Deze week eentje gezien om op te letten op motorrijders, met als foto een motorhelm met een geel gevarenbord en de tekst "papa on board".
Leuke reclame, maar motorrijders die geen papa zijn mogen we omver rijden dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Laatst ook zo'n voorbeeld. Klein meisje stootte haar hoofd tegen de punt van de tafel. Uiteraard huilen, want dat doet ook gewoon super zeer. Geen geschreeuw en of gekrijs, gewoon huilen. Mama troostte het kindje, keek alles na, maar zei na een tijdje 'nou, en nu is het klaar he'. Traantjes wegvegen, nog mini pruillipje, maar huilen was over. Ondanks de bult op het hoofdje. Dat vond ik ook echt heel stoer en goed.
Qimm schreef:Het enige waar wat voor te zeggen valt in het voordeel van kinderen krijgen. De vergrijzing. Dadelijk gaat er een enorme groep met pensioen en zijn er mogelijk niet genoeg mensen om dat op te vangen en moeten we met een kleinere groep een grote groep pensionado's onderhouden.
Qimm schreef:Het enige waar wat voor te zeggen valt in het voordeel van kinderen krijgen. De vergrijzing. Dadelijk gaat er een enorme groep met pensioen en zijn er mogelijk niet genoeg mensen om dat op te vangen en moeten we met een kleinere groep een grote groep pensionado's onderhouden.
_San87_ schreef:Op zich zou er toch ook niet meteen een probleem zijn wanneer de allerrijksten ook naar rato belasting zouden betalen, denk ik.
c_alsemgeest schreef:_San87_ schreef:Op zich zou er toch ook niet meteen een probleem zijn wanneer de allerrijksten ook naar rato belasting zouden betalen, denk ik.
Je betaald in principe naar ratio, het is een max op het aantal procenten, maar hoe meer je hebt/verdient, hoe groter het bedrag dus wordt wat je moet betalen.