LadyMadonna schreef:Maar wat is vakantie? Voor de een is dat club na club bezoeken, voor de ander met eigen gezin wabdlen/fietsen
De reden waarom wij Mallorca geannuleerd hebben is dus precies omdat wij er niet uit gaan halen wat we willen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Tja, het is nu gewoon even niet anders. Heel k*t maar als dat het ergste is mogen we onze handjes dichtknijpen. Ik begrijp persoonlijk de mensen die per se op vakantie willen niet zo goed. Ik snap dat Rutte het anders niet kon verantwoorden, maar het oorspronkelijke plan van nog niet openen in de zomervakantie leek me een strak plan. Mensen gaan er nu steeds vanuit dat er een tweede golf komt in de herfst, maar daar is iedereen zelf bij. Het hóeft niet. Maar als iedereen als een gek gaat reizen, ja, dan wel he.
SusanH schreef:Als die testen niet betrouwbaar zijn wat voor zin heeft testen dan? Idd is er geen andere manier te verzinnen om te testen zou je zeggen.
Popstra schreef:Ik vind ook dat iedereen zelf moet weten.
Was vandaag bij de AH waar het kassameisje zat te hoesten en dat klonk niet als een kriebel in haar keeltje. Dat is ook eng nu. Denk dat je net zo veel risico oploopt hier als op vakantie elders.
sureido schreef:LadyMadonna schreef:Maar wat is vakantie? Voor de een is dat club na club bezoeken, voor de ander met eigen gezin wabdlen/fietsen
De reden waarom wij Mallorca geannuleerd hebben is dus precies omdat wij er niet uit gaan halen wat we willen.
SusanH schreef:Hoor net op het nieuws dat de overgrote meerderheid met verkoudheidslachten zich toch niet laat testen. Dus zelfs als de test betrouwbaar is heeft het weinig zin allemaalmensen gaan gewoon werken en naar de supermarkt. Fijn idee.
Astorga schreef:SusanH schreef:Hoor net op het nieuws dat de overgrote meerderheid met verkoudheidslachten zich toch niet laat testen. Dus zelfs als de test betrouwbaar is heeft het weinig zin allemaalmensen gaan gewoon werken en naar de supermarkt. Fijn idee.
Dat bericht deelde ik net.
Terwijl ik zit te berekenen hoe lang ik nog met mijn laatste wc-rol kan doen.![]()
Heb wel mensen om me heen die een boodschap zouden kunnen bezorgen hoor, maar ben eigenwijs.
Hoop eigenlijk morgen weer klachtenvrij te zijn.
lenaa_tje schreef:Astorga schreef:Dat bericht deelde ik net.
Terwijl ik zit te berekenen hoe lang ik nog met mijn laatste wc-rol kan doen.![]()
Heb wel mensen om me heen die een boodschap zouden kunnen bezorgen hoor, maar ben eigenwijs.
Hoop eigenlijk morgen weer klachtenvrij te zijn.
Nog geen uitslag van de test dus?
Hier gelukkig nog niet verkouden of iets geweest.
Wel benauwd maar dat heb ik vaak en daarvoor ga ik mij niet laten testen. Dat zijn klachten die bij mij horen. Kan ik ze niet verklaren (lees allergie, stoffige bak, stoffige paarden omgeving etc etc.) dan zou ik mij wel laten testen.
Astorga schreef:lenaa_tje schreef:Nog geen uitslag van de test dus?
Hier gelukkig nog niet verkouden of iets geweest.
Wel benauwd maar dat heb ik vaak en daarvoor ga ik mij niet laten testen. Dat zijn klachten die bij mij horen. Kan ik ze niet verklaren (lees allergie, stoffige bak, stoffige paarden omgeving etc etc.) dan zou ik mij wel laten testen.
Ja hoor, negatief. Had binnen 3 uur na het testen de uitslag. Maar dus nog niet helemaal klachtenvrij en dan hoor je binnen te blijven.
Ik heb ook diverse allergieën, dus die gaf ik eerst de schuld. Alleen voelde het toch anders de volgende ochtend.
opisop_shop schreef:Eén van mijn facebookvrienden heeft een reisorganisatie en deelde een filmpje van een groep (20-25) jongeren in het buitenland allemaal aan 1 lange tafel aan het dineren.
Ik vind dat soort dingen nu wel gek. Je bent een reis"gezelschap" maar kent elkaar niet eens in real life, het zijn geen mensen uit je 'bubbel' zeg maar.
Op vakantie nu op een rustige plek met mensen uit je bubbel a la, maar met een groep onbekenden allerlei activiteiten ondernemen en allemaal zonder afstand?
Als iedereen dat gaat doen dat gaat het toch gauw mis lijkt me?
Hoe zijn de regels in NL voor groepsreizen / activiteiten? Met of zonder 1,5 meter?
SusanH schreef:Shadow ik heb dat artikel ook gelezen. Ik vind het schandalig. Medewerkers in de zorg en bewoners zijn er nu de dupe van geworden. En niemand neemt verantwoordelijkheid.
opisop_shop schreef:Eén van mijn facebookvrienden heeft een reisorganisatie en deelde een filmpje van een groep (20-25) jongeren in het buitenland allemaal aan 1 lange tafel aan het dineren.
Ik vind dat soort dingen nu wel gek. Je bent een reis"gezelschap" maar kent elkaar niet eens in real life, het zijn geen mensen uit je 'bubbel' zeg maar.
Op vakantie nu op een rustige plek met mensen uit je bubbel a la, maar met een groep onbekenden allerlei activiteiten ondernemen en allemaal zonder afstand?
Als iedereen dat gaat doen dat gaat het toch gauw mis lijkt me?
Hoe zijn de regels in NL voor groepsreizen / activiteiten? Met of zonder 1,5 meter?
edit: gaat dus om een actieve vakantie, niet om zuipende jongeren ofzo.