Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 11:33

Mijn opleiding. Echt, als er iets is wat energie vretend en slopend is, is dat het wel. Een simpele vraag voor "wat is de deadline voor dit project" krijg ik niet. Antwoord is: "einde van dit blok". Dus ik vraag: "En welke datum is dat?" "Ja einde van dit blok, over 8 week." En dat jaarrooster klopt ook niet. Verdorie, ze verwachten dat we een plan van aanpak maken, met daarin een tijdsschema, maar een datum of week kunnen ze niet geven. Lekker dan.

Met 8 week kom ik uit in begin januari, en het jaarrooster zegt februari.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 12:23

Houd zelf begin januari aan? Ben je in elk geval op tijd :)

Marlinderoos: sterkte zeg, wat verdrietig :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 12:31

Die hou ik ook aan inderdaad, maar het frustreert wel dat de school niet kan communiceren, maar het ook gewoon niet wil. Je maakt een opdracht voor ca 60 mensen, zeggen altijd dat deadline het belangrijkste is, maar daar zijn ze zelf dan ook heel laks in.
Of zoals vorige week, projectweek, geen informatie, geen mail, geen brief...niks. En dan op dinsdag een mail ontvangen dat ik woensdagochtend op school moet verschijnen.

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 13:02

Kom je bij de huisarts, kijkt je bekken na. Conclusie: het is geen slijmbeurs, je rechter bekkenhelft schuurt over/tegen je heiligbeen aan en dat veroorzaakt de pijn momenteel.
Ik gevraagd wat we daar aan gaan of kunnen doen.
Antwoord: niets je kan paracetamol slikken...
uhmmm wat denk je dat ik al gedaan heb dan

Ja ik ben zwanger maar bot over bot is echt niet chill....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 13:02

OKÉ

ik had mezelf van dr bank gesleept om naar de markt te gaan. Nadat ik vanmorgen al een gezond ontbijt (brinta met amandelmelk) had gemaakt. Kijk ik in mijn koelkast. ALLES onder de amandelmelk. Pak was wel dicht maar was gaan lekken. Die rubberen rand waar je koelkast mee afgesloten wordt zat helemaal vol gezogen met amandelmelk. :r

Dus kon die eruit halen en hem soppen. :r kwam ik er ook achter dat de balsamico was gaan lekken. Dus direct alles maar schoongemaakt. :n

Ik blijf de rest van de dag maar op de bank vrees ik. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 13:11

Ook al ben je echt ziek dan krijg je ook ontslag hoor. Dat heb ik gehad niet dat het rechtmatig was, maar dat was punt 2. :o

Zonnetje schijnt te lekker. {:} :+

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 13:46

De hond die heel ziek is :(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:28

CalipsoLover schreef:
De hond die heel ziek is :(

Sterkte!

Ik erger me aan *maakt een hele diepe zucht*... teveel om op te noemen. Kan eigenlijk alleen maar janken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:29

Nayomie schreef:
Die hou ik ook aan inderdaad, maar het frustreert wel dat de school niet kan communiceren, maar het ook gewoon niet wil. Je maakt een opdracht voor ca 60 mensen, zeggen altijd dat deadline het belangrijkste is, maar daar zijn ze zelf dan ook heel laks in.
Of zoals vorige week, projectweek, geen informatie, geen mail, geen brief...niks. En dan op dinsdag een mail ontvangen dat ik woensdagochtend op school moet verschijnen.

Ja dat lijkt mij ook super irritant. Valt niet mee te werken dan inderdaad.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:36

Maandag "debatteren" :roll: over duurzaamheid, ipv daadwerkelijk iets doen, gaan we er over banketstaaf.
Onze stelling is geen stelling maar een feit. We hebben allemaal een "rol" als belanghebbende. Er moet een voorbereiding gemaakt worden met argumenten, zodat de tegenpartij al precies weer wat je gaat zeggen. Ik wil gewoon als mezelf debatteren over iets wat er daadwerkelijk toe doet óf iets DOEN waarmee we daadwerkelijk verschil maken.

