5 al! Hahahahalleen weet ik niet wanneer ik eventueel weer bij de primark kom. Sowieso dit jaar in duitsland wel met de actie die ik laatst hier als tip gaf. Want in 2016 doen ze het ook!
Banyu
Geplaatst: 10-01-16 10:40
Hoe is het hier?
Banyu
Geplaatst: 12-01-16 14:51
Datas zijn bekend voor Essen.
Woensdag 27 april, zaterdag 7 mei, Vrijdag 9 juli, Zaterdag 3 september, woensdag 26 oktober 2016.
Iemand nog leuke dingen gekocht afgelopen tijd? Ik ga zondag eventjes
Banyu
Geplaatst: 12-01-16 19:05
Thanks. Tot nu toe gaat her op een vrijdag worden denk ik. Opzich geen ramp. Sowieso hele dag tijd en bussen gaan dan om 17:30 terug. En ze hebben een opstap plaats op het WC hier aan de overkant heeeelemaal makkelijk ipv vanaf het station nog eens met de tassen te "leuren"!
Meld zich, dinsdag even naar de prímark geweest,goed geslaagd voor de kleine en voor mezelf. Er was niet zoveel leuks n de sale vond k (wollen truien jak) maar toch met twee tassen naar buten gegaan Hahah.
Ik heb gelijk de originele gekickt want stel zo'n neppe is het toch niet dan ben je uiteindelijk meer aan het uitgeven. Ik zweer erbij
Ik ben net bij de primark echt bizar goed geslaagd, ze hadden echt veel leuks! Ze hadden ook van die losse blazers maar die pasvorm was helaas 3x niets, enorm jammer ik heb O.a deze gekocht:
Tassen van plastic mogen winkeliers niet meer kosteloos uitgeven. Papier/karton ect. is gewoon nog gratis/mag nog gewoon. Dus neem aan dat ze die nog niet hebben afgeschaft haha.