Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Reusje0504

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:35

Heel raar ik kan mn bericht niet meer aanpassen en kan ook zelf de foto niet zien...
En nu lukt het opnieuw uploaden ook niet meer. Ik probeer het morgen nog een x!

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 06:18

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 06:53

<3 <3

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:26

Leuk!! <3

Denk dat ik ook de broekjes ga bestellen. Of een broekje en een shirt of zo. Straks maar even kijken.
Mijn vriend vind ze ook leuk. Hij heeft alleen de prijs nog niet gezien, haha. Dat vind hij denk ik minder leuk. Hij vind de duurdere dingen onzin voor zo'n kleintje die er snel weer uitgroeit. :+
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 18-07-19 07:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 07:29

Ik wil eigenlijk nog wel zo’n rokje en nog een shirt en ook een legging. Maar ja van repose en soft Gallery en Tiny en mini wil ik ook nog wat :')
Dus besloten dat ik vandaag Julia dr kast inventariseer wat mee kan voor de winter en wat ze nodig heeft aam hoeveelheden en daarop mag uitzoeken :Y)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:37

Reusje0504 schreef:
[ [url=m/2gDoum.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo leuk dit <3

Valt het een beetje op maat?

Ik moet denk ik ook keuzes maken := heb voor J al veel in 62/68 dus ga denk ik maar voor een maat groter en hoop dat ie lekker doorgroeit :')
Voor T zou ik ook wel de hele collectie willen, maar heb ook al aardig wat uit de sale gehaald voor de winter. En de rest komt nog := Dus idd ff op handen zitten, weinig inslaan en voor de rest wachten op de sale O:)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:41

Oehhhh

Die broekjes vind ik beide wel ontzettend leuk ondanks die stomme knaagdieren...ik heb namelijk hekel aan die en stokstaartjes en prairihondjes...en apen....heeft overigens allemaal met persoonlijke ontmoeting te maken :D

Maar als ik naar die broekjes kijk denk ik wel...hoe gaan we dat combineren...wil zo’n broekje zeker 3 verschillende items kunnen dragen en nu lukt het me niet iets erbij te verzinnen.

Repose vind ik dit jaar echt afschuwelijk daar ben ik blij mee, is een merk minder

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:48

Volgens mij niet zo moeilijk hoor tita :)

Die capibara’s (die dus geen stokstaartjes, prairiehondjes of apen zijn :P) combineren met bruin, zwart, gebroken wit, donkergroen. Keuze is reuze. Doe er gewoon effen op van mingo ofzo of little indians, of een vest. Volgens mij staat die bruine van repose er mooi bij of heeft Carlijn zelf ook zo’n bruin vest wat overal bij kan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:57

verootjoo schreef:

Die capibara’s (die dus geen stokstaartjes, prairiehondjes of apen zijn :P) combineren met bruin, zwart, gebroken wit, donkergroen. Keuze is reuze. Doe er gewoon effen op van mingo ofzo of little indians, of een vest. Volgens mij staat die bruine van repose er mooi bij of heeft Carlijn zelf ook zo’n bruin vest wat overal bij kan.

Capibara’s heb ik ook ontmoet ...poedersuiker
Hebben die prijzen van repose bekeken?????? Zelfs mijn budget is daar niet toereikend voor.

effen Zwart komt hier niet in das doodskleur, en ik heb nu niet echt niets in de kast hangen wat erop kan.
Tegen die tijd dat wel zo is , is de boel uitverkocht.
Nu kun je bij Carlijn zelf wel vaak nog bestellen dit jaar was er maar 1 item dat vrijwel gelijk bij de lancering uitverkocht was en dat was auto shirt 86/92

Maar de auto’s zijn hier echt nog de favoriet

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:08

Ja ik ga ook niet voor repose nieuw nee :')
Maar heb een vest van repose, die heb ik op FB gekocht, wel echt super mooie vesten zijn het :j
Trouwens ik denk dat mocha van LH er ook mooi op kan, die ga ik denk ik doen.

Ik heb overigens nog nooit een capibara in het echt ontmoet :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:21

tita schreef:
verootjoo schreef:

Capibara’s heb ik ook ontmoet ...poedersuiker
Hebben die prijzen van repose bekeken?????? Zelfs mijn budget is daar niet toereikend voor.

effen Zwart komt hier niet in das doodskleur, en ik heb nu niet echt niets in de kast hangen wat erop kan.
Tegen die tijd dat wel zo is , is de boel uitverkocht.
Nu kun je bij Carlijn zelf wel vaak nog bestellen dit jaar was er maar 1 item dat vrijwel gelijk bij de lancering uitverkocht was en dat was auto shirt 86/92

Maar de auto’s zijn hier echt nog de favoriet

Hahaha ik wilde net naar Repose gaan kijken, maar als het niet oké is voor jouw budget dan hoef ik ook niet te kijken. Straks CarlijnQ online!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:30

Heel leuk Reusje! Zien er ook uit als fijne broekjes :)

Balou ook goed geslaagd, leuke items. En wat is je kereltje alweer gegroeid!

