Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 18:53

Dat ik vergeten ben om de huisarts te bellen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:23

Nagels in mijn buik.
Ik ben geen kattenmens.....
Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-19 19:44

Die is overduidelijk wel een mensenkat.. :D

Ik erger me aan gasbuikpijn. En dat ik zo nog moet koken maar geen zin heb.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:46

Ik heb net op mijn rekening gekeken en ik heb 299.50 van weet ik veel wat terug gekregen. Snap er de ballen niet van.
Maandag maar even met mn bank bellen wat dat voor een onzin is

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 20:23

Ik had al respect voor vrachtwagenchauffeurs, maar sinds ik weer dagelijks in de spits rijd en onder werktijd van hot naar her rijd voor huisbezoeken besef ik me maar weer hoe veel mensen hun rijbewijs hebben gekregen bij een kuipje boter... Die hebben echt het inzicht van een wortel. Dat er maar zo weinig ongelukken gebeuren begrijp ik soms toch echt niks van...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 20:29

Dat mijn vader net een auto ongeluk heeft gehad. -O-

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:18

Kaitlyn schreef:

Ooo, sterkte! Niet ernstig hoop ik? :(:)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:24

Kaitlyn schreef:

Jeetje, wat heftig!
Hoop dat alles naar omstandigheden goed is met 'm. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:29

Sterkte alles ok ?

Erger mij aan mijn darmen , forse pijn na een grote boodschap en ik weet niet w warom pff

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:35

Verloor controle over het stuur bij een bocht in de weg, met 80 km per uur frontaal tegen een paal aan. Volgens mij is mijn vader oké, auto zal wel total loss zijn. Gelukkig is het een nieuwe Volvo, station, dus aardig kreukelzone.
Ik hoor zo van ‘m of ik hem moet ophalen, of dat hij thuis wordt gebracht.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 21:46

Aan mensen die met hun hond blijven staan omdat ze die hond anders niet kunnen houden..
Door zo onzeker te zijn gaan mijn honden ook op reageren.
-O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 22:59

Sterkte Kaitlyn!

Aan dat ik vandaag eigenlijk 'gedwongen' werd om te zeggen dat het allemaal gewoon goed gaat. Ik zie al zo op tegen die vraag en dan word zo je mond gesnoerd :(

Heb zo het gevoel dat ik iets verkeerd doe en/of gewoon nergens meer hoor/welkom ben.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 23:47

Een hele rare vraag misschien, maar voor alle mensen hier zonder autisme. Hoe zouden jullie het prettigst vinden om benaderd te worden?

Het gaat met mij extreem slecht, maar doordat ik zo lang gepest ben, ben ik onbewust mijn eigen autistische gedrag gaan verbergen. Dit kost mij echter heel veel energie, energie die ik momenteel niet heb. Het gebeurt vaak dat ik doordat ik naar mensen heel sociaal wenselijk ben, me niet meer kan concentreren op school.

Ik zat te denken om aan mijn vrienden op school eerlijk te vertel "hey ik voel me heel erg moe en depressief. Ik vind je erg aardig en fijn om mee te praten, maar kan nu niet de energie opbrengen om goed op je te reageren. Ik zou het dus erg fijn vinden als je me niet betrekt in een gesprek tenzij ik zelf het initiatief neem, omdat ik anders alsnog ga overcompenseren. Dit ligt echt niet aan jou, maar is voor mijn zelf bescherming"

Is dit netjes? Ik vind dit namelijk lastig in te schatten.

Het constant moeten "acteren" Is een grote ergernis maar ook iets wat ik ondanks veel moeite niet kan stoppen. Ik vind het kunnen concentreren op lessen belangrijker dan ""sociaal wenselijk" zijn. Mijn brein denkt daar anders over helaas :+
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 22-11-19 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 23:50

Lestrange01 schreef:
Een hele rare vraag misschien, maar voor alle mensen hier zonder autisme. Hoe zouden jullie het prettigst vinden om benaderd te worden?

Het gaat met mij extreem slecht, maar doordat ik zo lang gepest ben, ben ik onbewust mijn eigen autistische gedrag gaan verbergen. Dit kost mij echter heel veel energie, energie die ik momenteel niet heb. Het gebeurt vaak dat ik doordat ik met mensen sociaal wenselijk ben, me niet meer kan concentreren op school.

Ik zat te denken om aan mijn vrienden op school eerlijk te vertel "hey ik voel me heel erg moe en depressief. Ik vind je erg aardig en fijn om mee te praten, maar kan nu niet de energie opbrengen om goed op je te reageren. Ik zou het dus erg fijn vinden als je me niet betrekt in een gesprek tenzij ik zelf het initiatief neem, omdat ik anders alsnog ga overcompenseren. Dit ligt echt niet aan jou, maar is voor mijn zelf bescherming"

Als jij hiermee naar mij toe zou komen zou ik dat erg netjes vinden en zou het absoluut niet verkeerd oppakken :j

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 23:51

Lestrange01 schreef:

Het gaat met mij extreem slecht, maar doordat ik zo lang gepest ben, ben ik onbewust mijn eigen autistische gedrag gaan verbergen. Dit kost mij echter heel veel energie, energie die ik momenteel niet heb. Het gebeurt vaak dat ik doordat ik naar mensen heel sociaal wenselijk ben, me niet meer kan concentreren op school.

