_San87_ schreef:Esaqar schreef:Nou precies. Baal hier echt van...
Werken allebei fulltime, welke starter kan dit wel betalen?
Dat ik t niet weet... Wij zitten in dezelfde situatie.
Oh oliebol. Jij ook succes dan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:karuna schreef:Wat is er gebeurd dan? Ik heb geen mogelijkheid op te zoeken? Crash? Inhaalfout? Voordeel ergens door dat niet had gemogen?
Edit een plaatje gevonden. Hamilton snijdt een hele hoek af, komt daardoor eerste en mag doorrijden?![]()
![]()
Ja, want het voordeel wat hij kreeg, was hij al weer kwijt aan het einde van de actie...
Wat niet waar was, want hij lag eerste, Max haalt in, en Hamilton snijd de bocht af en ligt weer eerste...
Esaqar schreef:Hier achter gaan ze starters woningen bouwen.
Vriend en ik enthousiast inschrijven.
Zojuist de brochure mogen ontvangen. 260.000 voor een hoekwoning van een rijtjes huis, zonder tuin, tegels en keuken. O ja... In een dorpje met 500 inwoners en 5 km van de bewoonde wereld in het noord/oosten van het land.
Dit noem ik geen starterswoningen meer.
Telpeva schreef:Hier ook opeens vuurwerk, vanuit allerlei verschillende kanten. Was er zojuist voetbal ofzo, of heeft max alsnog gewonnen? Ik vind het opvallend veel vuurwerk tegelijk.
De lol van vuurwerk ontgaat mij sowieso al, maar dit zijn ook nog eens (te) harde klappen, op de verkeerde dag. De dieren zijn direct helemaal over de zeik. Waarom doen mensen dat
Telpeva schreef:Hier ook opeens vuurwerk, vanuit allerlei verschillende kanten. Was er zojuist voetbal ofzo, of heeft max alsnog gewonnen? Ik vind het opvallend veel vuurwerk tegelijk.
De lol van vuurwerk ontgaat mij sowieso al, maar dit zijn ook nog eens (te) harde klappen, op de verkeerde dag. De dieren zijn direct helemaal over de zeik. Waarom doen mensen dat
Niobe schreef:MarcoBorsato schreef:Formule 1. Ik vond de westrijd ook superspannend maar jezus wat kunnen mensen hysterisch en theatraal reageren.
Superaandoenlijk bij mijn buurjongetje van 19, dat wel.
Ik moest ook huilen 35/f/nl
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:
Ik moest ook huilen 35/f/nl