Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:fotolijstje schreef:Ik ga voortaan gewoon 10 minuten later komen bij mijn doktersafspraak.
Hoe loopt dat altijd uit?!
Tot je een keer een afspraak hebt die wel op tijd loopt en je er niet bent.
Daphne__ schreef:Dat mensen constant lopen te zeiken dat ik mijn pony's weg moet doen... Een waarloze shetlander met ernstige eczeem die gericht trapt en een oudje van 25 met artrose die met pensioen is.
Ja ik doe niks met ze en ze kosten me veel geld en tijd.. Maar is dat niet aan mij of ik dat wil?
Merlen schreef:Daphne__ schreef:Dat mensen constant lopen te zeiken dat ik mijn pony's weg moet doen... Een waarloze shetlander met ernstige eczeem die gericht trapt en een oudje van 25 met artrose die met pensioen is.
Ja ik doe niks met ze en ze kosten me veel geld en tijd.. Maar is dat niet aan mij of ik dat wil?
Dat zeggen ze tegen mij ook altijd,vooral mijn vader.
Terwijl hij zelf 2 paarden heeft lopen waar hij niks mee doet en tot enkele jaren geleden 2 paarden van vriendinnen die er gratis en voor niets stonden en die hooi van hem kregen wat hij te veel had.
Terwijl ik extra hooi elders mocht gaan kopen.
Mijn pony's kosten me wel niet veel geld.Mocht dat wel zo geweest zijn,had ik nooit pony's gekocht.
Zebrastreep schreef:Merlen schreef:Dat zeggen ze tegen mij ook altijd,vooral mijn vader.
Terwijl hij zelf 2 paarden heeft lopen waar hij niks mee doet en tot enkele jaren geleden 2 paarden van vriendinnen die er gratis en voor niets stonden en die hooi van hem kregen wat hij te veel had.
Terwijl ik extra hooi elders mocht gaan kopen.
Mijn pony's kosten me wel niet veel geld.Mocht dat wel zo geweest zijn,had ik nooit pony's gekocht.
Wat is dat toch met vaders en paarden en het te duur vindenAls het aan mijn vader lag ging ik een stuk land huren , pony's erop gooien en hup klaar en toch echt goedkoper. Dit blijft ook steeds terugkomen. Hij wil het omdat ik dan sneller uit huis zou kunnen.
En dan weer uit moeten leggen dat er zoveel meer bij komt kijken dan ze alleen in het gras zetten. Ik zou waarschijnlijk nog duurder uit zijn , en zeker meer tijd kwijt zijn wat ik gewoon niet meer heb.
Gelukkig begrijpt mijn moeder wel dat het niet haalbaar is.