Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Zebrastreep schreef:Hop gelijk weer een vriendschap denk ik wat beëindigd. Ben dat negeren zo zat.
Facebook stop maar de komende tijd het is wel goed
Misschien is je vriendin druk? Of heeft ze je laten zitten? Hoe dan ook:
Zebrastreep schreef:MarcoBorsato schreef:
Misschien is je vriendin druk? Of heeft ze je laten zitten? Hoe dan ook:
Nee ze zegt dan ik krijg niks binnen. Was laatst zogenaamd ook al gebeurd maar toen zag ik gisteren dat ze het wel gelezen had. Vindt gewoon jammer dat ze niet eerlijk is. Helemaal omdat we best close zijn. Het is inmiddels nog niet geopend maar ik laat voorlopig even niks meer horen. Het vervelende is dat ik het niet van haar had verwacht en gewoon weer teleurgesteld ben.
Vindt jammer dat mensen eigenlijk allemaal zo zijn en ik weer verdrietig erom ben omdat ik aan iemand gehecht ben...
Zebrastreep schreef:MarcoBorsato schreef:
Nee ze zegt dan ik krijg niks binnen. Was laatst zogenaamd ook al gebeurd maar toen zag ik gisteren dat ze het wel gelezen had. Vindt gewoon jammer dat ze niet eerlijk is. Helemaal omdat we best close zijn. Het is inmiddels nog niet geopend maar ik laat voorlopig even niks meer horen. Het vervelende is dat ik het niet van haar had verwacht en gewoon weer teleurgesteld ben.
Vindt jammer dat mensen eigenlijk allemaal zo zijn en ik weer verdrietig erom ben omdat ik aan iemand gehecht ben...
Niet iedereen reageert altijd direct op Whatsapp.
Ik ook niet, zit soms dagen tussen.
Als mensen mij echt moeten hebben moeten ze bellen.
Niet iedereen vind Whatsapp altijd een prettige manier van communiceren.
Als ik ergens niet op reageer betekent dat
ofwel dat ik het echt niet gezien heb,
ofwel dat ik even geen fut heb voor Whatsapp,
ofwel dat ik het ontzettend druk heb,
ofwel dat ik het geen onderwerp vind voor Whatsapp,
ofwel dat het onderwerp te onbelangrijk is voor mij om op te reageren,
ofwel dat mijn telefoon weer kuren heeft,
ofwel dat ik het onderwerp zo belangrijk vind dat ik even rustig met tijd en aandacht wil reageren en niet ff snel
ofwel dat er zó idioot veel appjes binnenkomen van verschillende mensen dat ik het even niet kan bijhouden.
En het was oudjaarsavond hè, veel mensen zijn dan druk.
Kortom, niet (snel) reageren op Whatsapp betekent láng niet altijd dat iemand je niet aardig vindt. Het is ook lang niet altijd negeren.
Ofwel -en dat kan ook- je bent iemand die zodanig claimerig is via Whatsapp, dat iemand niet altijd zin heeft om direct te reageren, kan natuurlijk ook?
Je komt in je berichten hier best wel een beetje over als: 'ik moet nú nú nú' wat horen.
En dat kan voor een ander ook vervelend zijn, en veroorzaken dat iemand even niet reageert.
Kortom, heel veel redenen zonder bijbedoelingen waarom iemand even niet reageert.
Misschien wél bijbedoelingen, maar kijk dan even of wat jij van een ander verwacht eigenlijk wel reëel is?
LukieBradley schreef:Vanaf half 6 dus wakker door de haan die buiten zit.
Heb hem net voor een echt gelukkig leven naar kennissen gebracht..
Beste keuze ooit maar nu is ie weg bij mij![]()
Hij gaat goed met hun bejaarde haan wonderbaarlijk en nu kunnen ze samen hennen delen.
Hopen dat het doorzet.. hij zat in de keuken al te loeren naar buiten
[ [url=m/AuC2tx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga hem toch echt missen
Maar ik pas daar wel veel op
miereneter schreef:LukieBradley schreef:Vanaf half 6 dus wakker door de haan die buiten zit.
Heb hem net voor een echt gelukkig leven naar kennissen gebracht..
Beste keuze ooit maar nu is ie weg bij mij![]()
Hij gaat goed met hun bejaarde haan wonderbaarlijk en nu kunnen ze samen hennen delen.
Hopen dat het doorzet.. hij zat in de keuken al te loeren naar buiten
[ [url=m/AuC2tx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga hem toch echt missen
Maar ik pas daar wel veel op
Ik vind jou en je pluimbeesten zo leuk!