Britta31 schreef:Merexa,geeft de buurboer dat niet door dat hij de volgende dag kom.Onze buur doet dat wel en ik zorg dat de paarden weg zijn.
Nope.. Als ze gaan hooien zijn ze daar ook dagen mee bezig. Maaien, schudden, strookjes maken en nu gingen ze persen. Daarna moeten de balen ook nog opgehaald worden. En dan blijf ik bezig en ik kan ze ook niet echt ergens anders zetten nu. Daar waar de shetten nu lopen is het gras mooi kort en achter lint blijven ze ook bijna niet staan. Op een ander stuk is het gras te hoog en ik ben bang voor hoefbevangenheid.
In de winter liepen ze er ook en moest de eigenaar van een pensionstal die de jonge paarden daar naast heeft lopen er langs om mest uit te rijden, maar die heeft een dag van te voren wel gebeld en toen had ik ze wel even op het stukje gelaten waar het gras nu tot mijn knieën staat
Hopelijk kunnen ze dus snel met die wal bezig, dan komt er een nieuwe sloot naast met aan de andere kant een ruiterpad waar ze dan maar overheen moeten met een dijkje over de sloot heen. Dat wil ik ook, zodat de sloten rondom mijn land uitgebaggerd kunnen worden en ze niet via anderen hun grond moeten.