Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:02

Ik vind het kwalijk dat hij het nu op haar afschuift. Het 'stalken' vind ik ook te ver gaan en zou bij mij niet eens in me opkomen. Alleen het geeft wel iets aan over de onzekerheid denk ik en wat hij ook creëert met zijn ideeën over deze 'relatie/scharrel/wat dan ook'. Wees dan eerlijk naar jezelf toe en kap het af, jullie intenties komen niet overeen. Ookal is dat uiteraard pijnlijk, maar je krijgt uit dit topic wel veel goede adviezen. Ook van mensen uit soortgelijke situaties.
Laatst bijgewerkt door Origineel op 24-01-17 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:02

Aah Resistance, niet leuk :n

Het grootste probleem is denk ik dat hij geen relatie wou, maar hierin veel duidelijker had moeten zijn. Hij draaide er gigantisch omheen. Sowieso ging het waarschijnlijk niet werken, jij hebt iemand nodig die overduidelijk 300% voor je gaat en niet half/half met allerlei voorbehouden.. Dat was hij niet.

Ik zou hem voor nu iig met rust laten, ik begrijp zijn reactie eigenlijk wel, maar vond hem eerst ook wel erg vaag..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:04

Hij heeft zelfs gezegd dat zij wat hem betreft niet exclusief hoeft te zijn. Dus met die jaloezie en onzekerheid van hem zal het dan wel meevallen dunkt me :+ Nee echt, slap gewauwel of niet, de situatie leek me toch vrij obvious...

suikermeisje schreef:
Fenrir schreef:
Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.

Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.

Als je echt gek op iemand bent is dat geen probleem lijkt mij. Er was dus al iets niet in de haak.

Hij had ballen moeten hebben en moeten zeggen: sorry. Ik wil gewoon nog blijven daten en rondscharrelen en ben dus niet toe aan een relatie.

Ben ik het mee eens hoor. Vind ik ook niet netjes van hem. Maar waar is nou echt dat bewijs dat hij zo'n player is dan? Hij heeft ingelogd op tinder en dat is de big deal?
Ik zou zijn slappe gewauwel ook niet vertrouwen en grote kans dat het idd een player is maar imo moet je dan ook zelf de ballen hebben om door te vragen wat nou echt de reden is. Er zitten twee kanten aan dit verhaal. Heeft hij het netjes gedaan? Nee, hij had duidelijker/eerlijker mogen zijn wbt exclusiviteit (mocht hij daadwerkelijk met andere meisjes bezig zijn). Maar kom op, ze hadden niet eens een relatie... een aantal hier doen echt alsof het ineens allemaal aan hem ligt...

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:07

het is natuurlijk allemaal erg zat maar het is ook gewoon een eenzijdig verhaal dus wie weet wat er allemaal nog wel niet meer is gezegd waar wij geen weet van hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:09

Ik vind het vooral niet zo sjiek dat hij nu alles bij resistance lijkt te leggen. Terwijl hij begon over geen vertrouwen, jaloers etc. Maar goed, het was ook duidelijk geen relatie en als dan iemand verwijt dat je op Tinder zit.. snap zijn punt op dat vlak dan toch ook wel weer.

Hoe het ook zit, iets worden zal het niet, er klopt niks van. Als het echt goed zit, dan weet je dat wel. En dan ben je juist niet onzeker over jezelf en elkaar. Dan hoef je niet maanden te wachten om te zien hoe iemand als student is. Dat zie je dan vanzelf wel.

Ik ben als persoon ook heel onzeker over mezelf als het om relaties gaat. Maar heb nu nog geen moment getwijfeld of me onzeker ergens over gevoeld. Ik kan 100% mezelf zijn en mijn vriend vind het allemaal prima. Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik extra mn best moest doen of me aan moest passen. Heb je dat idee wel, dan is het tijd om door te gaan zonder die persoon..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:10

Ik zou persoonlijk not amused zijn als ik al weken date met iemand + sex en allerlei mooie verhaaltjes om er dan achter te komen dat hij nog tindert en misschien zelfs afspreekt (wijnglazen?) met andere meiden..

Resistance, ik denk dat je beter af bent zo, het is nu niet leuk maar uiteindelijk is het beter zo

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:11

Het is niet chique om alles bij de ander te leggen, maar het is wel makkelijk. En grote kans is dat wat hij vanaf het begin af aan denkt en ook doet. Met als grote voorbeeld zijn gewauwel over het aankomend studentenleven.

