Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:c_alsemgeest schreef:Ja, sommige wel maar dan voor studenten niet voor familie oid.
Universiteitskliniek Utrecht heeft het ook bij het dieren en paarden deel. Daar mag je in sommige gevallen als eigenaar ook mee kijken.
Ik ben het in nederland nog nooit tegengekomen in een ziekenhuis.
Weet je een voorbeeld waar ze dat zo hebben ingericht?
En wat rien zegt klopt precies.
Captain schreef:Eerst een groot deel van de animatie, dan de stemmen.Als men een animatiefilm maakt, wordt dan eerst de animatie gemaakt en daarna de stemmen ingesproken, of eerst de stemmen ingesproken en daarop de animatie aangepast? I.v.m. timing van de mond openen etc?
Captain schreef:Als men een animatiefilm maakt, wordt dan eerst de animatie gemaakt en daarna de stemmen ingesproken, of eerst de stemmen ingesproken en daarop de animatie aangepast? I.v.m. timing van de mond openen etc?
Schemerdier schreef:Oud elektrisch inderdaad. De huurbazin zei dat de kookplaat daarvan kapot ging... (Er stond een percolator op het vuur)
Maar ze zei eerder ook dat het verboden was om bloembakken aan je balkon te hangen dus ik geloof haar nooit meer zomaar op haar woord
Schemerdier schreef:Kan het kwaad om een pan op te gebruiken op een elektrische kookplaat die kleiner is dan de plaat zelf?
Flowery schreef:Aangezien ik het op google niet kan vinden:
Mijn nagels zijn doorzichtig geworden na mijn schoonmaakbeurt waarbij ik bleek heb gebruikt (het witte randje, de rest is nog roze). Uiteraard doe ik volgende keer handschoentjes aan, maar wordt dit vanzelf weer wit of moet het eruit groeien?
Mkango schreef:Flowery schreef:Aangezien ik het op google niet kan vinden:
Mijn nagels zijn doorzichtig geworden na mijn schoonmaakbeurt waarbij ik bleek heb gebruikt (het witte randje, de rest is nog roze). Uiteraard doe ik volgende keer handschoentjes aan, maar wordt dit vanzelf weer wit of moet het eruit groeien?
Hoe lang geleden heb je de bleek gebruikt? Mijn nagels worden vrij snel doorzichtig als ze een tijdje nat zijn, maar dat trekt altijd weer bij, dus ik denk dat de jouwe ook wel weer zullen bijtrekken.
eilleen333 schreef:Een of andere onverlaat/schele sukkel heeft mijn linker buitenspiegel kapot gereden. Het glas is gebroken en het elektrische mechanisme is kapot. Spiegel nog enigszins bruikbaar.
Maar officieel mag ik zo niet rijden. Het is een oude auto. Wat doe je in zo’n situatie? Ga je hiermee naar de garage? Ik ben zelf niet ontzettend handig, en wil graag dat alles er weer netjes uitziet omdat ik de auto wil verkopen.
Wat is wijsheid?
eilleen333 schreef:Een of andere onverlaat/schele sukkel heeft mijn linker buitenspiegel kapot gereden. Het glas is gebroken en het elektrische mechanisme is kapot. Spiegel nog enigszins bruikbaar.
Maar officieel mag ik zo niet rijden. Het is een oude auto. Wat doe je in zo’n situatie? Ga je hiermee naar de garage? Ik ben zelf niet ontzettend handig, en wil graag dat alles er weer netjes uitziet omdat ik de auto wil verkopen.
Wat is wijsheid?