Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:32

MarlindeRooz schreef:
Mijn laptop die zichzelf zowat opblaast bij een college via teams. Het is denk ik een keer tijd om afscheid te nemen maar daar ben ik te blut voor. ;( :')

Maar dat ding blaast zo hard dat ik zowat het college niet kan volgen. _O-

https://www.bol.com/nl/p/greenure-lapto ... oductTitle

Even zo'n ding eronder zetten. Maakt een wereld van verschil.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:33

Kaus schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn laptop die zichzelf zowat opblaast bij een college via teams. Het is denk ik een keer tijd om afscheid te nemen maar daar ben ik te blut voor. ;( :')

Maar dat ding blaast zo hard dat ik zowat het college niet kan volgen. _O-

https://www.bol.com/nl/p/greenure-lapto ... oductTitle

Even zo'n ding eronder zetten. Maakt een wereld van verschil.

Ja had het al gezien, maar dit is hopelijk de laatste keer dat ik hem moet gebruiken voor Teams! *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:39

Marcella schreef:
Griepprik is compleet anders zoals de arts hier zei. Dan worden er stoffen ingespoten waar je inderdaad op kan reageren. Dat is niet wat hier gebeurt is.

Dat ik nu niet weet of ik Pfizer of Moderna gehad heb.

Dat de griepprik compleet anders is snap ik, jij was degene die je er druk om maakte. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:42

Britta31 schreef:
Merexa,geeft de buurboer dat niet door dat hij de volgende dag kom.Onze buur doet dat wel en ik zorg dat de paarden weg zijn.

Nope.. Als ze gaan hooien zijn ze daar ook dagen mee bezig. Maaien, schudden, strookjes maken en nu gingen ze persen. Daarna moeten de balen ook nog opgehaald worden. En dan blijf ik bezig en ik kan ze ook niet echt ergens anders zetten nu. Daar waar de shetten nu lopen is het gras mooi kort en achter lint blijven ze ook bijna niet staan. Op een ander stuk is het gras te hoog en ik ben bang voor hoefbevangenheid.
In de winter liepen ze er ook en moest de eigenaar van een pensionstal die de jonge paarden daar naast heeft lopen er langs om mest uit te rijden, maar die heeft een dag van te voren wel gebeld en toen had ik ze wel even op het stukje gelaten waar het gras nu tot mijn knieën staat :P
Hopelijk kunnen ze dus snel met die wal bezig, dan komt er een nieuwe sloot naast met aan de andere kant een ruiterpad waar ze dan maar overheen moeten met een dijkje over de sloot heen. Dat wil ik ook, zodat de sloten rondom mijn land uitgebaggerd kunnen worden en ze niet via anderen hun grond moeten.

Sherivey

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:45

Ik moet nog even wachten op de prik. Ben van 1993 en val niet in een risicogroep. Maar het schiet best op nu

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:11

Dilan93 schreef:
Ik moet nog even wachten op de prik. Ben van 1993 en val niet in een risicogroep. Maar het schiet best op nu

Volgende week al dan, hier 89 en net afspraak mogen maken. Wel pas 28 juni, maar dat kwam beter uit als andere opties en geen zin om er weer uitgegooid te worden haha

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:12

Ik heb gisteren allemaal aantekeningen gemaakt in een Word-bestand. Zijn ze opeens verdwenen?? Ugh.
Edit: had het verkeerde bestand voor me :+

En die poedersuiker, ik ben er zo klaar mee.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:38

Bedankt iedereen, ook voor de PB’s! Ik ben net terug van gelijk een halve dag meelopen. Ging voor mijn gevoel best ok, maar goed, dat zegt ook niets :'). Dus ben benieuwd over het hoe en wat, hoor als het goed is volgende week iets :)

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:38

Ik krijg tussen half drie en drie uur mijn examenuitslag als ik gezakt ben en n drie uur als ik geslaagd ben. En ik ben zo zenuwachtig -:(-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:39

Merexa schreef:
Zucht.. Ik zit op mijn werk en werd net door een boer gebeld dat 1 van mijn Shetlanders is ontsnapt doordat hij bij mij door het land moet. :+ Ze wilden in het land naast mij hooibalen persen en glipte er net uit toen het hek open stond. Intussen is ze weer op mijn land, maar ik streste hem wel even en waarschuwde hen al eerder. Sowieso vond het ook niet echt een fijn idee dat ze heen en weer rijden met die grote machines terwijl mijn dieren er lopen. Maar goed, ze moeten bij mij langs of via een andere kant door een wei met een kudde jonge paarden. Ondanks dat ze geen recht van overpad hebben verleen ik het ze wel gezien ze toch moeten kunnen hooien, maar ideaal is anders. Hopelijk komt daar over een paar jaar verandering in als de geluidswal er is met een pad daar langs. Dan is het even een kwestie van een dijkje over de sloot aan leggen en hoeven ze niet door andere mensen hun land.

