Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:40

Hier ook ISFJ-T :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:41

Ik heb het ook maar even gedaan en ik ben ENFJ-A

Pepperrr

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:46

Ik ben INFJ-A / INFJ-T :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:53

Ik heb twee weken terug een echte persoonlijkheidstest gedaan en daar kwam ESTZ uit (Golden personality profiler). Dat staat voor (in NL): Extravert, feitelijk, denken, georganiseerd.

Maar ja heel veel dingen (zoals bijvoorbeeld introvert en extrovert) lagen dicht bij elkaar. Dus zo zwart wit is het niet. :P

---

Toch even die test gemaakt en er kwam: INTJ-T uit (introvert, intuïtief, thinking, juding, turbulent). Dus heel anders dan die "echte" test. Die vertrouw ik wel meer want die had echt een paar honderd vragen. Die heb ik ook doorgesproken met een professional dus ja. _O-

Maar met deze test was introvert/extravert ook weer 47/53 dus weer dicht op elkaar. :P

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:04

Ik ben ENFJ-T ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:10

Ik had het er met een collega over, zij zei dat je ook omnivert kunt zijn, dus afwisselend intovert en extravert.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:16

Ooeehh weten jullie wat ik ben?

Spoiler:
een mens _O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:18

:')

Date die ik had heeft dus niks meer van hem laten horen.. stom :(

Achja, next :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:20

ISFJ-A hier. Heb zo'n test jaren terug ook een paar keer gedaan en volgens mij is dit er altijd uitgekomen :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:24

Nog nooit zoiets ingevuld, maar er komt ENTJ-A / ENTJ-T uit.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:39

Bij mij kwam er ESFJ-a uit.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:46

Ik ben een campaigner, een ENFP-A, 93% assertief, altijd lachen dus met mij....

nou ja ik heb er weer een aan het huilen gemaakt ben ik bang. Vrijdag datenight zoals gezegd. Huis aan kant, lekker fris gedoucht dus ergens om half 7 was ie bij mij. Thee, kletsen, niks mis mee, ok hij was dus echt precies mijn lengte maar daar stoorde ik me niet aan. Hij was wel een goeie tien kilo zwaarder dan op zijn foto's maar ach, kan gebeuren.

Wat raar was, was dat hij mijn honden wel zag maar er niets mee of tegen deed. Niet praten en dus zeker niet aaien. Ik vond dat typisch. Zeker omdat hij dus aangaf dat ie zelf ook honden had gehad (die notabene in bed sliepen, das echt een no go bij mij). fMaar goed, gegeten, gezellig serie gekeken, honden uit gelaten, naar bed......ik treed niet in details maar hij is 3x gaan douchen. Ergens ging er bij mij toch wat klikken en ik dacht hmmm eerst maar slapen.

Geen oog dichtgedaan en hij bleef de volgende ochtend maar slapen en slapen en slapen en dat werd ik zat en ik dacht je moet weg. Inmiddels uitgebreid met een vriendin zitten appen en al tot de conclusie gekomen dat dit m niet werd. Maar ja hij moest eerst weg. Gisteravond nog aan de telefoon gezeten en toen heb ik m gevraagd naar dat gedrag en of hij soms smetvrees heeft......Ja dus! Dit stond nog niet op mijn lijstje van afkeuringen maar nu dus wel. Hoe haalt iemand het nou in zijn hoofd die smetvrees heeft en daar best ver in gaat, om iemand te willen daten die twee honden en twee paarden heeft??? Dat kun je toch zelf wel bedenken dat dat niet gaat werken? Maar goed, gevoel had ik er ook niet bij dus dat heb ik gisteren al aangegeven. Maar hij gaf niet zomaar op dus ergens vannacht heeft ie me nog een uitleg gestuurd hoe hij dat met de vorige honden deed (tachtig keer wassen) en toen dacht ik ok, deze moet een heel duidelijke afwijzing hebben want hij ziet het niet als een probleem maar ik wel! Inmiddels gedaan maar goed hij slaapt natuurlijk nog dus ik heb nog geen antwoord.

Ik ga maar weer gewoon verder......mijn eisen/wensen lijstje wordt steeds uitgebreider! Geen smetvrees......

