Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Vwb thuiswonen, ik weet niet in welke leeftijdscategorie jullie zitten, maar 35+ en om een non-reden thuiswonen vind ik gewoon bijzonder..
Chauffeurs hebben hartstikke mooi werk!
linoleum schreef:Ja huidige date is net zo lekker sarcastisch en bot als ik. Kan hem ook gewoon beledigen/belachelijk maken en andersom, dan weten we ondertussen wel dat het niet serieus is. Daar ben ik naar op zoek. Beetje koppigheid en karakter.
Tova schreef:linoleum schreef:Ja huidige date is net zo lekker sarcastisch en bot als ik. Kan hem ook gewoon beledigen/belachelijk maken en andersom, dan weten we ondertussen wel dat het niet serieus is. Daar ben ik naar op zoek. Beetje koppigheid en karakter.
Precies dat dus. En iemand die een keer een grote mond kan geven, en tegengas kan geven. Die niet overal ja, nee en amen op zegt. Maar dat is blijkbaar moeilijk te vinden.
Colien schreef:Grappig dat zacht gekookt ei verhaal. Ik riep dat namelijk ook altijd, maar heb nu toch redelijk een vriend die een "zacht gekookt ei" is. Maar niet op het vervelende af, hij heeft mij wel geleerd om zelf ook wat zachter te zei en niet mijn hielen in het zand te zetten. En we laten echt niet over ons zelf heen lopen hoor, maar we zijn beide van het compromis sluiten en daardoor hebben we in ruim 8 maanden nu nog geen enkele ruzie gehad.
Gisteren kwam het besef dat we elkaar al 10 maanden kennen en dus bijna een jaar! Het geluk straalt er nog steeds vanaf
MarlindeRooz schreef:Colien schreef:Grappig dat zacht gekookt ei verhaal. Ik riep dat namelijk ook altijd, maar heb nu toch redelijk een vriend die een "zacht gekookt ei" is. Maar niet op het vervelende af, hij heeft mij wel geleerd om zelf ook wat zachter te zei en niet mijn hielen in het zand te zetten. En we laten echt niet over ons zelf heen lopen hoor, maar we zijn beide van het compromis sluiten en daardoor hebben we in ruim 8 maanden nu nog geen enkele ruzie gehad.
Gisteren kwam het besef dat we elkaar al 10 maanden kennen en dus bijna een jaar! Het geluk straalt er nog steeds vanaf
Hier ook het geval! Hard tegen hard werkt naar mijn inziens ook echt niet. Krijg je alleen maar ruzie van.
Robijntjah schreef:Ja maar jij bent ook al een iets zachter ei dan ik ben hoor Colientjeal durf ik dat ook wel steeds meer te zijn. Net besloten dat ik hem vanavond gewoon maar weer even ga zien!
En jullie zijn echt gewoon heel leuk samen.
Robijntjah schreef:Ja dat weet ik maar alsnog wel minder hard dan ik geloof ik
Sommige mensen halen die bij mij ook zeker naar boven alleen ik probeer nu ook wel bewust die andere kant wat meer de ruimte te geven, anders blijf ik in hetzelfde cirkeltje rondgaan en dat is gewoon niet wat ik wil voor mezelf!
Robijntjah schreef:Ik vorige week weer eens op date geweest, vrijdag, en sindsdien elkaar gisteren en eergisteren ook gezien. Hij heeft pony ontmoet en een van mijn vriendinnen. Heb best zin om hem weer te zien dus dat gaan we maar gewoon doen
linoleum schreef:Tova, dat laatste is echt vervelend hè. Heb dat laatst ook gehad. Ik vond hem wel leuk, maar niet geweldig. En hij vond mij echt helemaal geweldig en gelijk hartjes sturen na een date enzo. En ik ben nogal van de sarcastische bitchy opmerkingen. Dat kon hij ook echt niet hebben. Voelde me haast schuldig om mezelf te zijn
_Dominique schreef:Zitten jullie naast tinder ook op andere apps trouwens?
Colien schreef:Grappig dat zacht gekookt ei verhaal. Ik riep dat namelijk ook altijd, maar heb nu toch redelijk een vriend die een "zacht gekookt ei" is. Maar niet op het vervelende af, hij heeft mij wel geleerd om zelf ook wat zachter te zei en niet mijn hielen in het zand te zetten. En we laten echt niet over ons zelf heen lopen hoor, maar we zijn beide van het compromis sluiten en daardoor hebben we in ruim 8 maanden nu nog geen enkele ruzie gehad.
Ann_moi schreef:Hier een happn succesverhaal! Ik merk dat er op happn best veel serieuze leuke mannen zitten. Heb via daar eigenlijk altijd leuke dates gehad met interessante personen. Tinder voelde voor mij toch wat agressiever. Maar denk dat het uiteindelijk sowieso een kwestie van op t juiste moment de juiste persoon tegen komen, en dan maakt de app niet zoveel uit ^^
Yvankaxx schreef:Ik heb er eens happn opgezet, maar hij zegt dat ik geen personen heb heb
Janine, neehoor! Genoeg serieuze. Ik heb een opmerking in mijn profiel over dat ik er niet naar op zoek ben en dat filtert een aantal foute er wel uit.