Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 18:10

De fatale fout gemaakt van even liggen tussen het werk door...dat moet je niet doen met adhd :')

Oh ik lees dat van gehoorapparaat, ik schrijf meteen op dat ik in mn vakantie een gehoortest moet laten doen. Ik hoor links al amper, maar heb t gevoel dat erger is geworden

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 18:10

Cowboy55 schreef:
DuoPenotti schreef:
Dat ik nu bij de bejaarde hoor want heb vandaag mijn gehoortoestel gekregen. :+

En wat is dat wennen.
Dingen klinken toch heel anders nu.

(ja ik weet dat veel jongere mensen er ook 1 hebben en nog weer andere zouden willen dat ze daarmee zouden kunnen horen.)

WAT ZEG JE!?

Sorry, dit was te verleidelijk…..

_/-\o_

Haha.
Ja dat hoeft nu niet meer :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 18:17

Audesta schreef:
Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.

Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden :+

[ Afbeelding ]

Jeetje wat een belachelijke reactie. Welzijn van de paarden en de ruiters is blijkbaar niet zo belangrijk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:09

Audesta schreef:
Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.

Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden :+

[ Afbeelding ]

Typisch gevalletje ik betrek het op mezelf van deze persoon. Lekker onprofessioneel om zo'n mail te sturen. Zou gelijk een aversie voor die hele organisatie krijgen :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:38

ergernis dat ik de beveiligingscamera niet aan de praat krijg en mijn hond bijna gaat bevallen. Nu deze retour aangemeld en maar weer een andere besteld die morgen geleverd zou worden. Hoop dat hondjelief nog even geduld heeft :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:39

Rookmelder die piept dat de batterij leeg is.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:44

Dat mijn paard contact heeft gezocht met EJ en EJ mij eeh verlanglijstje stuurt :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:53

imaudy schreef:
Dat mijn paard contact heeft gezocht met EJ en EJ mij eeh verlanglijstje stuurt :+

Waarom geef je hem dan ook een laptop tot zijn beschikking?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:03

:')

Juval, ik heb voor op stal een van de action. Niet duur en werkt echt super!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:10

Gras-aren in hondenvacht en al prikkend in de huid.

Pest-dingen

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:20

Alja schreef:
imaudy schreef:

Waarom geef je hem dan ook een laptop tot zijn beschikking?

Mobiel gebruikt toen ik even weg was :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:26

Die van mij gaan dan naar stoervoer.nl :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:34

Audesta schreef:
Ja mogen veel clubs een voorbeeld aan nemen. En landelijk strengere richtlijnen.

En in warmere landen zijn de paarden de temperatuur ook gewend, maar zelfs dan gaan ze vaak andere tijden rijdennof hebben nog allerlei maatregelen en niet sltijd zou benauwd := Wij hier niet, is maar iets anders plus het vervoeren is nog linker... Verstandige keuze en ze hadden ook gewoon kunnen sturen jammer maar we begrijpen de keuze. Ipv je een soort belachelijk proberen te maken.

En wat anderen zeiden, mijn weerbericht zei eerst ook wat anders haha

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:36

Ja dat precies. Ik had een jammer maar begrijpelijk echt helemaal prima gevonden. En het inschrijfgeld mogen ze houden.

Maar goed. Ik heb mijn zegje gedaan. Ga daar niet meer op wedstrijd :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:38

Dat ik een keer op m'n strepen sta bij een vriendin, aka ze moet zelf even moeite doen voor iets wat zij nodig heeft en oefff she's not amused.
Ben te vaak taxi geweest voor hun zonder een dankjewel en ze lijken ook niet te snappen dat benzine geld kost.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:51

Audesta schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw bijzonder...

Ik was ook niet gegaan. Rij sws niet boven de 25 graden. :')

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 21:59

Ik thuis nog wel aangepast, in een bak vol in de schaduw, in de avond of ochtend maar ik duw mijn paard dan gewoon echt niet de trailer in. Rijwind.. ja warme wind ja :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 22:14

Huis 25 graden wat niet verder wil afkoelen, buren die met hun sigaren rook blijven hangen voor het raam waar jij aan het luchten bent en wind jouw kant op staat en nu staan ze met drie man voor mijn slaapkamer raam op de autoweg te kletsen, ik moet morgen vroeg op, top dit….

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 22:53

Ik moet douchen want ik heb in deze hitte de hele dag schoongemaakt en opgeruimd. Maar ik vind het te warm om te douchen en ik heb geen zin.

En ik heb m’n bed verschoond. En vies in een schoon bed gaan liggen is écht crimineel. :j

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:14

Ik zit helemaal in mijn audioboek op Spotify, kan ik niet verder luisteren want je mag maar 15 uur per maand in totaal luisteren naar audioboeken. Dit wist ik helemaal niet |( |( dus nu ben ik salty want donderdag zit ik 10 uur in de auto en wilde hem verder luisteren maar dat kan pas 1 juli weer

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:14

TheNovelist schreef:
Ik zit helemaal in mijn audioboek op Spotify, kan ik niet verder luisteren want je mag maar 15 uur per maand in totaal luisteren naar audioboeken. Dit wist ik helemaal niet |( |( dus nu ben ik salty want donderdag zit ik 10 uur in de auto en wilde hem verder luisteren maar dat kan pas 1 juli weer

Je abonnement upgraden? :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:15

MarlindeRooz schreef:
Ik moet douchen want ik heb in deze hitte de hele dag schoongemaakt en opgeruimd. Maar ik vind het te warm om te douchen en ik heb geen zin.

En ik heb m’n bed verschoond. En vies in een schoon bed gaan liggen is écht crimineel. :j

Doe het! Schoon in een schoon bed stappen is zo goddelijk <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:17

Jaa ik heb gedoucht. Ben alleen nog te wakker door het harde opruimen en poetsen. Dus ik kan nog niet slapen. _O-

Heb volgens mn horloge 3200 kcal verbrand (normaal 2200). Dus ik zou moe moeten zijn. :+

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:22

MarlindeRooz schreef:
TheNovelist schreef:

Je abonnement upgraden? :P

Ik lift gratis mee met het abonnement van m'n zus (free premium for friends) dus heb zelf geen abonnement haha! Maar volgensmij zijn er geen abonnementen waar je onbeperkte luisteruren krijgt.
Optie 2 is 10 euro extra betalen voor eenmalig 10 extra uur, maar vind dat wel een hoog bedrag :=

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:28

TheNovelsit, staat het luisterboek ook op Storytell? Daar kan je een aantal dagen gratis proberen.

Ik wil slapen, maar lukt niet.

Niet door de warmte, was namelijk maar 21 graden (had het vanmiddag zelfs koud door het windje). Maar heb zo veel pijn :( gaat nog wel een paar uur duren voor het beetje gaat zakken en ik kan slapen.

Baal er ook gewoon echt van, dit is redelijk standaard namelijk als ik langer dan half uurtje gelopen/gestaan heb. Helaas is het mijn talent om afspraken bij de arts te hebben op m'n goede momenten, waardoor het heel lastig is om de klachten te omschrijven.