Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 10:14

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 11:13

Mooi geschreven Yasmine. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te 'moeten' schrijven zelfs als de inspiratie er niet is. Maar het gaat je vast en zeker lukken, ik koop het in ieder geval :D

Ik heb vandaag een chrome lak op mijn blog. Die is zo gaaf dat ik hem er niet af wilde halen om door te gaan met swatchen.
Layla Black as Ebony.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:05

Ah wat een leuk lakje Tazzey! <3

Best begrijpelijk hoor Yasmine, dat je er af en toe genoeg van hebt! Zelf speelde ik een tijd met het idee om schrijfster van kinderboeken te worden, maar de 'druk' die erop ligt is niets voor mij :-)

Ik heb vandaag een nieuwe post online gegooid, naar aanleiding van mijn laatste post over broodfok:
The harsh truth on Pedigree dogs

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:20

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 04:02

Eef01 schreef:
Ik heb vandaag weer een nieuwe blogpost geschreven. 4 tips om aan inspiratie te komen

Je hebt "Tip 3" niet opgeschreven. De tussenkop bedoel ik. Leuke tips verder!
billionache schreef:
Ik heb vandaag een nieuwe post online gegooid, naar aanleiding van mijn laatste post over broodfok:
The harsh truth on Pedigree dogs

Goede blog. In mijn studie (Diermanagement) was broodfok en rasdieren een veel besproken topic aangezien het welzijn van dieren in gedrang komt. Vooral met sommige, extreme rassen.

Mooi lakje Tazzey.

@Yasmine, het lijkt me lastig als je van huis uit schrijft. Toen ik mijn boeken schreef werkte ik voor een uitgever en zat ik daar op kantoor. Ik dacht dat het moeilijk zou zijn tussen 8 en 5 te schrijven, maar het maakte het makkelijk. Sommige dagen gingen natuurlijk beter dan andere, maar toch. Ik moest wel. Alleen toen het boek bijna af was, scheet ik peuken en begon ik SOG (Schrijvend Ontwijkend Gedrag) te vertonen. Maar het mooiste moment is het vasthouden en openslaan van je eigen geschreven boek. Ik hou van de geur van een pasgedrukt boek!

Eef01

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 08:56

oeps. Ik zie het. Heb het nu even bewerkt :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:46

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:15

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:53

Ik heb vandaag het laatste lakje uit de Essence Cinderella collectie op mijn blog staan. The Glass Slipper.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:31

Ik heb vandaag een geks met op mijn blog. Ik had een post gescheduled om (ik dacht) een uur of 8. Hij is wel online gekomen. Mijn stats zijn booming: iemand met 4.5K volgers heeft em gedeeld.

Dus ik wilde de post zelf nog even inzien, maar ik kan de post niet in mijn admin terug vinden... Er staat niets meer ingepland, niet bij de drafts en ook niet bij de published. Huh?:? Ik snap het echt niet. Als ik de link op mijn eigen SoMe volg kom ik er wel bij.

What is your horses BEST feature?

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:50

Wat hebben vele van jullie ontzettend leuke blogs! Ben al dagen aan t lezen, motiveert om zelf ook te gaan bloggen... maar ik weet nog steeds geen pakkende en leuke naam die me aan spreekt, vreselijk irritant!

Gaat nu weer rustig verder lezen. <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 09:06

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:02

HippoLogic schreef:
Sietje: je link gaat naar een post over antirimpel creme. :)

Oeps, Foutje!!! Ik heb sinds vorige week een macbook en het gaat nog niet altijd even soepel (schaam). :o
Dit is de goede link naar het artikel met UV-kleding voor kinderen.

http://www.beautyfanatic.nl/uv-kleding- ... -uitkomst/

PS. wat raar dat jouw blog dat doet. Ik weet ook niet hoe het komt. ben echt a technisch.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:05

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:16

Ik weet al wat er met mijn blog is gebeurd: het is in 1985 gepost. En daarom staat ie dus onderaan bij mijn gepubliceerde blogs. Ik had hem in gescheduled en dat was wel goed gegaan, ergens is er iets misgegaan met het jaartal.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:36

_O- _O- 'iets mis gegaan' :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:51

Geniaal _O- _O-

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:51

:x Ik zal nooit meer tijdreizen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:07

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 08:10

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:47

Wauw, wat doe jij toch gave dingen Yasmine!

Ik heb vandaag een nieuwe rubriek waarin ik collega-fotografen uitlicht die ik bewonder!
Share The Picture

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:17

Wat een gave ervaring Yasmine!! Dat van die foto's begrijp ik wel. Als er een paard toevallig even wat dieper loopt dan wordt dat weer het zoveelste internetdrama voor haar.

Marit, ik vind de foto's van Julliette erg mooi! Analoge fotografie vind ik zelf prachtig maar dan moet het wel écht analoog zijn en geen bewerking.

Op de blog heb ik vandaag Layla Coral Glam, een heel mooie roze lineaire holo. <3

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:28

Vandaag een blog over één van mijn favoriete bakboeken. http://levenomteeten.nl/2015/06/26/lees ... s-bakboek/

Ik kwam er gisteren trouwens achter via een vriendin die bij een uitgeverij werkt, dat als je graag boeken wilt reviewen dat je daar om kan vragen. Alleen als je echt al beroemd bent worden ze je opgestuurd maar daarvoor kan je gewoon mailen en vragen om een recensie exemplaar. Ik vind dit eigenlijk best wel een raar idee, vragen om een gratis boek om te reviewen. Heeft één van jullie dit wel eens zo gedaan?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:38

Het grootste festival van België is gisteren begonnen en vindt zowat naast mijn appartement plaats, en ik heb heimwee -O- Nostalgie naar festivaltentjes en lauw bier

Mara, ik werkte vroeger bij een uitgeverij en ik heb zelf ook recensies geschreven als journalist (wel van CD's, films en film/muziekfestivals), en ik kan je van beide kanten vertellen dat het niet zo raar is om een verzoekje te sturen :)
Natuurlijk hangt het af van hoeveel lezers je hebt, want voor 500 bezoekers per maand gaan ze je geen boek opsturen. Hangt ook een beetje af van de uitgeverij hoe geïnvesteerd ze zijn in bloggers. Sommigen werken veel met bloggers, anders werken liever met journalisten. Maar als je een degelijke blog opbouwt met goede content en sterke artikels, en je toont dat je echt interesse hebt in boeken en je bouwt een vast publiek op, dan kan je zeker wel zelf een keer een uitgeverij benaderen :j Je moet het natuurlijk niet laten overkomen alsof je gewoon een gratis boek hebt, maar tonen dat je net in dat ene boek interesse hebt.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:39