Mir de ezeloutfit blijft gaaf.

Panty is ook weer goed geslaagd, Cruz ziet er vast weer fantastisch uit deze winter :D

Marit ook goed geslaagd. Dat CarlijnQ vestje is niet heel dik of wel? Toffe items!

Fee ah de paardjes van MR, leuk!

Gisteren het Snurkjurkje opgehaald. Echt goede service in de winkel, had blijkbaar 50% korting moeten zijn (was nu iets van 30% verrekend), kreeg ik gewoon nog geld terug :Y). Had ook nog bij andere kinderkledingwinkel gekeken waar ze 5 halen 2 betalen hadden maar dat vond ik echt niks, wel mooi goedkoop :').

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:37

Ik ben wat dat betreft wel echt saai. B heeft vooral broekjes met print en bijna op alles kan een zwart shirt, hij heeft er dus ook gewoon 3 nu, haha. Zwart staat hem ook goed en zo altijd wel een fleurig broekje.

Ik moet voor komende periode wat effen broekjes, want heb nu wat shirts voor hem met iets er op. Ik ga binnenkort maar eens setjes neerleggen. Ook voor baby, want daar heb ik heb inmiddels ook een hoop voor, hihi.

@jitske, het is een bomber voor najaar en voorjaar. Alleen valt deze wel meer op de maat dat er in staat, dus mag nog 1, 5 jaar weg hangen... Aaagh jaaaa... Haha.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:58

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 09:00

Repose is prachtig maar bizar duur. Net als the animals observatory momenteel.
Juul heeft dit setje van Repose en Soft Gallery gezien bij kids en zat alleen maar van ‘dit mama’
Afbeelding
En ik snap dr. Was er zelf ook verliefd. Maar holy moly €150,- bijelkaar vind ik ook wel even een stap.
Voor dat geld had ik maandag 2 truien, legging en rokje.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:02

Het ís ook wel echt een heel tof setje. :D Maar wat een geld ja :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:04

Cemlys schreef:
https://www.filoufriends.com/FALLBOOK2019
Herfstcollectie van Filou!
Ik heb al een paar erg leuke dingen gezien
[ [url=m/ECSH11.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5iuc4w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie dingen <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:04

Weet niet wat ik daarvan moet vinden, is strijkstof en niet echt winterse stof, meer voor nu.
Vind de kleuren wel weer heel mooi

Lau, ga jij nogin de paarden?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 09:10

Ja heb nog een hele goede jaarling staan. En ga binnenkort kijken naar een driejarige. Maar paarden zijn duur. Gruwelijk duur.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:14

_lautje_ schreef:
Ja heb nog een hele goede jaarling staan. En ga binnenkort kijken naar een driejarige. Maar paarden zijn duur. Gruwelijk duur.

Je mag de mijne wel trainen 8-) misschien kan jij er wat van maken. (Unaniem)
Kan waanzinnig lopen maar niet met mij, kon ook waanzinnig springen wederom niet met mij.

Maar tof dat je verder gaat, zijn ze nu echt zo duur dan?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:33

Ik vind de prijzen van paarden tegenwoordig ook verbazingwekkend om het netjes te noemen :')
Een beetje normale (lees rontgen gezonde) betaal je zo 10.000-15.000 voor, compleet groen heb je geluk met 5.000-6000 misschien. Ik wil echt wat kuikenmaks dan, nou dan kom ik er al niet. Ik heb nu maar een jonge tinker als jaarling gekocht (want alleen maar wandelambities meer eigenlijk en wil iets wat ook kindmak is), maar ook als je daar iets groot, moois beleerds voor wil zie ik prijzen richting de 5000. Zag laatst nog een gaaf sport b-ponietje à 7500 :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 09:36

Ja een normaal gezond beestje begin je bij €15.000

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:39

Ik ga de mijne verkopen :D gezond is ze iig en 15000€... mag ze voor 14000€ ook wel weg.

Maar goed ik kocht haar in 2004 3x zadel ongelegen en hebben we het ook niet over 5000€ de prijzen waren toen ook achterlijk vooral bij jonkies

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:44

Cemlys schreef:
Ik vind de prijzen van paarden tegenwoordig ook verbazingwekkend om het netjes te noemen :')
Een beetje normale (lees rontgen gezonde) betaal je zo 10.000-15.000 voor, compleet groen heb je geluk met 5.000-6000 misschien. Ik wil echt wat kuikenmaks dan, nou dan kom ik er al niet. Ik heb nu maar een jonge tinker als jaarling gekocht (want alleen maar wandelambities meer eigenlijk en wil iets wat ook kindmak is), maar ook als je daar iets groot, moois beleerds voor wil zie ik prijzen richting de 5000. Zag laatst nog een gaaf sport b-ponietje à 7500 :')

Die pony zag ik ook voorbij komen ja, wat een prijzen!

Volgens mij heeft Su & Jill al ongeveer alle nieuwe CarlijnQ items online staan trouwens.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 09:52

Op de eigen sit van Carlijn staat alles al online