09 schreef:
Rytir schreef:

Oh jee ik ben hier altijd zo bang voor. :P Niet dat het heel erg is, netjes dat jullie het gewoon hebben uitgesproken.

Het feit dat jij de klik of aantrekkingskracht niet voelt of de ander? In mijn geval was het denk ik bij beide kanten duidelijk :D Ik heb mijn hart op de tong dus ben meestal de boosdoener. Was nu dus wel fijn dat hij zich uitsprak. Alleen de timing had beter gekund.

Sjofel nu maak je mij wel heeeeel nieuwsgierig! Watsgeburt?

Ik snap dat persoonlijkheidsprofiel vermelden op je datingprofiel ook niet zo (Dat het jezelf helpt/ leert kennen is weer een ander verhaal). Wil je dan zo graag door mensen in een afgekaderd hokje gestopt worden? :? Er zijn 16 smaakjes, ik ben smaak 7...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 20:44

Neeeeeeeee!
Ik had een super leuk gesprek op Tinder. Wil ik net de app openen, opent het bericht zich, heeft mijn mobiel een foutmelding qua netwerk en nu issie weg?!
Al mijn andere matches wel nog maar hij niet? En hij had wel nog gereageerd. Heb/had nog geen naam, dus googelen lukt niet.
Valt dit nog terug te halen?!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 20:45

Nee, waarschijnlijk ben je unmatched