Oh boehoe, Sint toetert met zijn boot en hoogsensitieve Vlinder haar sneeuwvlokje smelt er an

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:_San87_ schreef:Hier is ibuprofen mijn beste vriend op die dagen. Niet ideaal, maar beter dan de hele dag kermend op de bank liggen.Het voelt zo dramatisch, allemaal. Maar ik heb er gewoon echt last van. Kon vanmiddag nauwelijks rechtop staan.
Sintara schreef:Als ze daar al bang van worden zeg.
Bij mij kwamen er spontaan kinderen aan de deur op 11 november. Ik was net thuis, stond te koken en dacht f*ker op dus niet open gedaan. Gingen ze in de buurt app foto's zetten van het trieste groepje 'hier doen jullie toch wel voor open??' en kwamen gewoon nog 2x..
Sintara schreef:Als ze daar al bang van worden zeg.
Bij mij kwamen er spontaan kinderen aan de deur op 11 november. Ik was net thuis, stond te koken en dacht f*ker op dus niet open gedaan. Gingen ze in de buurt app foto's zetten van het trieste groepje 'hier doen jullie toch wel voor open??' en kwamen gewoon nog 2x..
_San87_ schreef:Het voelt zo dramatisch, allemaal. Maar ik heb er gewoon echt last van. Kon vanmiddag nauwelijks rechtop staan.