Wat een kolere onzin, duurzaamheidsdebat. :evaw:

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:51

Straks een sollicitatiegesprek en ik kijk er (zoals altijd) zo tegenop :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:57

Whale schreef:
Straks een sollicitatiegesprek en ik kijk er (zoals altijd) zo tegenop :=

Succes!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:57

Oooh dat met die konijnen zo erg :(
Ik heb laatst mijn koppel geent en wel af gegeven aan een hele goeie kennis en ze hebben niet lang mogen wonen en zijn daar ook aan de ziekte overleden :(
Vrouw vond het zo erg en ik ook maar weet je, niks geeft garantie en soms kun je aan zoiets gewoon helemaal niets doen :(:)

Ik erger me dat ik spierpijn heb van het schoffelen van het terrein hier achter :') maar het moet helaas. Tot in mijn kont toe _O-

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:22

Aan sommige ouders.. Voed gewoon je kinderen op ofzo! Voorbeeld: Werk in de horeca en we hebben een gebaksvitrine. Kinderen klimmen erop en eten gewoon stukjes chocola van het gebak af, moeders zegt niks! Moet ik er weer wat van zeggen.. Hallooooooo??!! |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:24

Gewoon aanrekenen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:27

DeMolenhoek schreef:
Gewoon aanrekenen

Inderdaad. Letten ze volgende keer zeker wel beter op. :=

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:32

:oo Jeetje.

Hier, samen met een Colléga, hebben we ook beide onze dag niet. We stoten ons overal aan, laten dingen vallen. Weekend, kom maar binnen.. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:04

Nayomie schreef:
Mijn opleiding. Echt, als er iets is wat energie vretend en slopend is, is dat het wel. Een simpele vraag voor "wat is de deadline voor dit project" krijg ik niet. Antwoord is: "einde van dit blok". Dus ik vraag: "En welke datum is dat?" "Ja einde van dit blok, over 8 week." En dat jaarrooster klopt ook niet. Verdorie, ze verwachten dat we een plan van aanpak maken, met daarin een tijdsschema, maar een datum of week kunnen ze niet geven. Lekker dan.

Met 8 week kom ik uit in begin januari, en het jaarrooster zegt februari.

Komt dat niet door alle vrije dagen (Kerst, Oud en Nieuw enz) die er tussen zitten? Geen idee hoor, maar bedacht ik me opeens.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:05

Terug van het gesprek en ik weet gewoon niet wat ik van het bedrijf moet vinden := misschien komt het doordat ik een halfuur lang testen heb zitten te maken

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:08

Zo overprikkeld. Waardoor mijn hoofd geen rust kan vinden, waardoor ik dus niet kan ontprikkelen _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:20

Dat colleges zo vermoeiend zijn. 8 uur lang werken? Prima. 6 uur lang concentreren tijdens colleges? Schiet mij maar af.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:27

Er zit iemand bij me in de klas en ze irriteert me nogal. Geen idee of ze het bewust doet maar ze vraagt heel veel aandacht en is zo druk en dan reageer ik zo onaardig tegen haar omdat ik zo gek van haar gedrag word. {:)-:(

lotthjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:28

Mijn MacBook, alweer. En ons WiFi netwerk. Ugh

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 18:10

Nepwimpers op 1 oog mooi geplakt. Andere oog lukt maar niet. Vervolgens zit ie een klein beetje naar mn zin. Eyeliner erbij, wat vervolgens de wimper lostrekt. Oke. Laat maar. Alles eraf en gewoon mascara op doen. Haasten naar de trein, stoot ik mn hoofd ook nog vet hard tegen de bovenste laag van het fietsenrek.

Krijg ik nog meer pech onderweg of is dit het? Hahaha.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 18:48

Aan mn broertje. Telkens wanneer we denken dat we het nu allemaal wel gehad hebben, is er weer wat nieuws. Hoelang gaat dit nog duren :\