Beide kanten zijn niet 100% vrij van ''schuld.''
Laatst bijgewerkt door Niniane op 24-01-17 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:11

wie weet is het allemaal wel heel anders gezegd dan dat resistance het nu verteld he?
we horen maar 1 kant van het verhaal....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:12

Heel eerlijk, als iemand mij zo'n overtrokken reactie zou sturen dan zou ik ook wel even zo'n WTF moment hebben hoor := dus wat dat betreft begrijp ik zijn reactie wel en heeft hij imo ook gewoon volkomen gelijk.
Dat wil niet zeggen dat hij geen aandeel erin heeft.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:13

Tja, heel eerlijk. Als hij meerdere keren aangeeft geen relatie te willen ...... Je moet niet denken dat je daar ineens verandering in gaat brengen. Zijn manier van handelen verdient geen schoonheidsprijs, maar gebeurt tegenwoordig belachelijk vaak. Op zijn leeftijd was het gewoon handig om iemand ernaast te houden, maar hij wou zich nergens aan binden. Wel de lusten, niet de lasten. Beetje jammer om je als volwassen vent zo neer te zetten maar ja, dat gebeurt teveel.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:15

Die opmerking "is het iets waar je vanaf kan komen denk je?" laat wel zien dat hij en onbeleefd én onvolwassen is. Onder de gordel en ongepast na al het daten, zijn zogenaamde onzekerheid. En nee, je had geen relatie, maar ik vind het gewoon beleefdheid om eerlijk en helder met elkaar om te gaan, komop het is een volwassen man, geen kleuter. Ten eerste kan het niet moeilijk zijn om al eerder aan te geven "voor mij zit er geen relatie in en ik heb het idee dat er voor jou meer in zit. Het lijkt me beter ermee te stoppen". Ten tweede had hij nu iets kunnen zeggen van "wederzijds misverstand, het lijkt me beter als we ieder onze eigen weg gaan". Whatever. Maar niet zulke sneren onder de gordel waarbij je ook nog eens weigert naar je eigen aandeel te kijken. Onaantrekkelijk gedrag vind ik dat.

Los daarvan schiet je met het sturen van dergelijke berichten over Tinder zelf ook niks op Resistance. Voor de volgende keer: als een man je al het gevoel geeft dat je dergelijke berichten moet sturen, zit het niet goed. Houd de eer aan jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:16

Courses schreef:
Tja, heel eerlijk. Als hij meerdere keren aangeeft geen relatie te willen ...... Je moet niet denken dat je daar ineens verandering in gaat brengen. Zijn manier van handelen verdient geen schoonheidsprijs, maar gebeurt tegenwoordig belachelijk vaak. Op zijn leeftijd was het gewoon handig om iemand ernaast te houden, maar hij wou zich nergens aan binden. Wel de lusten, niet de lasten. Beetje jammer om je als volwassen vent zo neer te zetten maar ja, dat gebeurt teveel.

Daar is natuurlijk niks mis mee, als je het beide wilt is het prima. Resistance wou duidelijk meer en dan werkt het gewoon niet :n

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:19

Relaxed schreef:
Courses schreef:

Daar is natuurlijk niks mis mee, als je het beide wilt is het prima. Resistance wou duidelijk meer en dan werkt het gewoon niet :n

Is ook absoluut niks mis mee. Maar als die verhoudingen scheef gaan lopen gaat het fout, uiteindelijk.

Wel moet ik zeggen: Die kerel is echt niet onzeker .. :+ Dat past niet bij zulk gedrag. Zeker na die laatste opmerking niet.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:20

Farjen schreef:
Ik zou persoonlijk not amused zijn als ik al weken date met iemand + sex en allerlei mooie verhaaltjes om er dan achter te komen dat hij nog tindert en misschien zelfs afspreekt (wijnglazen?) met andere meiden..

Resistance, ik denk dat je beter af bent zo, het is nu niet leuk maar uiteindelijk is het beter zo

Maar volgens mij hadden ze nooit echt afgesproken exclusief te zijn? Aangezien hij ook heeft aangegeven dat Resistance wat hem betreft nog met anderen mocht daten etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:22

Destination schreef:
Farjen schreef:

Maar volgens mij hadden ze nooit echt afgesproken exclusief te zijn? Aangezien hij ook heeft aangegeven dat Resistance wat hem betreft nog met anderen mocht daten etc.

Toch zei die dat denk ik alleen maar om zichzelf in te dekken.. Anders had hij die onzin over haar studentenleven er niet bijgehaald :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:23

Sunrise_ schreef:
Die opmerking "is het iets waar je vanaf kan komen denk je?" laat wel zien dat hij en onbeleefd én onvolwassen is. Onder de gordel en ongepast na al het daten, zijn zogenaamde onzekerheid. En nee, je had geen relatie, maar ik vind het gewoon beleefdheid om eerlijk en helder met elkaar om te gaan, komop het is een volwassen man, geen kleuter. Ten eerste kan het niet moeilijk zijn om al eerder aan te geven "voor mij zit er geen relatie in en ik heb het idee dat er voor jou meer in zit. Het lijkt me beter ermee te stoppen". Ten tweede had hij nu iets kunnen zeggen van "wederzijds misverstand, het lijkt me beter als we ieder onze eigen weg gaan". Whatever. Maar niet zulke sneren onder de gordel waarbij je ook nog eens weigert naar je eigen aandeel te kijken. Onaantrekkelijk gedrag vind ik dat.