Vind het m netjes verwoord, alleen ik als zeer onzeker persoon zou me dan heel erg zorgen over je maken en niet weten hoe ik kan helpen doet me mezelf opvreten vanbinnen. Maar als dat je punt is zou ik er niet teveel omheen praten en is dit zeker de juiste verwoording :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 00:14

Ik vind het ook netjes lestrange :)
Zelf ben ik hsp dus ga me in zon geval wel direct zorgen om je maken en je op het hart drukken dat je altijd bij me terecht zou kunnen.
Soms is het niet nodig om iets te vertellen maar aanwezigheid is vaak ook al fijn :j

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 00:23

Whale schreef:
Terug van het gesprek en ik weet gewoon niet wat ik van het bedrijf moet vinden := misschien komt het doordat ik een halfuur lang testen heb zitten te maken

Update: Zie nu net pas mailtje dat ze mij in het team willen. Nog klein beetje twijfels over het bedrijf, maar ik denk dat het meeste zelfbescherming was :=

Nu erger ik mij aan het feit dat m'n ouders al liggen te slapen, want ik wil het aan ze vertellen :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 00:36

Lestrange01 schreef:

Het constant moeten "acteren" Is een grote ergernis maar ook iets wat ik ondanks veel moeite niet kan stoppen. Ik vind het kunnen concentreren op lessen belangrijker dan ""sociaal wenselijk" zijn. Mijn brein denkt daar anders over helaas :+

Hier loop ik op werk veel tegen aan, maar hoe ik het ook uitleg, mensen blijven dat niet snappen: gezelligheid wil toch iedereen???? (Nee).
Ook voelen mensen zich diep beledigd soms omdat ze het toch heel persoonlijk opvatten. Wat het dus niet is, maar dat krijg ik ze niet aan het verstand.

Maar daarbij ook, je weet niet wat andere mensen onder de leden hebben, bewust of onbewust. Dus houd er rekening mee dat niet iedereen het eventueel goed oppakt.

Het is zeker heel netjes, maar geen garantie voor succes. Maar zo doorgaan is zeker geen optie, dus gewoon doen. Kijk maar hoe het gaat. Als jij je prettiger voelt ben je voor iedereen leuker, voornamelijk voor jezelf.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 00:50

Eh, niet dat je verplicht bent leuk te zijn voor anderen natuurlijk, maar bij wijze van....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 01:01

Daarom word ik als apart gezien. :')

42 Jaar alleenstaand en woon samen met mijn 2 katten. En eerlijk vind het heerlijk. Ga ook niet uit en ook geen behoefte aan. O en heb een moestuin. :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 01:33

Whale schreef:
Whale schreef:
Terug van het gesprek en ik weet gewoon niet wat ik van het bedrijf moet vinden := misschien komt het doordat ik een halfuur lang testen heb zitten te maken

Update: Zie nu net pas mailtje dat ze mij in het team willen. Nog klein beetje twijfels over het bedrijf, maar ik denk dat het meeste zelfbescherming was :=

Nu erger ik mij aan het feit dat m'n ouders al liggen te slapen, want ik wil het aan ze vertellen :')

Gefeliciteerd met je nieuwe baan *\o/*
Tenminste ik neem aan dat je hier gaat werken? Wat ga je doen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 01:53

Ik zou het prima vinden hoor lestrange. Afhankelijk van hoe goed we elkaar kennen zou ik dan af en toe vragen hoe het met je gaat en of ik wat voor je kan doen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 02:02

Marcella schreef:
Daarom word ik als apart gezien. :')

42 Jaar alleenstaand en woon samen met mijn 2 katten. En eerlijk vind het heerlijk. Ga ook niet uit en ook geen behoefte aan. O en heb een moestuin. :o

Ik vind dat ook heel fijn!

Al heb ik wel een vriend, maar die staat er hetzelfde in als ik. Weinig vrienden ook, niet echt behoefte aan. Al kom ik nog wel eens ergens on- en offline mensen tegen die heel leuk zijn, dus heb wel een soort van vriendenkring. Maar verre van deurplatlopers.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 03:22

Aan de servicemuts van de winkel. Kom vanmiddag met mijn moeder in de winkel en zie daar een zeer ouderwetse cap te koop staan. Pakte de cap en ging ermee naar de servicebalie. Werd direct al afgesnauwd want ze had zelf ook een paard en waar ze stond reden er meer met zo'n type cap (cap met ouderwets elastiekje die je bovenop of in je cap deed vroeger). Wil vertellen over veiligheid zegt ze ja maakt mij niks uit dat het niet veilig is, wij verkopen hem gewoon.

Nu ik dit type bedenk ik ineens dat die hele cap ouder moet zijn dan dat zij zelf moet zijn geweest.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 06:45

Dat ik naar werk wilde fietsen maar de band lek is had verdorie uur langer kunnen slapen