alleen Oshkosh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen Oshkosh
ze hebben door het hele land wel eens sample sales. Maar tot hoever ze in het noorden komen dat weet ik niet. Zou je eens moeten volgen op facebook 
en op Batavia Stad
ik ga de winkels in waar ik zijn moet en ga dan weer weg
het volk wat er loopt vind ik verschrikkelijk
maar voor een aantal merken is het wel lonend om er even heen te gaan. Keet schreef:Loods of Stockze hebben door het hele land wel eens sample sales. Maar tot hoever ze in het noorden komen dat weet ik niet. Zou je eens moeten volgen op facebook
Dit weekend zijn ze in Zaandam.
Verder kom ik graag vij de Room Seven / Oilily outlet in Alkmaaren op Batavia Stad
ik betaal liever wat minder en heb spullen graag in handen voor ik het koop. Daarom shop ik ook bijna niet online voor de kinderen. Haat sommige stofjes en dat zie je niet online.
ik ga er ook niet meer ver voor uit de buurt. Maar als ze in Zaandam zijn, loop ik vaak even binnen. Dit weekend niet want het is bij het Linda festival op het terrein en volgens mij kan je dan niet fijn parkeren.
rest is het allemaal net niet, vaak te breed/slobberig
__danielle__ schreef:Ik Heb ook nog nooit iets retour gestuurd. Ninthe zit nu in 80 en 86 gaat passen. Bestel nu dus veel in 86 en 92, groeit ze vanzelf in.
Hier het nieuwe rokje aan vandaag. Ben nog niet overtuigd van deze legging eronder maar goed, ze is nu bij de opvang. Met deze romper (h&m, 3 euro in de sale, top!) En het rokje zelf wel erg tevreden.
[ [url=m/frTVVh.jpg]Afbeelding[/url] ]