Los daarvan schiet je met het sturen van dergelijke berichten over Tinder zelf ook niks op Resistance. Voor de volgende keer: als een man je al het gevoel geeft dat je dergelijke berichten moet sturen, zit het niet goed. Houd de eer aan jezelf.

Eerste stukje ben ik het mee eens maar je baseerd je reactie nu op 1 screenshot van een paar posts, wie weet wat hij verder nog heeft gezegd.

Ik vind dat er hier wel erg veel conclusies worden getrokken op basis van bijna niets. Die jongen zou eens moeten weten dat hij op een internetforum besproken wordt, bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:25

Fenrir schreef:
Heel eerlijk, als iemand mij zo'n overtrokken reactie zou sturen dan zou ik ook wel even zo'n WTF moment hebben hoor := dus wat dat betreft begrijp ik zijn reactie wel en heeft hij imo ook gewoon volkomen gelijk.

Oh maar dat ben ik absoluut met je eens (en met de rest grotendeels ook wel). Mijn gaslighting term was wellicht overtrokken maar ik vind het wel raar dat hij nu alle schuld bij haar en haar onzekerheid lijkt te leggen terwijl hij aangaf dat hij door wantrouwen in vrouwen 9 maanden wou wachten met het aangaan van een relatie omdat hij bang is dat ze los gaat in het studentenleven..
Er zijn twee schuldige partijen in dit geval, ik zou gillend wegrennen als iemand me zou confronteren met of ik al dan niet online was op een app.. Maar ik hou niet van de boys will be boys mentaliteit en ik vind best dat je iemand van 27 mag 'aanspreken' op het gebruik maken van de naïviteit van iemand die aanzienlijk jonger is. En ja, dat is ook Resistance haar eigen verantwoordelijkheid, maar het mag ook best benoemd worden dat het niet netjes is van deze gast.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:26

Relaxed schreef:
Toch zei die dat denk ik alleen maar om zichzelf in te dekken.. Anders had hij die onzin over haar studentenleven er niet bijgehaald :n

Misschien, maar als ze nooit hebben afgesproken om exclusief te zijn, is het natuurlijk toegestaan dat hij op Tinder zit en misschien zelfs wel om met anderen af te spreken. Resistance kan het daar dan wel moeilijk mee hebben en een relatie willen, maar in feite 'staat hij in zijn recht'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:30

Ik had hem eerder verteld dat ik het okay vond om te wachten met relatie km zijn redenen, maar dat ik me er toch absoluut niet fijn bij voelde als hij andere meisjes zou daten. En daarbij had ik om eerlijkheid gevraagd. Dit begreep hij, en hij ging ermee "akkoord". Hij had gezegd dat hij het alsnog niet van mij kon verwachten dat hij de enige voor mij was omdat hij anders verkering zou moeten nemen, maar ik heb hem toen verteld dat ik echt geen behoefte had aan het daten van anderen.

Toch wel exclusief zegmaar...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:32

En toch ook weer niet. Je wilt een relatie of je wilt het niet.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:34

Resistance schreef:
Ik had hem eerder verteld dat ik het okay vond om te wachten met relatie km zijn redenen, maar dat ik me er toch absoluut niet fijn bij voelde als hij andere meisjes zou daten. En daarbij had ik om eerlijkheid gevraagd. Dit begreep hij, en hij ging ermee "akkoord". Hij had gezegd dat hij het alsnog niet van mij kon verwachten dat hij de enige voor mij was omdat hij anders verkering zou moeten nemen, maar ik heb hem toen verteld dat ik echt geen behoefte had aan het daten van anderen.

Oké hieruit blijkt wel duidelijk dat het niet exclusief was, weet voor de volgende keer. Geen duidelijke ja is een nee en geen keuze is ook een keuze. Maar dan nog is dit een slappe zakken-actie. Dan ben je bijna 30 en kan je niet gewoon tegen een meisje van 19 zeggen "Ik zie een relatie niet zitten en het lijkt me beter ermee te stoppen".

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:43

Als iemand ergens zo om heen draait, sorry meid, maar dan wil hij het niet. Mijn vriend heeft ook hoog en laag geroepen dat 'ie geen relatie wou om vervolgens een maand later mij te vragen of ik niet toch wel echt z'n vriendin wou zijn. Als je echt voor elkaar gaat dan weet je het zeker, draai je niet om dingen heen en geef je zeker niet zulke reacties.

