Er staat op dat ik naar links moet draaien, dat ben ik ook gewend met rookmelders. Maar het ding zit muur- en muurvast, en de batterij is bijna leeg dus om de zoveel tijd word ik nu geteisterd door schel gepiep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dax schreef:Hoe ik mijn rookmelder los krijg![]()
Er staat op dat ik naar links moet draaien, dat ben ik ook gewend met rookmelders. Maar het ding zit muur- en muurvast, en de batterij is bijna leeg dus om de zoveel tijd word ik nu geteisterd door schel gepiep
Nikass schreef:Kookaburra schreef:Zonet lieten ze de proef van Hans Peter even zien. Gok dat ze dat met Edward ook doen. Of live tijdens de proef, of iets later.
Wie is "ze"? Ik vind het frustrerend dat er de hele dag paardensport is, maar er geen aandacht aan besteed wordt
Nikass schreef:Of dat ze desnoods even de proeven van de Nederlanders achter elkaar zetten.Kookaburra schreef:Zonet lieten ze de proef van Hans Peter even zien. Gok dat ze dat met Edward ook doen. Of live tijdens de proef, of iets later.
Wie is "ze"? Ik vind het frustrerend dat er de hele dag paardensport is, maar er geen aandacht aan besteed wordt
Kookaburra schreef:Nikass schreef:Wie is "ze"? Ik vind het frustrerend dat er de hele dag paardensport is, maar er geen aandacht aan besteed wordt
Nos
Jup. Erger ik me ook aan. Hopen dat ze van springen of cross meer mogen uitzenden. Dat is voor niet-paardenmensen spectaculairder om te zien.
Kookaburra schreef:Bnet schreef:Vooral irritant dat ze op Eurosport op tv soms exact hetzelfde uitzenden als de NOS
Ze hebben ook nog te maken met uitzendrechten..