Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suikermeisje schreef:Fenrir schreef:Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.
Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.
Als je echt gek op iemand bent is dat geen probleem lijkt mij. Er was dus al iets niet in de haak.
Hij had ballen moeten hebben en moeten zeggen: sorry. Ik wil gewoon nog blijven daten en rondscharrelen en ben dus niet toe aan een relatie.
Courses schreef:Tja, heel eerlijk. Als hij meerdere keren aangeeft geen relatie te willen ...... Je moet niet denken dat je daar ineens verandering in gaat brengen. Zijn manier van handelen verdient geen schoonheidsprijs, maar gebeurt tegenwoordig belachelijk vaak. Op zijn leeftijd was het gewoon handig om iemand ernaast te houden, maar hij wou zich nergens aan binden. Wel de lusten, niet de lasten. Beetje jammer om je als volwassen vent zo neer te zetten maar ja, dat gebeurt teveel.
Relaxed schreef:Courses schreef:Tja, heel eerlijk. Als hij meerdere keren aangeeft geen relatie te willen ...... Je moet niet denken dat je daar ineens verandering in gaat brengen. Zijn manier van handelen verdient geen schoonheidsprijs, maar gebeurt tegenwoordig belachelijk vaak. Op zijn leeftijd was het gewoon handig om iemand ernaast te houden, maar hij wou zich nergens aan binden. Wel de lusten, niet de lasten. Beetje jammer om je als volwassen vent zo neer te zetten maar ja, dat gebeurt teveel.
Daar is natuurlijk niks mis mee, als je het beide wilt is het prima. Resistance wou duidelijk meer en dan werkt het gewoon niet
Farjen schreef:Ik zou persoonlijk not amused zijn als ik al weken date met iemand + sex en allerlei mooie verhaaltjes om er dan achter te komen dat hij nog tindert en misschien zelfs afspreekt (wijnglazen?) met andere meiden..
Resistance, ik denk dat je beter af bent zo, het is nu niet leuk maar uiteindelijk is het beter zo
Destination schreef:Farjen schreef:Ik zou persoonlijk not amused zijn als ik al weken date met iemand + sex en allerlei mooie verhaaltjes om er dan achter te komen dat hij nog tindert en misschien zelfs afspreekt (wijnglazen?) met andere meiden..
Resistance, ik denk dat je beter af bent zo, het is nu niet leuk maar uiteindelijk is het beter zo
Maar volgens mij hadden ze nooit echt afgesproken exclusief te zijn? Aangezien hij ook heeft aangegeven dat Resistance wat hem betreft nog met anderen mocht daten etc.
Sunrise_ schreef:Die opmerking "is het iets waar je vanaf kan komen denk je?" laat wel zien dat hij en onbeleefd én onvolwassen is. Onder de gordel en ongepast na al het daten, zijn zogenaamde onzekerheid. En nee, je had geen relatie, maar ik vind het gewoon beleefdheid om eerlijk en helder met elkaar om te gaan, komop het is een volwassen man, geen kleuter. Ten eerste kan het niet moeilijk zijn om al eerder aan te geven "voor mij zit er geen relatie in en ik heb het idee dat er voor jou meer in zit. Het lijkt me beter ermee te stoppen". Ten tweede had hij nu iets kunnen zeggen van "wederzijds misverstand, het lijkt me beter als we ieder onze eigen weg gaan". Whatever. Maar niet zulke sneren onder de gordel waarbij je ook nog eens weigert naar je eigen aandeel te kijken. Onaantrekkelijk gedrag vind ik dat.
Los daarvan schiet je met het sturen van dergelijke berichten over Tinder zelf ook niks op Resistance. Voor de volgende keer: als een man je al het gevoel geeft dat je dergelijke berichten moet sturen, zit het niet goed. Houd de eer aan jezelf.
Fenrir schreef:Heel eerlijk, als iemand mij zo'n overtrokken reactie zou sturen dan zou ik ook wel even zo'n WTF moment hebben hoordus wat dat betreft begrijp ik zijn reactie wel en heeft hij imo ook gewoon volkomen gelijk.
Dat wil niet zeggen dat hij geen aandeel erin heeft.
Relaxed schreef:Toch zei die dat denk ik alleen maar om zichzelf in te dekken.. Anders had hij die onzin over haar studentenleven er niet bijgehaald
Resistance schreef:Ik had hem eerder verteld dat ik het okay vond om te wachten met relatie km zijn redenen, maar dat ik me er toch absoluut niet fijn bij voelde als hij andere meisjes zou daten. En daarbij had ik om eerlijkheid gevraagd. Dit begreep hij, en hij ging ermee "akkoord". Hij had gezegd dat hij het alsnog niet van mij kon verwachten dat hij de enige voor mij was omdat hij anders verkering zou moeten nemen, maar ik heb hem toen verteld dat ik echt geen behoefte had aan het daten van anderen.
Toch wel exclusief zegmaar...
Resistance schreef:Ik had hem eerder verteld dat ik het okay vond om te wachten met relatie km zijn redenen, maar dat ik me er toch absoluut niet fijn bij voelde als hij andere meisjes zou daten. En daarbij had ik om eerlijkheid gevraagd. Dit begreep hij, en hij ging ermee "akkoord". Hij had gezegd dat hij het alsnog niet van mij kon verwachten dat hij de enige voor mij was omdat hij anders verkering zou moeten nemen, maar ik heb hem toen verteld dat ik echt geen behoefte had aan het daten van anderen.
Toch wel exclusief zegmaar...
Emmaa_ schreef:Fenrir schreef:Heel eerlijk, als iemand mij zo'n overtrokken reactie zou sturen dan zou ik ook wel even zo'n WTF moment hebben hoordus wat dat betreft begrijp ik zijn reactie wel en heeft hij imo ook gewoon volkomen gelijk.
Dat wil niet zeggen dat hij geen aandeel erin heeft.
Oh maar dat ben ik absoluut met je eens (en met de rest grotendeels ook wel). Mijn gaslighting term was wellicht overtrokken maar ik vind het wel raar dat hij nu alle schuld bij haar en haar onzekerheid lijkt te leggen terwijl hij aangaf dat hij door wantrouwen in vrouwen 9 maanden wou wachten met het aangaan van een relatie omdat hij bang is dat ze los gaat in het studentenleven..
Er zijn twee schuldige partijen in dit geval, ik zou gillend wegrennen als iemand me zou confronteren met of ik al dan niet online was op een app.. Maar ik hou niet van de boys will be boys mentaliteit en ik vind best dat je iemand van 27 mag 'aanspreken' op het gebruik maken van de naïviteit van iemand die aanzienlijk jonger is. En ja, dat is ook Resistance haar eigen verantwoordelijkheid, maar het mag ook best benoemd worden dat het niet netjes is van deze gast.