Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:27

Steenbok12 schreef:
Haha zo klinkt je redenatie van speed daten best chill. Ik ben 1.76 dus herken je gevoel wel. Ik zoek echt gericht op lengte ook altijd. Wel met kleiner of gelijk gedate maar kleiner voelt toch niet fijn.

Ja toch :D Ik had mij ingeschreven voor speeddates maar nadat 2x de data in Amersfoort verplaatst is vanwege te weinig mannen, heb ik mij daar weer uitgeschreven.

Jij hebt ook een mooie lengte! En soms een moeilijke lengte wat mannen betreft :+ Ik herken mij er totaal in.

Wellicht misschien leuk om eens met een groepje bokkers ons in te schrijven voor speeddates. Dan hebben we wat te vertellen in de pauze's en na de dates hoe het was O:)

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:29

Hier ook 180, maar vind het met daten wel lastig hoor.. 80% valt op lengte al gewoon af :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:31

Ik ben 1.64 m dus dat is vrij makkelijk qua lengte. Al zie ik een heel klein ventje ook niet zitten hoor. Vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:32

Nee maar 170+ heb je echt wel al leuke kerels :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:35

Als je dat nou even een half jaar eerder bedacht had maureen :D Dan was ik zeker meegegaan. Lijkt me best leuk om eens te proberen, maar vond het in m'n eentje toentertijd te spannend. Dus zou leuk zijn als je een groepje bij elkaar krijgt. Al doe je het maar voor de goeie verhalen haha.

Ik ben zelf makkelijk met m'n 170. Ik vind langere mannen ook aantrekkelijker. Maar ik zou een leuke man die even groot of net iets kleiner is niet laten lopen op z'n lengte. Als dat het enige is

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:42

Ik zoek geen grote mannen _O- doe mij maar een kleiner vrouwtje. Even groot mag eventueel ook nog wel maar niet groter :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:43

Eigen lengte zoent wel goed O:)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:45

F_Orumster schreef:

Daar zijn krukjes voor :+ of de trap ofzo

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:50

capopjekop schreef:
Als je dat nou even een half jaar eerder bedacht had maureen :D Dan was ik zeker meegegaan. Lijkt me best leuk om eens te proberen, maar vond het in m'n eentje toentertijd te spannend. Dus zou leuk zijn als je een groepje bij elkaar krijgt. Al doe je het maar voor de goeie verhalen haha.

Ik ben zelf makkelijk met m'n 170. Ik vind langere mannen ook aantrekkelijker. Maar ik zou een leuke man die even groot of net iets kleiner is niet laten lopen op z'n lengte. Als dat het enige is

Jaa jeetje capopjekop dat had mij echt heel leuk geleken. Maar jij bent nu aardig aan de man toch? O:) Het is je zo gegund <3 Ik was er toendertijd nog niet klaar voor maar nu wil ik graag eens op (speed)date :D

palousa_boy schreef:
F_Orumster schreef:

Daar zijn krukjes voor :+ of de trap ofzo

Daar heb je je tenen voor toch O:)

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:51

een vrouw die groter is als mij is valt voor mij ook af :+ nu kom ik die ook maar zelden tegen, ben zelf 185 :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:01

Maureen95 schreef:

Dat valt niet onder comfort :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:01

Hangt er vanaf hoe groot het verschil is Maureen :+ Mijn tenen zijn niet zo dik btw :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:09

F_Orumster schreef:
Maureen95 schreef:

Dat valt niet onder comfort :D

palousa_boy schreef:
Hangt er vanaf hoe groot het verschil is Maureen :+ Mijn tenen zijn niet zo dik btw :')

Met mijn 180cm sta ik altijd al aardig hoog :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:10

Ik ben 191 :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:21

Ik ben met 176 wel heel tevreden. Niet te lang en Niet te kort. Maar wil me wel vrouw voelen.

Speed daten in Eindhoven wik ik best eens aangaan. Verder weg heeft geen zin want ben echt gebonden met die kleine aan beperkte regio :') . Maar volgende week 3 dagen carnaval is ook soort van speed daten toch? Haha

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:23

176 lijkt mij echt een hele fijne lengte. Dan kan je ook nog gewoon hakken aan :D

Ik heb nog nooit carnaval gevierd. :o Speeddaten in Eindhoven lijkt mij ook harstikke gezellig. Mocht je het een keer willen uitproberen, dan houd ik mij aanbevolen. Samen kun je dan toch wat ervaringen uitwisselen.

palousa_boy schreef:

Dat is een prima lengte :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:27

Maureen95 schreef:
176 lijkt mij echt een hele fijne lengte. Dan kan je ook nog gewoon hakken aan :D

Ik heb nog nooit carnaval gevierd. :o Speeddaten in Eindhoven lijkt mij ook harstikke gezellig. Mocht je het een keer willen uitproberen, dan houd ik mij aanbevolen. Samen kun je dan toch wat ervaringen uitwisselen.

palousa_boy schreef:

Jij hebt wel een brede zoek range qua gebied? Leuk! Wordt wel ergens ober een poosje. Heb maar de helft van de weken natuurlijk en met carnaval enzo. Kan wel eens in de gaten houden. Welke leeftijd wil je?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:28

Maureen95 schreef:

palousa_boy schreef:

Als je dan na Eindhoven wat verder doorrijdt dan kom je bij mij uit :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:31

Steenbok12 schreef:
Maureen95 schreef:

Jij hebt wel een brede zoek range qua gebied? Leuk! Wordt wel ergens ober een poosje. Heb maar de helft van de weken natuurlijk en met carnaval enzo. Kan wel eens in de gaten houden. Welke leeftijd wil je?

Leuk!

Ja locatie maakt mij niet zoveel uit. Leeftijd liefst rond 35/40. Ik zie dat jij niet heel veel ouder bent dan ik ben, dus dat zou qua leeftijd een goede match zijn. Ik weet niet welke leeftijd mannen jij zoekt? :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23 min geleden

Ik kom niet naar de speeddate hoor :+ toch wat ver rijden voor een uurtje

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

Wat een vernieuwde blik op speeddaten heb je gegeven. Interessant! Het leek me juist hel op aarde om jezelf steeds in twee zinnen voor te stellen/te verkopen (ik vind voorstellen in meetings ook vreselijk), maar dit geeft een ander perspectief. Leuk!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

F_Orumster schreef:
Wat een vernieuwde blik op speeddaten heb je gegeven. Interessant! Het leek me juist hel op aarde om jezelf steeds in twee zinnen voor te stellen/te verkopen (ik vind voorstellen in meetings ook vreselijk), maar dit geeft een ander perspectief. Leuk!

Gaat toch zoals op tv bij boer zoekt vrouw? :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Ik ga wel eens speeddaten. Toevallig vandaag een opgegeven in Eindhoven en ga wel eens naar Tilburg. Niks engs aan. :D