Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juut schreef:Geen stijl, die video van het terras...je hoort de pistoolschoten, en welgeteld 1 persoon kijkt op. Ieder gaat net zo relaxed verder waar ie mee bezig was. Eigenlijk best bijzonder, in amerika had direct ieder of plat op de grond gedoken of gevlucht
Juut schreef:Geen stijl, die video van het terras...je hoort de pistoolschoten, en welgeteld 1 persoon kijkt op. Ieder gaat net zo relaxed verder waar ie mee bezig was. Eigenlijk best bijzonder, in amerika had direct ieder of plat op de grond gedoken of gevlucht
beert schreef:Hoeft ook niet. Je kan het ook met iemand willen delen, omdat je geschrokken bent. Het is een verschil of je iets filmt om meteen op YouTube te knallen met een clickbait erboven of dat je het whatsappt naar je partner, omdat je iets bizars meegemaakt hebt.
Shenavallie schreef:beert schreef:Hoeft ook niet. Je kan het ook met iemand willen delen, omdat je geschrokken bent. Het is een verschil of je iets filmt om meteen op YouTube te knallen met een clickbait erboven of dat je het whatsappt naar je partner, omdat je iets bizars meegemaakt hebt.
Dan kun je dat toch ook op een ander moment laten zien als je elkaar treft? Ik zou zulke dingen echt nooit naar mijn man sturen en hij andersom ook niet. Maar buiten dat om, dan is degene die het daarna verspreidt gewoon hartstikke fout.
DezeNaam schreef:Juut schreef:Geen stijl, die video van het terras...je hoort de pistoolschoten, en welgeteld 1 persoon kijkt op. Ieder gaat net zo relaxed verder waar ie mee bezig was. Eigenlijk best bijzonder, in amerika had direct ieder of plat op de grond gedoken of gevlucht
Misschien net omdat het hier ook niet normaal is en ze mogelijk dachten dat het gewoon vuurwerk was of dergelijke? Het is ook een beetje vreemd dat iemand neergeschoten wordt op klaarlichte dag, dat verwacht je niet echt.
Luxorvalkje schreef:Ik niet, maar op internet circuleren ook veel foto’s van lisanne Froon en Kris Kremers.
Het zijn foto’s van de camera die ze mee hadden. En daar wordt het vreemd. Sommigen zijn van een week na de verdwijning. Sommigen zijn van vreemde dingen (flits voor licht ivm lege mobiel?). En op de laatste foto’s is steeds maar één van de twee te zien.
Blijf dat een vreemd verhaal vinden
Shenavallie schreef:@ Beert: Ik denk zomaar dat wij enorm verschillen in wat je wel en niet deelt, ondanks de afstand. Ik vind het gewoon niet kunnen dat je een ongeluk filmt om te delen met familie of vrienden verder op. Zoiets kun je ook gewoon vertellen en hoeft niet met beeldmateriaal ondersteund te worden. Stel je voor dat een wildvreemde dat van jouw familie zou doen. Naar idee.
Even wat anders: opnieuw zijn er kinderlijkjes gevonden in Canada waar ooit een religieuze nederzetting is geweest... dit keer nog meer lijkjes dan de vorige vondst. Zieke geest had dat 'religieuze' personeel.
Shenavallie schreef:Even wat anders: opnieuw zijn er kinderlijkjes gevonden in Canada waar ooit een religieuze nederzetting is geweest... dit keer nog meer lijkjes dan de vorige vondst. Zieke geest had dat 'religieuze' personeel.
Shenavallie schreef:@ Beert: Ik denk zomaar dat wij enorm verschillen in wat je wel en niet deelt, ondanks de afstand. Ik vind het gewoon niet kunnen dat je een ongeluk filmt om te delen met familie of vrienden verder op. Zoiets kun je ook gewoon vertellen en hoeft niet met beeldmateriaal ondersteund te worden. Stel je voor dat een wildvreemde dat van jouw familie zou doen. Naar idee.
.
Xyris schreef:https://waarmaarraar.nl/pages/re/119547 ... atsen.html
Body modifications, geen foto's tenzij je op de link klikt in het bericht. Die kan wel als schokkend worden ervaren.
ThreeFingers schreef:Luxorvalkje schreef:Ik niet, maar op internet circuleren ook veel foto’s van lisanne Froon en Kris Kremers.
Het zijn foto’s van de camera die ze mee hadden. En daar wordt het vreemd. Sommigen zijn van een week na de verdwijning. Sommigen zijn van vreemde dingen (flits voor licht ivm lege mobiel?). En op de laatste foto’s is steeds maar één van de twee te zien.
Blijf dat een vreemd verhaal vinden
Ik weet dat het al erg lang geleden is, maar heb ook wat foto s gezien, en wat mij opviel was de foto met de "mooie", maar vooral droge haren, terwijl deze foto niet dezelfde dag gemaakt is maar ik geloof 8 dagen later. Terwijl het zo erg geregend had![]()
Ik moest dit even kwijt...