Oh ik lees dat van gehoorapparaat, ik schrijf meteen op dat ik in mn vakantie een gehoortest moet laten doen. Ik hoor links al amper, maar heb t gevoel dat erger is geworden
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cowboy55 schreef:DuoPenotti schreef:Dat ik nu bij de bejaarde hoor want heb vandaag mijn gehoortoestel gekregen.![]()
En wat is dat wennen.
Dingen klinken toch heel anders nu.
(ja ik weet dat veel jongere mensen er ook 1 hebben en nog weer andere zouden willen dat ze daarmee zouden kunnen horen.)
WAT ZEG JE!?
Sorry, dit was te verleidelijk…..
Audesta schreef:Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.
Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden![]()
[ Afbeelding ]
Audesta schreef:Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.
Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden![]()
[ Afbeelding ]
Audesta schreef:Ja mogen veel clubs een voorbeeld aan nemen. En landelijk strengere richtlijnen.
[ Afbeelding ]
TheNovelist schreef:Ik zit helemaal in mijn audioboek op Spotify, kan ik niet verder luisteren want je mag maar 15 uur per maand in totaal luisteren naar audioboeken. Dit wist ik helemaal niet![]()
dus nu ben ik salty want donderdag zit ik 10 uur in de auto en wilde hem verder luisteren maar dat kan pas 1 juli weer
MarlindeRooz schreef:Ik moet douchen want ik heb in deze hitte de hele dag schoongemaakt en opgeruimd. Maar ik vind het te warm om te douchen en ik heb geen zin.
En ik heb m’n bed verschoond. En vies in een schoon bed gaan liggen is écht crimineel.
MarlindeRooz schreef:TheNovelist schreef:Ik zit helemaal in mijn audioboek op Spotify, kan ik niet verder luisteren want je mag maar 15 uur per maand in totaal luisteren naar audioboeken. Dit wist ik helemaal niet![]()
dus nu ben ik salty want donderdag zit ik 10 uur in de auto en wilde hem verder luisteren maar dat kan pas 1 juli weer
Je abonnement upgraden?