Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 13:53

Op bokt kan ik me nog beetje voorstellen. Dan vallen er gaten in topics. Maar iets als een dating site niet zelf kunnen verwijderen? :n :roll: dat is wat apart lijkt me. Dating is toch niet iets dat je de rest van je leven wil doen toch?

Zijn argument was ik kan een jaloers persoon zijn die andermans account zou willen weghebben om concurentie uit te schakelen. Tsja _O- kansloos lijkt me? Erg nuttig argument ook bij een account dat al jaren niks doet >;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:32

Relaxed schreef:
Wat is daar heel anders dan? Ik zei dat het steeds losser werd.. Nu weet ik dat er voor mij niet genoeg klik was. Daar heb ik geen 5 dates voor nodig :+

Yup sorry ik las vanalles dat er niet stond... _O- Je hebt gelijk!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:06

:')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:05

Mandyy schreef:
Yvankaxx schreef:

Ja :D

Hoe is het weer? Hebben jullie veel leuke dingen gedaan?

Wij zijn dinsdag thuis gekomen na 2 nachtjes weg. Gisteren nog dagje samen bij mij thuis. Kerstboom opgezet, wezen kerstshoppen en uit eten geweest.
Had vanochtend echt de tranen in mn ogen toen hij weg moest naar werk. :oo :oo

Haha had niks geks verwacht hoor Relaxed, maar was wel voor het eerst dat we zo lang samen waren zonder dat er van alles moest tussendoor, dus wel een test!

We hebben af en toe een bui gehad, maar verder prima weer! Gister bewolkt, maar toen hebben we toch voornamelijk in de auto gezeten, door de bergen gereden en naar de kaap, geweldig uitzicht :j
Woensdag jeepsafari gedaan en maandag en dinsdag lekker door het dorpje gelopen en gechilld. Vandaag nog even naar het dorpje en gebruik maken van de sauna en jacuzzi van het hotel voor we om 5 uur weer naar het vliegveld moeten.
We sluiten de vakantie in ieder geval af met een strak blauwe lucht en zon {:}

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:43

Zo heb je geen dates en nu 2 hele leuke gasten om te daten :\
Heb iemand vlak voor mijn vakantie ontmoet en nu iemand op reis..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:45

Luxe probleem. ;)

Num, heb jij al iets nieuws kunnen plannen met de date die vorige week af had gezegd?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:08

Ja, maar niet heel erg fijn :\

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:49

Nee nog niks kunnen plannen, ik ben steeds van 7 tot 7 pleite overdag doordeweeks... :') En zondag komt de familie op bezoek, en ik moet vaak echt één dag niks in het weekend anders loopt m'n hoofd op hol.

Vind het een beetje embarrassing om nu contact op te nemen nog met "Ik weet nog niet wanneer ik kan maar ik wil wel" tja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 01:09

Mijn date van dinsdag is waarschijnlijk morgen al. Boven verwachting appen we nog steeds en steeds leuker.. Ben alleen bang dat ik m te oud vind, mijn max is 10 jaar ouder en had m net op t/m 45 gezet, werd ie deze week 46, das 11 jaar ouder. Voordeel is dat zijn kinderen volwassen zijn en geen gedoe met exen :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 01:17

Ach, tien of elf jaar maakt dan ook niet meer uit, en de ene 46-jarige is de andere niet :')

Vanavond alvast voor m'n verjaardag naar de bioscoop geweest, wat een briljante film is Bohemian Rhapsody <3

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 01:18

Relaxed, ik had hier enkele pagina’s terug ook zo een probleem. Waar ik dacht dat ik mijn match te oud vond, hier ook 11 jaar verschil...

(Hij is ondertussen mijn vriend geworden)

Uiteindelijk merk ik helemaal niks van dat verschil... En de reacties rondom mij waren ook allemaal bovenverwachting positief! Dus ik zou gewoon kijken hoe het gaat! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 01:32

Nou hij heeft best veel foto's gestuurd en ik vind m zeker niet zo oud lijken. Ook is ie heel actief, wat ik hier al eerder postte dat ie zo achterlijk veel werkte.. :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 03:16

10 of 11 maakt dan idd ook niet meer uit. Gewoon kijken hoe het klikt.

