Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Reusje0504 schreef:[ [url=m/2gDoum.jpg]Afbeelding[/url] ]
verootjoo schreef:Volgens mij niet zo moeilijk hoor tita
Die capibara’s (die dus geen stokstaartjes, prairiehondjes of apen zijn) combineren met bruin, zwart, gebroken wit, donkergroen. Keuze is reuze. Doe er gewoon effen op van mingo ofzo of little indians, of een vest. Volgens mij staat die bruine van repose er mooi bij of heeft Carlijn zelf ook zo’n bruin vest wat overal bij kan.
tita schreef:verootjoo schreef:Volgens mij niet zo moeilijk hoor tita
Die capibara’s (die dus geen stokstaartjes, prairiehondjes of apen zijn) combineren met bruin, zwart, gebroken wit, donkergroen. Keuze is reuze. Doe er gewoon effen op van mingo ofzo of little indians, of een vest. Volgens mij staat die bruine van repose er mooi bij of heeft Carlijn zelf ook zo’n bruin vest wat overal bij kan.
Capibara’s heb ik ook ontmoet ...poedersuiker
Hebben die prijzen van repose bekeken?????? Zelfs mijn budget is daar niet toereikend voor.
effen Zwart komt hier niet in das doodskleur, en ik heb nu niet echt niets in de kast hangen wat erop kan.
Tegen die tijd dat wel zo is , is de boel uitverkocht.
Nu kun je bij Carlijn zelf wel vaak nog bestellen dit jaar was er maar 1 item dat vrijwel gelijk bij de lancering uitverkocht was en dat was auto shirt 86/92
Maar de auto’s zijn hier echt nog de favoriet
Cemlys schreef:https://www.filoufriends.com/FALLBOOK2019
Herfstcollectie van Filou!
Ik heb al een paar erg leuke dingen gezien
[ [url=m/ECSH11.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5iuc4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Ja heb nog een hele goede jaarling staan. En ga binnenkort kijken naar een driejarige. Maar paarden zijn duur. Gruwelijk duur.
Cemlys schreef:Ik vind de prijzen van paarden tegenwoordig ook verbazingwekkend om het netjes te noemen
Een beetje normale (lees rontgen gezonde) betaal je zo 10.000-15.000 voor, compleet groen heb je geluk met 5.000-6000 misschien. Ik wil echt wat kuikenmaks dan, nou dan kom ik er al niet. Ik heb nu maar een jonge tinker als jaarling gekocht (want alleen maar wandelambities meer eigenlijk en wil iets wat ook kindmak is), maar ook als je daar iets groot, moois beleerds voor wil zie ik prijzen richting de 5000. Zag laatst nog een gaaf sport b-ponietje à 7500