Uiteraard gaat het om maar een screenshot, maar als iemand mij 'is het iets waar je vanaf kan komen denk je?' stuurt dan vraag ik me toch wel drie keer af of het nou zo'n leuk persoon is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:49

Resistance schreef:

Het is gewoon een pisvlek van een knul. Jammer maar het is niet zo dat jij het verneukeratieft hebt, met dat vage gedoe van hem waren we misschien allemaal wel jaloers en onzeker geworden en hadden we ook zo gereageerd.

Houd de eer aan jezelf en als je nu nog contact hebt met hem, bedank hem voor de gezellige tijd en doeiii. Je eisenlijstje is nu aangepast en nu weet je voor de volgende keer veel beter waar je grenzen liggen en wat je zoekt in iemand.

Verdrietig zijn kan en mag, maar trek het wel in perspectief. Dat wil zeggen, ik heb zoveel tranen vergoten om jongens waarvan ik me niet eens meer de achternaam kan herinneren, zonde van mijn tijd. Maak niet dezelfde fout.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:02

Emmaa_ schreef:
Fenrir schreef:

Oh maar dat ben ik absoluut met je eens (en met de rest grotendeels ook wel). Mijn gaslighting term was wellicht overtrokken maar ik vind het wel raar dat hij nu alle schuld bij haar en haar onzekerheid lijkt te leggen terwijl hij aangaf dat hij door wantrouwen in vrouwen 9 maanden wou wachten met het aangaan van een relatie omdat hij bang is dat ze los gaat in het studentenleven..
Er zijn twee schuldige partijen in dit geval, ik zou gillend wegrennen als iemand me zou confronteren met of ik al dan niet online was op een app.. Maar ik hou niet van de boys will be boys mentaliteit en ik vind best dat je iemand van 27 mag 'aanspreken' op het gebruik maken van de naïviteit van iemand die aanzienlijk jonger is. En ja, dat is ook Resistance haar eigen verantwoordelijkheid, maar het mag ook best benoemd worden dat het niet netjes is van deze gast.

Ik hou ook niet van de boys will be boys mentaliteit. Maar laten we wel wezen: wat heeft hij nu daadwerkelijk misdaan dat zo ernstig is?

1) hij heeft aangegeven geen relatie te willen (om vage redenen) en na wat lijkt op aardig wat gepush van Resistances kant heeft hij gezegd dat ze wel exclusief zijn, maar zelfs aangegeven dat hij het niet erg zou vinden als zij dat niet is (sowieso snap ik niet waarom je gaat vragen om exclusiviteit als iemand zegt geen relatie te willen...)

2) hij heeft ingelogd op tinder.

Nou, wat een klootzak.
Zijn enige "misdrijf" so far: hij is vaag geweest en toch wordt hij hier gelijk aan de schandpaal genageld terwijl we maar één kant van het verhaal horen.
Je kan echt bijzonder weinig met zekerheid zeggen op basis van dit eenzijdige verhaal. Alleen gokken.
En heel eerlijk: ik gok er ook op dat hij niet eerlijk is geweest en dat er hoogstwaarschijnlijk meer achter zit met zulke idiote excuses. Het klinkt als het typische verhaal van onzeker, naïef meisje waar gebruik van wordt gemaakt door een jongen die nog helemaal geen zin heeft zich te binden en het wel lekker makkelijk vindt om mensen een beetje aan het lijntje te houden.

Natuurlijk is het een vervelende situatie, maar hopelijk trek je hier zelf ook de les uit dat stalkerig, claimerig gedrag ook alleen maar averechts werkt. Ongeacht of de jongen in kwestie een lieve vent of een l*l is.
Wil je een relatie? Accepteer dan geen vage excuses en vraag om duidelijkheid. Als jij exclusiviteit wil en hij wil geen relatie, dan gaat het hoogstwaarschijnlijk niet werken. Communicatie is het enige wat wél werkt.
Vertrouw je het niet? Ga mensen dan niet stalken maar vraag ze gewoon om verheldering of zeg ze dat je het niet vertrouwt, noem de redenen daartoe (in dit geval z'n vage gedrag) en laat ze het uitleggen. Kunnen ze dat niet: dan wordt het hoogstwaarschijnlijk tijd ze het gat van de deur te wijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:06

Ik lees niet dat Resistance heeft aangedrongen op exclusiviteit.. Hij gaf zelf aan geen andere meisjes te zien maar zei dat hij het niet erg zou vinden als zij dat wel zou doen. Ja, dat is ongelofelijk vaag en het is waarschijnlijk best wel naïef om daar niets achter te zoeken maar ik vind het niet netjes.

Dus hij zal prima in zijn recht staan, maar precies wat je beschrijft is gewoon niet netjes met mensen omgaan en ik vind dat hij daar best wat verantwoordelijkheid voor toegekend mag krijgen. Dat het op een paardenforum gebeurd met screenshots erbij.. mwah..