Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:51

Zitten jullie naast tinder ook op andere apps trouwens?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:53

Ja huidige date is net zo lekker sarcastisch en bot als ik. Kan hem ook gewoon beledigen/belachelijk maken en andersom, dan weten we ondertussen wel dat het niet serieus is. Daar ben ik naar op zoek. Beetje koppigheid en karakter.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:56

Relaxed schreef:
Vwb thuiswonen, ik weet niet in welke leeftijdscategorie jullie zitten, maar 35+ en om een non-reden thuiswonen vind ik gewoon bijzonder..

Chauffeurs hebben hartstikke mooi werk!

damn, ik zit echt al jaren dat ik zsm er uit wil. Schaam me er half voor dat ik nog thuis zit, maar ja het liep nou eenmaal zo. En wat mij betreft is geen studieschuld hebben ook zeker wel wat waard.
Maar heb je wel wat stabiliteit wat werk betreft nodig en dat ontbrak er nog aan. Hopelijk bij mijn huidige werkgever straks. Of als m'n cryptocurrency (bitcoins) zo door stijgen :+

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:05

linoleum schreef:
Ja huidige date is net zo lekker sarcastisch en bot als ik. Kan hem ook gewoon beledigen/belachelijk maken en andersom, dan weten we ondertussen wel dat het niet serieus is. Daar ben ik naar op zoek. Beetje koppigheid en karakter.

Precies dat dus. En iemand die een keer een grote mond kan geven, en tegengas kan geven. Die niet overal ja, nee en amen op zegt. Maar dat is blijkbaar moeilijk te vinden.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:59

Tova schreef:
linoleum schreef:

Precies dat dus. En iemand die een keer een grote mond kan geven, en tegengas kan geven. Die niet overal ja, nee en amen op zegt. Maar dat is blijkbaar moeilijk te vinden.

Voor mij ook precies dat. Heb dat tegen mijn huidige date ook gezegd, die zei toen dat ie eerder over mij heen zal lopen dan ik over hem.. knappe kerel die nog over mij heen loopt _O- maar hij is in ieder geval iemand die aardig tegengas kan geven, en dat heb ik echt wel nodig, en gevonden :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:06

En precies dat bedoel ik met geen zacht ei :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:16

Grappig dat zacht gekookt ei verhaal. Ik riep dat namelijk ook altijd, maar heb nu toch redelijk een vriend die een "zacht gekookt ei" is. Maar niet op het vervelende af, hij heeft mij wel geleerd om zelf ook wat zachter te zei en niet mijn hielen in het zand te zetten. En we laten echt niet over ons zelf heen lopen hoor, maar we zijn beide van het compromis sluiten en daardoor hebben we in ruim 8 maanden nu nog geen enkele ruzie gehad.

Gisteren kwam het besef dat we elkaar al 10 maanden kennen en dus bijna een jaar! Het geluk straalt er nog steeds vanaf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:18

Ja maar jij bent ook al een iets zachter ei dan ik ben hoor Colientje ;) al durf ik dat ook wel steeds meer te zijn. Net besloten dat ik hem vanavond gewoon maar weer even ga zien!
En jullie zijn echt gewoon heel leuk samen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:19

Colien schreef:
Grappig dat zacht gekookt ei verhaal. Ik riep dat namelijk ook altijd, maar heb nu toch redelijk een vriend die een "zacht gekookt ei" is. Maar niet op het vervelende af, hij heeft mij wel geleerd om zelf ook wat zachter te zei en niet mijn hielen in het zand te zetten. En we laten echt niet over ons zelf heen lopen hoor, maar we zijn beide van het compromis sluiten en daardoor hebben we in ruim 8 maanden nu nog geen enkele ruzie gehad.

Gisteren kwam het besef dat we elkaar al 10 maanden kennen en dus bijna een jaar! Het geluk straalt er nog steeds vanaf :D

Hier ook het geval! Hard tegen hard werkt naar mijn inziens ook echt niet. Krijg je alleen maar ruzie van. :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:21

MarlindeRooz schreef:
Colien schreef:

Hier ook het geval! Hard tegen hard werkt naar mijn inziens ook echt niet. Krijg je alleen maar ruzie van. :+

Inderdaad :D Ik ben best wel trots als ik kan vertellen dat we in die 10 maanden nog geen ruzie hebben gehad. Oude relatie hadden we letterlijk elke maand wel ruzie.

Robijntjah schreef:
Ja maar jij bent ook al een iets zachter ei dan ik ben hoor Colientje ;) al durf ik dat ook wel steeds meer te zijn. Net besloten dat ik hem vanavond gewoon maar weer even ga zien!
En jullie zijn echt gewoon heel leuk samen.

Ik heb ook echt mijn harde kant wel hoor, sommige mensen halen die gewoon naar boven :o Maar hij dus totaal niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:30

Ja dat weet ik maar alsnog wel minder hard dan ik geloof ik :')
Sommige mensen halen die bij mij ook zeker naar boven alleen ik probeer nu ook wel bewust die andere kant wat meer de ruimte te geven, anders blijf ik in hetzelfde cirkeltje rondgaan en dat is gewoon niet wat ik wil voor mezelf!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 16:46

Robijntjah schreef:
Ja dat weet ik maar alsnog wel minder hard dan ik geloof ik :')
Sommige mensen halen die bij mij ook zeker naar boven alleen ik probeer nu ook wel bewust die andere kant wat meer de ruimte te geven, anders blijf ik in hetzelfde cirkeltje rondgaan en dat is gewoon niet wat ik wil voor mezelf!

