Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:00

Nee,dezelfde ouders :)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:03

Ja, maar wel 2 toch?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:15

Herkenbaar! Ik ben foto 2 en mijn zus foto 1. We zijn zelf ook erg verschillend. Ik ben wat stoerder qua kleding etc en mijn zus is tuttig, houdt van make up, hakjes en vind schoonmaken niet erg. Ik draag geen hakken, geen make-up en vind schoonmaken vreselijk.

Zelfde ouders. Maar net als dat iedereen andere interesses heeft is dat ook zo met netheid..

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:35

Gelukkig is elk mens uniek, met een geheel eigen persoonlijkheid ;)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:16

Ik vraag mij af hoe dat nieuwe nummer heet op de radio met zo'n soort van panfluit melodie. Die er af en toe tussendoor komt.

Lekkere omschrijving weet ik. Daarom kan ik ook niets vinden omdat mijn zoektermen te vaag zijn.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:20

Knert schreef:
Ik vraag mij af hoe dat nieuwe nummer heet op de radio met zo'n soort van panfluit melodie. Die er af en toe tussendoor komt.

Lekkere omschrijving weet ik. Daarom kan ik ook niets vinden omdat mijn zoektermen te vaag zijn.

Ik moet bij panfluit medolie gelijk aan Una paloma blanca van George Baker denken, is dat hem toevallig _O-

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:22

Ik moest gelijk denken aan 'Hey' maar die is niet nieuw haha

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:39

xMaxxiee schreef:
Knert schreef:

Ik moet bij panfluit medolie gelijk aan Una paloma blanca van George Baker denken, is dat hem toevallig _O-

Nee maar je hebt mij wel aan het lachen gelegen.. had ik ook nodig.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:40

Biscaya schiet mij te binnen.
Maar die is erg oud en geen panfluit denk.
En dan heb ik ook nog steeds de jingle van " Veronica komt naar je toe deze zomer" in mijn hoofd.
Echt oertijd ondertussen. :D

https://m.youtube.com/watch?v=x-32fx-AcYI

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 00:30

Call on me van Starley? Engels of nederlands?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:20

Zijn er ook bokkers die leerkracht zijn op het NSG Groenewoud in Nijmegen?Zo ja,waarom worden de roosters na een half jaar veranderd.Zo onhandig bv afspraken,sport enz.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:40

Omdat het nieuwe semester begint en dan eigenlijk altijd de roosters veranderen? Ik had op mijn school elke week een ander rooster, zie daar maar eens dingen mee in te plannen 8)7

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:50

Hoe kan het dat leeuwen zwak zaad hebben?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 13:14

Britta31 schreef:
Zijn er ook bokkers die leerkracht zijn op het NSG Groenewoud in Nijmegen?Zo ja,waarom worden de roosters na een half jaar veranderd.Zo onhandig bv afspraken,sport enz.

Bij mij op school worden de roosters elke periode gewoon veranderd. Bij ons is het ook om een beetje af te wisselen zodat niet steeds dezelfde klassen een rooster hebben waarbij ze steeds tot 5 uur op school zitten. Is wel heel normaal hoor, dat roosters veranderd worden. Ken eigenlijk niemand waarbij dat niet gebeurt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 13:22

enamorada schreef:
Britta31 schreef:

Bij mij op school worden de roosters elke periode gewoon veranderd. Bij ons is het ook om een beetje af te wisselen zodat niet steeds dezelfde klassen een rooster hebben waarbij ze steeds tot 5 uur op school zitten. Is wel heel normaal hoor, dat roosters veranderd worden. Ken eigenlijk niemand waarbij dat niet gebeurt.

Bij ons op school ook inderdaad. 4x per jaar. Soms ook omdat je sommige vakken alleen in een bepaald "blok" kreeg en niet het hele jaar door.
Wij hadden 70 minuten les en hadden in een periode een blok uur (dus 140 minuten) economie van dezelfde saaie vent, zonder pauze, laatste 2 lesuren van de dag. Ohja en ervoor ook nog eens een lesuur M&O van hem. :+. Wat was ik blij toen die periode voorbij was!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 13:43

Ja, hier ook normaal :j Tijdens de middelbare ieder blok een ander rooster, later op het hbo iedere week een ander rooster. Da's pas praktisch. :D

Bambi, wat bedoel je met zwak zaad? Slecht ontwikkelde cellen, of weinig?

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:04

In de onderbouw wordt bij ons het rooster na een halfjaar verandert. Dit omdat sommige vakken dan veranderen(tekenen/handvaardigheid, aardrijkskunde).
In de bovenbouw verandert er bij ons over het algemeen niks, behalve aan het begin van het jaar en als je een vak laat vallen kan jou persoonlijke rooster veranderen.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:35

Ik vind verandering na een half jaar bijna klinken als muziek in de oren :') Bij ons was het een ongeregeld zooitje en waren er periodes dat het rooster iedere week veranderde.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:01

Hier verandert het iedere week :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:28

Sokje_6 schreef:
Ja, hier ook normaal :j Tijdens de middelbare ieder blok een ander rooster, later op het hbo iedere week een ander rooster. Da's pas praktisch. :D

Bambi, wat bedoel je met zwak zaad? Slecht ontwikkelde cellen, of weinig?

Ik las op internet dat leeuwen min. 30 keer per dag moeten paren omdat de mannetjes zwak zaad hebben.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:33

Op de middelbare school veranderde het 2x per jaar. Op de uni iedere 5 weken... (wel vaste vrije dagen altijd).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:22

Door de warmte in Afrika? :') Dat is toch slecht voor zaad?
Maar dan zouden andere dieren in Afrika met hetzelfde moeten kampen en dan zou het zaad beter moeten zijn in een dierentuin in Europa.

Goh, nog nooit zoveel nagedacht over zaad.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:26

Haha ik ben helaas afgestudeerd op zaad. :') Wel van varkens. Werd ingedeeld, dus mocht niet kiezen.

Hm, tja, kan erfelijk zijn, maar de selectie is wel gek ja. Ik zou verwachten dat de mannetjes met het beste sperma sneller bevruchten en op die manier de kwaliteit beter wordt... Maar kennelijk niet.

Warmte is inderdaad niet goed, maar ze leven al heel lang daar, dus dat zou wel aangepast moeten zijn lijkt me dan. En 's nachts kan het loeikoud zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:46

Britta31 schreef:

Docenten maken de roosters niet, dat mochten ze willen :=

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:36

Als ik voor het rode verkeerslicht stilsta voorin ik de rij, en ineens besluit toch af te slaan / rechtdoor te rijden (dus andere richting dan waar ik voor stilsta), en daar door het groene licht rijd, kan ik dan door de camera op het andere licht geflitst worden voor door rood rijden?