_San87_ schreef:Ik ben zó moe.
Oh jij ook al, ik ook. Hopelijk voel je je snel wat energieker. En doe rustig aan hé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik ben, toen ik nog op de taxicentrale werkte, eens met een chauffeur meegereden door Utrecht heen![]()
Het is de chauffeurs aan te prijzen dat er maar zo weinig fietsers aangereden worden, ze rijden kriskras over de weg, met zijn vieren naast elkaar en steken over zonder op of om te kijken en dat bijna allemaal zonder licht natuurlijk.
ZwarteHeks schreef:Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.
Zo.
Marcella schreef:Eerst word er aangebeld voor een uitnodiging voor het kinderkoor dus zeg gelijk geen interesse. Ja maar u krijg de kaartjes gratis. Geen interesse. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen.![]()
Word ik daarna gebeld dat er klachten zijn over een haan. Dus ik zeg heb thuis alleen diepvries hanen. Kwartje viel nog niet helemaal. Maar voor de rest alleen nog een levende haan op de moestuin in Alblasserdam en niet thuis in Hendrik Ido Ambacht. Toen viel ineens het kwartje.
oomens schreef:Marcella schreef:Eerst word er aangebeld voor een uitnodiging voor het kinderkoor dus zeg gelijk geen interesse. Ja maar u krijg de kaartjes gratis. Geen interesse. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen.![]()
Word ik daarna gebeld dat er klachten zijn over een haan. Dus ik zeg heb thuis alleen diepvries hanen. Kwartje viel nog niet helemaal. Maar voor de rest alleen nog een levende haan op de moestuin in Alblasserdam en niet thuis in Hendrik Ido Ambacht. Toen viel ineens het kwartje.
Ik snap hem denk ik nog steeds niet.
ZwarteHeks schreef:Dit moet ik echt even kwijt. Belgen die echt alles en iedereen voorrang verlenen op de weg. NEE. Kap daarmee. Er zijn niet voor niets haaientanden voor fietsers bij sommige drukke kruispunten. Iedere dag weer moeten mensen vol op de rem, omdat een Belg weer een fietser voorlaat. En dan raar opkijken als alle Nederlanders boos worden achter hun. Ik snap de vriendelijke intentie erachter, maar er zit ook gewoon een logica achter de plaatsing van de haaientanden mensen.
Zo.
saskiaojan schreef:MarlindeRooz schreef:Dat de opvang mannen en vrouwen dwergmuisjes bij elkaar heeft zitten zegt niet te kunnen seksen. Dat is een knaagdieropvang he.
Geen zin om er zelf heen te gaan en dan te gaan seksen en dat dan de vrouwtjes allemaal zwanger blijken.
Ik vind deze ingewikkeld![]()