Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik heb het zo koud… Word niet meer warm vandaag vrees ik en nieuwe schoenen inlopen is niet mijn hobby.
San: Er zijn konijnen en cavia’s opvangcentra die “ leen” dieren geven. Dan is de constructie zo dat wanneer je overgebleven dier overlijdt, het leendier weer terug gaat naar de opvang.

pjer schreef:Net door een klein inschattingsfoutje mijn singel kapot (stijgbeugel bleef hangen aan het hek).
Ik liep er al naast dus verder weinig aan de hand verder.
Ergernis 1 dat dramaqueen paard het zadel wou aanvallen. (niet degene met het zadel op de rug)
Ergernis 2: zie maar eens een tuigen maker te vinden die het vlot kan repareren (ik heb geen vervangende singel) en nee ook geen schoenmakers in de buurt.
Alja schreef:TessaxQuincy schreef:Dat er een random Bol pakketje in m’n PostNL app staat maar ik 100% weet dat ik niet besteld heb, maar staat wel op mijn naam. Hij zou vandaag bezorgd worden maar lijkt erop dat er vertraging is dus komt dan toch niet
Iemand gaat jou een kadootje geven
maar het gaat om een westernsingel (maat 92cm of ietsje langer, mocht iemand iets hebben)