Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:19

_San87_ schreef:
Ik ben zó moe ;(.

Oh jij ook al, ik ook. Hopelijk voel je je snel wat energieker. En doe rustig aan hé :(:)

Keizerinnnn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:39

Vandaag bloed laten prikken, krijg een uitgebreid onderzoek dus ze hadden 6 buisjes nodig. Hopelijk snel duidelijkheid waarom ik ook zo moe ben ondanks genoeg slaap en dat ik straks iets kan doen waardoor ik het ook niet telkens zo koud heb. :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:10

Het hallo mama spam bericht.

Ik heb zover ik weet geen kinderen :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:14

Ik wil echt zo graag zo'n berichtje krijgen. Heb het script al helemaal uitgeschreven!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:27

chanicha schreef:
Ik ben, toen ik nog op de taxicentrale werkte, eens met een chauffeur meegereden door Utrecht heen -O-
Het is de chauffeurs aan te prijzen dat er maar zo weinig fietsers aangereden worden, ze rijden kriskras over de weg, met zijn vieren naast elkaar en steken over zonder op of om te kijken en dat bijna allemaal zonder licht natuurlijk.

Waarom rijden die taxichauffeurs dan ook onverlicht en met zijn vieren naast elkaar overal doorheen? Inderdaad bewonderenswaardig als ze dan de fietsers alsnog weten te ontwijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:34

ZwarteHeks schreef:
Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.

Zo. :Y)

Ik als Belg zijnde erger mij daar in België ook ontzettend hard aan. Vaak gooien ze ook last minut alles dicht waardoor je ook flink op de rem kunt (zijn ook al zware ongevallen mee gebeurt helaas. Ondermeer auto’s die doorrijden en fietsers die de haaientanden negeren want ‘rotonde dus voorrang’. Wat uiteraard niet klopt)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:49

Dat gedram van bedrijven om glasvezel te nemen. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik maar een vorm van reclame erover zie of krijg , was ik echt rijk geweest.

Plus het desbetreffende bedrijf heeft heel veel slechte recensies en ze sluiten ook zomaar de straat even af zonder fatsoenlijk te melden om welke straten het gaat. Vanmorgen al in de stress omdat ik dacht dat ik niet meer bij mijn auto kon komen |o

En dan wordt het ook nog aangelegd door een paar kerels die in ieder geval geen Nederlands of Engels praten. Niet dat dat erg is , maar je krijgt er wel een beetje vreemde gedachten van of het wel klopt.

En dan ook nog reclame van verschillende bedrijven. Ja , het maakt het zo erg aantrekkelijk om glasvezel te nemen ,tevens ben ik het ook niet nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:00

Geur en smaak van bloed in m'n neus en mond. :r

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:07

Eerst word er aangebeld voor een uitnodiging voor het kinderkoor dus zeg gelijk geen interesse. Ja maar u krijg de kaartjes gratis. Geen interesse. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen. :')

Word ik daarna gebeld dat er klachten zijn over een haan. Dus ik zeg heb thuis alleen diepvries hanen. Kwartje viel nog niet helemaal. Maar voor de rest alleen nog een levende haan op de moestuin in Alblasserdam en niet thuis in Hendrik Ido Ambacht. Toen viel ineens het kwartje. _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:16

Marcella schreef:
Eerst word er aangebeld voor een uitnodiging voor het kinderkoor dus zeg gelijk geen interesse. Ja maar u krijg de kaartjes gratis. Geen interesse. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen. :')

Word ik daarna gebeld dat er klachten zijn over een haan. Dus ik zeg heb thuis alleen diepvries hanen. Kwartje viel nog niet helemaal. Maar voor de rest alleen nog een levende haan op de moestuin in Alblasserdam en niet thuis in Hendrik Ido Ambacht. Toen viel ineens het kwartje. _O-

Ik snap hem denk ik nog steeds niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:18

Hoofdpijn, moe en moet de hele dag werken. -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:38

oomens schreef:
Marcella schreef:

Ik snap hem denk ik nog steeds niet.

Dat ze alleen dode hanen thuis heeft en die veroorzaken geen overlast

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:51

Haan te lang buiten de vriezer laten gaat wel stinken.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:54

Alja schreef:
Dat ze alleen dode hanen thuis heeft en die veroorzaken geen overlast

Ik dacht dat het kwartje bij Marcella niet viel, maar ze heeft het uiteraard over het kwartje van degene tegen wie ze het toen had.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:55

Dat de opvang mannen en vrouwen dwergmuisjes bij elkaar heeft zitten zegt niet te kunnen seksen. Dat is een knaagdieropvang he.

Geen zin om er zelf heen te gaan en dan te gaan seksen en dat dan de vrouwtjes allemaal zwanger blijken. :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:04

ZwarteHeks schreef:
Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.

Zo. :Y)

Dit dus...

Vind dit zowel in de auto irritant, want ik moet onverwacht op de rem.
Maar ook als fietser, als ik al netjes stil sta.

Zijn trouwens zeker niet alleen Belgen die dit doen.
Bejaarden zijn net zo erg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:06

MarlindeRooz schreef:
Geen zin om er zelf heen te gaan en dan te gaan seksen en dat dan de vrouwtjes allemaal zwanger blijken. :=

Ik zou ook liever niet seksen in een knaagdieropvang.
Maar ieder zijn ding.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:15

MarlindeRooz schreef:
Dat de opvang mannen en vrouwen dwergmuisjes bij elkaar heeft zitten zegt niet te kunnen seksen. Dat is een knaagdieropvang he.

Ik vind deze ingewikkeld :') -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:15

Ga jullie woordenschat uitbreiden als je niet weet wat seksen is!!! _O-

De opvang zegt nu wel geslachtsbepaling te kunnen doen. *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:16

Seksen = geslacht bepalen

Captain

saskiaojan schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik vind deze ingewikkeld :') -O-

Seksen is het bepalen van het geslacht van het dier.
De opvang heeft dus alles bij elkaar zitten omdat ze zelf niet kunnen zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.

Wat dus betekent dat als je zelf vrouwtjes zou willen, en daar vandaan haalt, deze zeer waarschijnlijk drachtig zijn.

Captain

MarlindeRooz schreef:
Ga jullie woordenschat uitbreiden als je niet weet wat seksen is!!! _O-

Ik maakte een grapje. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:17

Ja de kans is niet heel groot dat de dames drachtig zijn maar er is wel een kans aanwezig. Maar ik mag de baby's dan terugbrengen. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:22

Oplichters via messenger...

"Ik laat een ups bezorger komen..." Bladiebla.

Heb het adres van sprookjeshof Zuidlaren gegeven.

Ergenis... Echt waar.

En het waait zo hard. Zo hard ... Brrrrr niks voor mij dit weer

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:24

MarlindeRooz schreef:
Ja de kans is niet heel groot dat de dames drachtig zijn maar er is wel een kans aanwezig. Maar ik mag de baby's dan terugbrengen. :=

Of houden en ons fotospammen. <3