Kan je het niet deels afzetten? Of gaat dat niet?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:46

xmarritw schreef:
Ik krijg tussen half drie en drie uur mijn examenuitslag als ik gezakt ben en n drie uur als ik geslaagd ben. En ik ben zo zenuwachtig -:(-

Ik duim voor je!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:54

Vet leuk setje voor mijn paard op het oog, maar A) ik heb al zoveel spullen en B) dat kost dan weer bijna negentig euro...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:06

Dilan93 schreef:
Welkom in de feesttent, uhhh GGD tent :')

Beetje humor lijkt me juist fijn als je daar de hele dag bezig bent

Muaahaha, nu kan ik die tenten niet meer anders zien, zonder dat te horen :+ Bedankt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:23

Benthhh schreef:
Dilan93 schreef:
Welkom in de feesttent, uhhh GGD tent :')

Beetje humor lijkt me juist fijn als je daar de hele dag bezig bent

Muaahaha, nu kan ik die tenten niet meer anders zien, zonder dat te horen :+ Bedankt.

:D krijgen ze een positievere vibe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:28

Dat mensen weer sociaal actiever worden, mijn agenda stroomt alweer vol. Misschien toch eens iets permanent anders gaan doen _O-
Ik had dit niet gemist.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:38

MarcoBorsato schreef:
Ik kreeg nog een gedoetje in dat kwartier. Ik moest m'n mondkapje af omdat ze anders niet zouden kunnen zien of het wel goed met me zou gaan. Dus ik zei, als ik ik hier schuimbekkend over de grond rol zie je dat ook wel mét mondkapje. "Nou mevrouw, zo grappig is dat niet!!!".

En ik: "jawel, jawel".

Er hing sowieso een serieus sfeertje in de GGD tent. Er stond security bij de ingang dus ik vroeg wie mij ging fouilleren. Nou, ik hoefde niet gefouilleerd te worden want daar stonden ze niet voor. Niemand moest lachen toen ik vroeg of het dan een drugsvriendelijk evenement was.

:')

Marcella schreef:
Ben niet zo geduldig persoon. :')

Goede oefening voor jou dus. Kwartiertje is zo voorbij.

De volgende keer wil ik met jou mee!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:52

MarcoBorsato schreef:
Ik kreeg nog een gedoetje in dat kwartier. Ik moest m'n mondkapje af omdat ze anders niet zouden kunnen zien of het wel goed met me zou gaan. Dus ik zei, als ik ik hier schuimbekkend over de grond rol zie je dat ook wel mét mondkapje. "Nou mevrouw, zo grappig is dat niet!!!".

En ik: "jawel, jawel".

Er hing sowieso een serieus sfeertje in de GGD tent. Er stond security bij de ingang dus ik vroeg wie mij ging fouilleren. Nou, ik hoefde niet gefouilleerd te worden want daar stonden ze niet voor. Niemand moest lachen toen ik vroeg of het dan een drugsvriendelijk evenement was.

Marcella schreef:
Ben niet zo geduldig persoon. :')

Goede oefening voor jou dus. Kwartiertje is zo voorbij.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 14:59

Voetbal en alles daaromheen _-:(
Kom nou toch, is dit onnozele gedoe om 14man die achter een bal aan rennen nou echt nodig?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:02

Ik vind voetbal an sich ook niet zo geweldig, maar dit hele sfeertje rond het EK enz vind ik altijd wel erg leuk. Zeker omdat we altijd met een groep een poule invullen en dat vind ik zo geniaal als mijn .. nergens op gebaseerde uitslagen.. beter uitkomen dan mensen die er echt over nadenken of hele theorieën op loslaten hahaha :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:21

Heb Pfizer gekregen.

Prik arm die best wel pijn begin te doen. En de hitte.

Wist dat ik gisteren wat vergat had moeten baggeren. Nu moet ik zo eerst baggeren voor ik de pomp kan gebruiken. |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:44

Verkeerd uit de auto gestapt en nu het gevoel alsof ik door m'n rug zak. Heel fijn zo vlak voor het weekend weg met m'n ouders voor hun 30 jarig huwelijk

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:54

Buurjongen die gaat basketballen, net nu ik buiten bezig ben voor school.

Hij gaat al een paar weken iedere keer basketballen wanneer ik buiten zit -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 16:03

Pony die hoefbevangen lijkt te zijn ondanks een schrale wei, arm hooi en Glucobalance.. en de DA die morgenvroeg pas kan komen

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 16:40

Tova schreef:

Misschien vindt hij je wel leuk <<)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:09

marley93 schreef:
Tova schreef:

Misschien vindt hij je wel leuk <<)

Dat dacht ik ook gelijk :D