[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:40

Geen stijl, die video van het terras...je hoort de pistoolschoten, en welgeteld 1 persoon kijkt op. Ieder gaat net zo relaxed verder waar ie mee bezig was. Eigenlijk best bijzonder, in amerika had direct ieder of plat op de grond gedoken of gevlucht

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:44

Juut schreef:
Geen stijl, die video van het terras...je hoort de pistoolschoten, en welgeteld 1 persoon kijkt op. Ieder gaat net zo relaxed verder waar ie mee bezig was. Eigenlijk best bijzonder, in amerika had direct ieder of plat op de grond gedoken of gevlucht

Misschien net omdat het hier ook niet normaal is en ze mogelijk dachten dat het gewoon vuurwerk was of dergelijke? Het is ook een beetje vreemd dat iemand neergeschoten wordt op klaarlichte dag, dat verwacht je niet echt.

Edit: ik kwam deze net toevallig tegen.
https://www.washingtonpost.com/nation/2 ... -shooting/

Geen beelden. Het gaat over een man (John) die een andere schutter neerschiet. Schutter in kwestie had een politieagent doodgeschoten. Wanneer de versterking aankomt zien ze John aan als de dader en schieten ze hem dood.

Aan de ene kant denk ik ook: een beetje 'dom' van hem om de AR-15 nog vast te blijven houden... Daarover denk je natuurlijk niet na- maar het is niet vreemd dat de politie je dan aanziet als de dader. Aan de andere kant: typisch Amerika?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:10

Juut schreef:

Vuurwerk, knallende uitlaat 2 voorbeelden afgelopen maand.. dat ik wel dacht is dat niet geweer.. maar in Nederland komt het zo weinig voor ..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:55

beert schreef:
Hoeft ook niet. Je kan het ook met iemand willen delen, omdat je geschrokken bent. Het is een verschil of je iets filmt om meteen op YouTube te knallen met een clickbait erboven of dat je het whatsappt naar je partner, omdat je iets bizars meegemaakt hebt.

Dan kun je dat toch ook op een ander moment laten zien als je elkaar treft? Ik zou zulke dingen echt nooit naar mijn man sturen en hij andersom ook niet. Maar buiten dat om, dan is degene die het daarna verspreidt gewoon hartstikke fout.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 07:03

Shenavallie schreef:
beert schreef:
Hoeft ook niet. Je kan het ook met iemand willen delen, omdat je geschrokken bent. Het is een verschil of je iets filmt om meteen op YouTube te knallen met een clickbait erboven of dat je het whatsappt naar je partner, omdat je iets bizars meegemaakt hebt.

Dan kun je dat toch ook op een ander moment laten zien als je elkaar treft? Ik zou zulke dingen echt nooit naar mijn man sturen en hij andersom ook niet. Maar buiten dat om, dan is degene die het daarna verspreidt gewoon hartstikke fout.

Dat kan, maar ik heb vriendinnen en familie die zeker 50 km verderop wonen. En als iets net gebeurd is, ga je niet een maand wachten om iets te kunnen laten zien. Daar ben je op dat moment van geschrokken en wil je dan ook gelijk delen. Met je partner is anders inderdaad.

Maar ben het met je eens dat verspreiden voor de sensatie onnodig is.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:50

DezeNaam schreef:
Juut schreef:

Misschien net omdat het hier ook niet normaal is en ze mogelijk dachten dat het gewoon vuurwerk was of dergelijke? Het is ook een beetje vreemd dat iemand neergeschoten wordt op klaarlichte dag, dat verwacht je niet echt.

Ik moet dan meteen denken aan deze meneer;

https://m.youtube.com/watch?v=9VH7YRVaTPg

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:20

Luxorvalkje schreef:
Ik niet, maar op internet circuleren ook veel foto’s van lisanne Froon en Kris Kremers.

Het zijn foto’s van de camera die ze mee hadden. En daar wordt het vreemd. Sommigen zijn van een week na de verdwijning. Sommigen zijn van vreemde dingen (flits voor licht ivm lege mobiel?). En op de laatste foto’s is steeds maar één van de twee te zien.

Blijf dat een vreemd verhaal vinden

Ik weet dat het al erg lang geleden is, maar heb ook wat foto s gezien, en wat mij opviel was de foto met de "mooie", maar vooral droge haren, terwijl deze foto niet dezelfde dag gemaakt is maar ik geloof 8 dagen later. Terwijl het zo erg geregend had %)

Ik moest dit even kwijt...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 23:47

https://www.ad.nl/buitenland/meisje-8-o ... ~a8340802/

Meisje van 8 is overleden door een aanval van een hond. Ik heb er zelf veel vragen bij: waarom is een meisje van 8 jaar om 23.00 alleen thuis? Hoe lang was ze alleen? Heeft ze iets gedaan bij de hond wat het uitlokte? Kende de honden het meisje wel goed en andersom aangezien ze van de partner van de moeder zijn? Etc..

