Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Ik vraag mij af hoe dat nieuwe nummer heet op de radio met zo'n soort van panfluit melodie. Die er af en toe tussendoor komt.
Lekkere omschrijving weet ik. Daarom kan ik ook niets vinden omdat mijn zoektermen te vaag zijn.
xMaxxiee schreef:Knert schreef:Ik vraag mij af hoe dat nieuwe nummer heet op de radio met zo'n soort van panfluit melodie. Die er af en toe tussendoor komt.
Lekkere omschrijving weet ik. Daarom kan ik ook niets vinden omdat mijn zoektermen te vaag zijn.
Ik moet bij panfluit medolie gelijk aan Una paloma blanca van George Baker denken, is dat hem toevallig
Britta31 schreef:Zijn er ook bokkers die leerkracht zijn op het NSG Groenewoud in Nijmegen?Zo ja,waarom worden de roosters na een half jaar veranderd.Zo onhandig bv afspraken,sport enz.
enamorada schreef:Britta31 schreef:Zijn er ook bokkers die leerkracht zijn op het NSG Groenewoud in Nijmegen?Zo ja,waarom worden de roosters na een half jaar veranderd.Zo onhandig bv afspraken,sport enz.
Bij mij op school worden de roosters elke periode gewoon veranderd. Bij ons is het ook om een beetje af te wisselen zodat niet steeds dezelfde klassen een rooster hebben waarbij ze steeds tot 5 uur op school zitten. Is wel heel normaal hoor, dat roosters veranderd worden. Ken eigenlijk niemand waarbij dat niet gebeurt.
Sokje_6 schreef:Ja, hier ook normaalTijdens de middelbare ieder blok een ander rooster, later op het hbo iedere week een ander rooster. Da's pas praktisch.
![]()
Bambi, wat bedoel je met zwak zaad? Slecht ontwikkelde cellen, of weinig?