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:49

Ik zou persoonlijk ook nooit iemand laten logeren die ik nog helemaal niet ken. Vind dat toch iets te intiem dan. Wel jammer daffodil, zou er ook op afknappen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:52

Definieer kennen Shaggy? ik had inmiddels zoveel contact met hem dat ik wel durfde te zeggen dat ik hem "kende" tenminste goed genoeg om te weten dat het niet risky was. Maar goed dat moet ieder voor zich weten.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:54

Ik weet niet wat je geschiedenis met hem is verder, maar ik wil altijd eerst even gewoon met iemand een drankje doen of afspreken buiten de deur voordat ik hem bij me thuis uitnodig. Óf wel thuis uitnodigen maar niet laten logeren.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:18

Lang zat en om eerlijk te zijn, ik wil ook gewoon weten wat ik er in bed aan heb :D

het kan nog zo leuk zijn om te praten etc maar als je op dat vlak mijlenver uit elkaar ligt, wordt het m niet. En ook dat was het geval....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:36

Ik ben ISTJ. Heel vaak liggen de uitslagen heel dicht bij elkaar, bijvoorbeeld 55% I en 45% E. Ik ben bij al mijn letters zeker 75%. _O- Wel duidelijk!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:50

Afbeelding

Nu snap ik mijn probleem met tinder _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:03

Ik herken me niet echt in de uitslag. Daar komen dingen naar voren die echt niets voor mij zijn. Maar bij sommige vragen kwam bij mij wel de vraag op in welke situatie. Dat kan bij mij enorm verschillen. Na een drukke week een sociaal iets doen, ja met vrienden als ik die niet gezien heb. Maar niet met vreemden of als ik de hele week druk met vrienden ben geweest :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:23

ENTP-T.
Ik lijk leuk van een afstandje _O-

Daf, inmiddels is hij toch wel weg mag ik hopen?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:32

Hahaha, ja zeker hij ging gister begin middag weg. Maar goed hij heeft nog niet gereageerd op mijn laatste defintieve bericht. Misschien doet ie dat ook niet maar ik verwacht van wel. Hij zal iig een stuk netter blijven dan die halve gare die een drankmarathon hield

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:44

daffodil schreef:
Definieer kennen Shaggy? ik had inmiddels zoveel contact met hem dat ik wel durfde te zeggen dat ik hem "kende" tenminste goed genoeg om te weten dat het niet risky was. Maar goed dat moet ieder voor zich weten.

Ik haak hier even op in maar ik vind dit ontzettend naïef en ik hoop dat alle meiden die dit lezen dat ook vinden. Ongelooflijk.

Je wist wel zeker dat hij geen verkrachter was maar z'n smetvrees was nieuw. Oké.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:55

Zonder op teveel details in te gaan wist ik wel dat ie van schoon hield maar niet dat het zo erg zou zijn. En misschien vindt een ander dit helemaal niet erg, dat kan he, maar bij mij gaat dit niet werken.

De vorige presteerde het om 4 weken lang geen druppel te drinken en toen ineens volkomen los te gaan. Dat verzin je ook niet op voorhand. Had dat link kunnen zijn? Zeker.... maar dat gebeurde terwijl er al meerdere afspraken waren (buitenshuis ook) en toch kan dat dus alsnog fout gaan. Ik heb naast iemand gewoond die na jaren zijn vriendin doodstak voor ogen van haar kind. Dus ik denk dat je nergens garanties krijgt dat het "veilig" is. Mensen kunnen zich ontzettend anders voordoen dat dat ze uiteindelijk zijn.

Ik heb heel veel contact met hem gehad en weet veel meer dan me lief is. Tuurlijk weet ik nooit 100% zeker hoe iemand is, dat bewees de vorige date wel maar tussen met iemand afspreken waar je 5 woorden mee gewisseld hebt en dit, zit nog wel even heel wat verschil.

En oordelen mag hoor, moet jij weten maar ik weet voor mezelf denk ik heel prima of iets verantwoord is of niet. Ik spreek nooit zomaar af, daar gaat van alles aan vooraf maar goed ik hoef me daar tegenover jullie niet over te verantwoorden vind ik. Ik moedig ook niemand aan om zomaar met iemand af te spreken. Terwijl ik dat, ook hier, toch met enige regelmaat lees. Amper contact en direct afspreken, zou mijn ding niet zijn. Ik spreek al nooit af met iemand waar ik bijna niets van afweet. Is dat een garantie? Nee, maar mocht er iets fout gaan, is er voldoende materiaal om zo iemand direct van de straat te laten plukken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:04

Waar is de tijd gebleven waar we iemand van de kroeg mee naar huis namen :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:34

Nouja daffodil je moet het verder helemaal zelf weten hoor, maar er zit toch wel een zeker verschil tussen met iemand afspreken om het terras, tussen de mensen en waarbij je eventueel nog een bekende van je inlicht over je locatie oid óf iemand die je nooit in levenden lijve hebt ontmoet bij je thuis laten komen en in bed laten slapen.

Ik ben wel wat voorzichtiger, maar ook omdat je nooit weet wat je treft. Voor hetzelfde geld heeft iemand een enorm sterke lichaamsgeur of is iemand in realiteit toch niet zo leuk als je dacht. Verkeerde intenties nog daargelaten.