Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Ik zie net dat je straks moet betalen als je je fiets langer dan 24 uur laat staan in de nieuwe fietsenstalling van Den Haag CS. Wie heeft dat verzonnen
IHN schreef:Carol Beer, ik snap je wel, hoor..ik doe sowieso geen mondkapje op in de trein.. t zijn alleen maar oudjes, en mensen die toch al wandelende lijken zijn die omvallen.. moet ik daar dan rekening mee houden? Echt niet...
rode lichten en snelheid net zo... echt niet dat ik 30 ga rijden in een woonwijk als er geen kip op straat is, 100 op snelweg ook onzin.. mijn auto kan niet voor niks 220. En ne ziet echt wel of er iemand aankomt bij roodlicht. Ik rijd ook door. Heel soms mis ik ff ern fietser in het fonker, maar 1. moet ie maar verlichting voeren en 2. mijn auto kan meer hebben, dat weten fietsers ook dus die stoppen wel. En anders... tja, weer coronadode minder, haha. Mensen moeten eens gaan beseffen dat de meeste regels gewoon dikke onzin zijn. Ben blij dat jij dat gelukkig goed door hebt. Gelukkig 1 weldenkend mens!!!
Ook mensen die voorheen kerngezond waren kunnen overlijden aan Corona. Ik vind het ook echt bizar dat je de schuld op een fietser af wil schuiven als jij je niet aan de verkeersregels houdt. Jij bent als autobestuurder vrijwel altijd aansprakelijk, zelfs als het niet jouw schuld is.
De schoolvakanties beginnen weer. IHN schreef:Carol Beer, ik snap je wel, hoor..ik doe sowieso geen mondkapje op in de trein.. t zijn alleen maar oudjes, en mensen die toch al wandelende lijken zijn die omvallen.. moet ik daar dan rekening mee houden? Echt niet...
rode lichten en snelheid net zo... echt niet dat ik 30 ga rijden in een woonwijk als er geen kip op straat is, 100 op snelweg ook onzin.. mijn auto kan niet voor niks 220. En ne ziet echt wel of er iemand aankomt bij roodlicht. Ik rijd ook door. Heel soms mis ik ff ern fietser in het fonker, maar 1. moet ie maar verlichting voeren en 2. mijn auto kan meer hebben, dat weten fietsers ook dus die stoppen wel. En anders... tja, weer coronadode minder, haha. Mensen moeten eens gaan beseffen dat de meeste regels gewoon dikke onzin zijn. Ben blij dat jij dat gelukkig goed door hebt. Gelukkig 1 weldenkend mens!!!
Relaxxx... en spaar je energie voor nuttigere zaken.. als mensen zoiets plaatsen is het OF trollen, of ze zijn echt niet meer te redden.
IHN schreef:Jongens, relax!!! Ik ging ervanuit dat iedereen, behalve Carol Beer misschien, wel door zou hebben dat dit zo sarcastisch is als maar zijn kan.
Om eerlijk te zijn geloof ik ook niet dat Carol Beer serieus is. Ze doet er steeds een schepje bovenop en lacht zich ondertussen ws dood... net als ik eigenlijk, dat mensen om iets wat gewoon niet waar KAN zijn (mensen die zo zouden denken zouden dat echt never nooit op een forum zetten) zo over de kast vliegenRelaxxx... en spaar je energie voor nuttigere zaken.. als mensen zoiets plaatsen is het OF trollen, of ze zijn echt niet meer te redden.
PeerAppel schreef:Verspil er je eigen tijd dan ook niet aan door zo'n stuk tekst te typen en er anderen mee op de kast te jagen.
. Maar goed... heb vroeger regelmatig mensen met nb toneel aan het huilen gemaakt in een rollenspel waarin ik volledig opging in mijn rol en ze dachten dat ik ECHT kwaad op ze was... mss bezit ik nog wat onontdekte talenten
Nayomie schreef:IHN schreef:Jongens, relax!!! Ik ging ervanuit dat iedereen, behalve Carol Beer misschien, wel door zou hebben dat dit zo sarcastisch is als maar zijn kan.
Om eerlijk te zijn geloof ik ook niet dat Carol Beer serieus is. Ze doet er steeds een schepje bovenop en lacht zich ondertussen ws dood... net als ik eigenlijk, dat mensen om iets wat gewoon niet waar KAN zijn (mensen die zo zouden denken zouden dat echt never nooit op een forum zetten) zo over de kast vliegenRelaxxx... en spaar je energie voor nuttigere zaken.. als mensen zoiets plaatsen is het OF trollen, of ze zijn echt niet meer te redden.
You got me there
maava schreef:PeerAppel schreef:Niet je energie verspillen aan dit soort trollaccounts johDe schoolvakanties beginnen weer.
Dit was hetzelfde persoon dat een sigaret opstak in/buiten de trein als ik het goed heb. :’)
EDIT:
Gewoon op je foeilijst zetten, uit dit persoon komt niks nuttigs.
[ [url=m/mbL8rc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PU989Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Carol_Beer schreef:Hoe vind je zelf nu hoe je klinkt?![]()
Het is toch logisch dat je de trein wil halen, of zie ik wat verkeerd lmao