Je bent er toch niet bij? :P

Ik denk ook niet dat mensen door hebben wat voor een gemeen kreng ik kan zijn uit zelfbescherming. Maar dat doe ik alleen naar mensen die echt heel dichtbij staan.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 17:16

Wat gaat het topic soms ineens hard joh! :P
Mooi dat je date geslaagd was berdien.

Robijntjah schreef:
Ik vorige week weer eens op date geweest, vrijdag, en sindsdien elkaar gisteren en eergisteren ook gezien. Hij heeft pony ontmoet en een van mijn vriendinnen. Heb best zin om hem weer te zien dus dat gaan we maar gewoon doen :+

Wat leuk :D

linoleum schreef:
Tova, dat laatste is echt vervelend hè. Heb dat laatst ook gehad. Ik vond hem wel leuk, maar niet geweldig. En hij vond mij echt helemaal geweldig en gelijk hartjes sturen na een date enzo. En ik ben nogal van de sarcastische bitchy opmerkingen. Dat kon hij ook echt niet hebben. Voelde me haast schuldig om mezelf te zijn :')

Hahah zo stom is dat :')
Als ik m'n sarcasme moet uitleggen is het al klaar :+

_Dominique schreef:
Zitten jullie naast tinder ook op andere apps trouwens?

Ik niet. Een vriendin van me zit op happn maar om een of andere reden trekt dat me niet zo :+

Ik zie mijn date morgenavond weer, blijf er waarschijnlijk ook slapen. Zin in :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 17:59

Colien schreef:

Mijn ex en ik waarmee ik 5 jaar samen was, zijn uit elkaar gegaan omdat hij zo zacht en meegaand was. Leverde op termijn toch problemen op. Ik ging steeds verder over zijn grenzen heen en hij zei er niets van. Ik weet dus van mezelf dat ik iemand nodig ben die me op mijn plek kan zetten als het nodig is.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:56

Gelukkig is iedereen wisselend :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:57

Happn heb ik nog geen succesverhalen van gehoord . Lexa en Paiq op zich wel, maar uiteraard niet bij mij :')

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 19:49

Hier een happn succesverhaal! Ik merk dat er op happn best veel serieuze leuke mannen zitten. Heb via daar eigenlijk altijd leuke dates gehad met interessante personen. Tinder voelde voor mij toch wat agressiever. Maar denk dat het uiteindelijk sowieso een kwestie van op t juiste moment de juiste persoon tegen komen, en dan maakt de app niet zoveel uit ^^

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:27

Ann_moi schreef:
Hier een happn succesverhaal! Ik merk dat er op happn best veel serieuze leuke mannen zitten. Heb via daar eigenlijk altijd leuke dates gehad met interessante personen. Tinder voelde voor mij toch wat agressiever. Maar denk dat het uiteindelijk sowieso een kwestie van op t juiste moment de juiste persoon tegen komen, en dan maakt de app niet zoveel uit ^^

nou wat vrouwen betreft lijkt het er meer op dat veel het ooit hebben geïnstalleerd en vergeten zijn. :')

of ik ben uiteraard reactie-onwaardig zoals met Tinder :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:28

Maar even vraagje, er zijn toch niet alleen maar mannen op tinder voor alleen seks?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:29

Ik heb er eens happn opgezet, maar hij zegt dat ik geen personen heb heb :')

Janine, neehoor! Genoeg serieuze. Ik heb een opmerking in mijn profiel over dat ik er niet naar op zoek ben en dat filtert een aantal foute er wel uit.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:32

Nou ik denk dat het met happn is dat je niet verplicht wordt om te liken of te swipen waardoor het tempo wat lager ligt. Je kan namelijk wel door de lijst scrollen zonder dat je actie moet ondernemen, dus daardoor gaat alles wat langzamer (en daardoor voelt t minder agressief voor mij)

Overigens zijn er op Tinder ook zat leuke mannen, maar op happn had ik toevallig meer serieuze types er tussen staan :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:33

Op Tinder zitten zeker genoeg mannen die het niet alleen om de seks te doen is. Ook genoeg mannen die er daar wel voor zitten, maar dat zal met vrouwen niet veel anders zijn :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:33

Yvankaxx schreef:
Ik heb er eens happn opgezet, maar hij zegt dat ik geen personen heb heb :')

Janine, neehoor! Genoeg serieuze. Ik heb een opmerking in mijn profiel over dat ik er niet naar op zoek ben en dat filtert een aantal foute er wel uit.

Geloof ik ook wel jaa!
Nouja die gene waar ik mee ga afspreken komt ook niet over alsof hij daar op uit is.

Haha maar vaak hoor je wel de gezegde van op tinder willen ze alleen maar seks.

Ik doe daar niet aan :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:42

Janinevv schreef:
Maar even vraagje, er zijn toch niet alleen maar mannen op tinder voor alleen seks?

Niet allemaal, wel redelijk wat

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:53

Zondag uit eten met date :D Heerlijk, een man die een type keuken voorstelt, bij bevestiging direct een restaurant en een tijd noemt. Als ik ergens jeuk en vlekken van krijg is het 'nee kies jij maar' :x