_xManadisx_

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 07:44

Ja, ik blijf dat bizar vinden.
Ik vertrouw zelf mijn hond echt voor 100%, hij is de grootste goedzak die er bestaat. Maar als ik kinderen zou hebben zou ik ze nooit alleen laten. Het blijven dieren en kinderen blijven kinderen. Er kan altijd iets gebeuren.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:04

Jeetje verschrikkelijk.
Ik ben zelf nu zwanger van de 1e en wij hebben ook 2 honden. Een boerenfox en een Golden Retriever.
Maar ik zou ze idd ook nooit alleen laten. :n

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:26

@ Beert: Ik denk zomaar dat wij enorm verschillen in wat je wel en niet deelt, ondanks de afstand. Ik vind het gewoon niet kunnen dat je een ongeluk filmt om te delen met familie of vrienden verder op. Zoiets kun je ook gewoon vertellen en hoeft niet met beeldmateriaal ondersteund te worden. Stel je voor dat een wildvreemde dat van jouw familie zou doen. Naar idee.

Even wat anders: opnieuw zijn er kinderlijkjes gevonden in Canada waar ooit een religieuze nederzetting is geweest... dit keer nog meer lijkjes dan de vorige vondst. Zieke geest had dat 'religieuze' personeel.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:46

Shenavallie schreef:
@ Beert: Ik denk zomaar dat wij enorm verschillen in wat je wel en niet deelt, ondanks de afstand. Ik vind het gewoon niet kunnen dat je een ongeluk filmt om te delen met familie of vrienden verder op. Zoiets kun je ook gewoon vertellen en hoeft niet met beeldmateriaal ondersteund te worden. Stel je voor dat een wildvreemde dat van jouw familie zou doen. Naar idee.

Even wat anders: opnieuw zijn er kinderlijkjes gevonden in Canada waar ooit een religieuze nederzetting is geweest... dit keer nog meer lijkjes dan de vorige vondst. Zieke geest had dat 'religieuze' personeel.

Het is een flinke beerput die daar (gelukkig) opengaat.. In Amerika zijn er ook heel veel van die scholen/nederzettingen.. Ik hoop dat ze alles binnenstebuiten keren en dat alle kinderen gevonden worden..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 08:50

Shenavallie schreef:

Afschuwelijk inderdaad. :\

Ik hoop wel dat er hierdoor eindelijk meer erkenning komt voor de indigenous people in Canada en Noord Amerika.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:46

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:48

Nu moet ik zeggen dat ik het er enorm nep en getekend uit vind zien, al zal het ongetwijfeld echt zijn.
Ik vraag me ook af welke (tand) artsen aan zoiets mee werken.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:12

Shenavallie schreef:

.

Ik zeg niet dat ik het zou filmen en delen, maar dat ik het me kan voorstellen dat mensen dat uit reactie doen. En dat er ook redenen kunnen zijn om het niet live op je telefoon te laten zien, maar doorsturen. Het zou niet bij mij opkomen om dan mijn telefoon te pakken als ergens net geschoten is.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:29

Xyris schreef:
https://waarmaarraar.nl/pages/re/119547 ... atsen.html

Body modifications, geen foto's tenzij je op de link klikt in het bericht. Die kan wel als schokkend worden ervaren.

Holy oliebol!

Het eerste wat in mij opkwam is dat hij wel permanent een zakdoekje mee mag hebben, die snotjes vallen er zo uit :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:37

Ik vraag me ook gelijk af hoe hij eet

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:08

Dit was vergeten.
Is toch ook nooit echt duidelijkheid over gekomen?
Is er gezegd ze zijn overleden of is er ook echt bewijs gevonden?

Foto's heb ik verder nooit gezien.

ThreeFingers schreef:
Luxorvalkje schreef:
Ik niet, maar op internet circuleren ook veel foto’s van lisanne Froon en Kris Kremers.

Het zijn foto’s van de camera die ze mee hadden. En daar wordt het vreemd. Sommigen zijn van een week na de verdwijning. Sommigen zijn van vreemde dingen (flits voor licht ivm lege mobiel?). En op de laatste foto’s is steeds maar één van de twee te zien.

Blijf dat een vreemd verhaal vinden

Ik weet dat het al erg lang geleden is, maar heb ook wat foto s gezien, en wat mij opviel was de foto met de "mooie", maar vooral droge haren, terwijl deze foto niet dezelfde dag gemaakt is maar ik geloof 8 dagen later. Terwijl het zo erg geregend had %)

Ik moest dit even kwijt...

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:13

Er zijn resten van ze gevonden, overleden...

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:33

linnie050

Ja ze zijn overleden, maar twijfels over wat er precies gebeurt is..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:34

Klopt, er zijn botresten gevonden.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:19

Als stille meelezer wilde ik deze eens delen, zo apart.

Als er in een nest ratten bijvoorbeeld een lange haar of iets kleverigs valt, dan kunnen de ratten letterlijk met elkaar in de knoop raken. Enkele gemummificeerde ratten zijn zo gevonden.

Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 14-07-21 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:22

Daar heeft grimm ook een leuke aflevering van :P

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:23

Emori schreef:
Daar heeft grimm ook een leuke aflevering van :P

Ooh welke? Moet die serie sowieso maar weer eens terug zien.