Veel werken in de zin van workaholic of werkt ie veel omdat hij niemand thuis heeft?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:18

Sommige mensen kunnen ook prima goed contact houden én veel werken. Ik heb ook genoeg periodes met 60+ uur per week gehad, maar dan wil contact houden nog prima. Afspreken wordt hoogstens wat lastiger :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:18

Capopjekop, dat laatste, omdat het nu kan..
Berdien, dat weet ik, maar hij staat in het weekend te beveiligen naast een reguliere baan van 50 uur. Dat mag dan wel een beetje minder :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:40

Dat is inderdaad wel heel enthousiast :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:42

Idd, mijn ex was de hele week van huis, maar in het weekend wel gewoon vrij. Dat vond ik prima :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 13:31

Ja mijn luxeprobleem is trouwens opgelost!

Ik had beide opties geappt met een verontschuldiging dat ik zo opgeslokt was door mijn stage (12 uur per dag werken is daar heel normaal en het is er ook heel erg leuk) dat ik er niet aan toe was gekomen om te kijken, en ja dit weekend natuurlijk al bezet...

Dus nu mogelijk volgend weekend met de ene waar ik nog niks mee afgesproken had. :j
Die waar ik al iets mee had afgesproken vorige week maar die toen op vrijdagavond (pas toen ik het vroeg) ineens afzei heeft niks meer laten horen, die beweerde het ook heel druk te hebben met werken dus nou ja weet je dan selecteert ie zichzelf mooi uit. :j

En Relaxed, als het klikt en hij lijkt niet zo oud geen probleem toch? Sommige mensen doen al oud als ze 25 zijn, andere (zoals mijn ouders) zijn nog blije jong lijkende mensen op het moment dat ze 62 zijn. :D

Maar dat heel veel werken is inderdaad wel een beetje overdreven, hopelijk is ie wel bereid tijd voor je te maken dan.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 18:59

Ik kom me ook melden. Sinds kort ook Tinder. Nog geen datesss. Maar her en der wat chat contact

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:03

Avelienvd schreef:
Ik kom me ook melden. Sinds kort ook Tinder. Nog geen datesss. Maar her en der wat chat contact

Wat jij?
Jij was toch al 100 jaar samen met Thomas?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:08

Altijd fijn als een ander ff prive info online gooit :+

Mijn date was weer leuk, ga dinsdag naar hem toe, dat was onze oorspronkelijke avond :+

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:27

Ja ik Alja :P

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 13:29

Dus, voor mij was het de eerste keer dat ik afsprak met een totaal vreemde.

En ook weer een avontuur meegemaakt twee weken geleden op zaterdag de 17e, ik had met een date afgesproken aan het station en steeds bleef ie mij sturen dat ik zeker de trein van 13.36 moest nemen tot ik opeens een bericht kreeg dat hij te laat ging zijn, een beetje vreemd vond ik maar goed, kan gebeuren natuurlijk. Nu was die blijkbaar helemaal van waar hij woont richting mijn station gereisd maar de trein die hij genomen had stopte niet in mijn station dus was hij zo een 5 stations verder gestrand en hij kon niet anders dan een stoptrein nemen tot waar we afgesproken hadden... Ik heb me wel even een deuk gelachen maar vond dat toch wel veel moeite voor een eerste keer af te spreken, maar bon, zelf zou ik dat nu niet doen, Zijn idee was om me te verassen door te zeggen dat hij op dezelfde trein zat :?

Wetende dat hij de dag ervoor nog gevraagd had wat ik graag zie van bloemen kreeg ik toch wel al wat schrik want ik ben zelf redelijk terughoudend en gooi mijzelf niet direct overal in, dus als die zoveel moeite al doet van in het begin is het wel wat schrikwekkend voor mij.
Dan na een uur te wachten in het station kwam hij dan toch toe, in een trainingsbroek welliswaar omdat hij blijkbaar nooit passende broeken kan vinden...? Dat ter zijde, we vertrokken richting cinema, door het park gewandeld, wat gebabbeld en nog even iets gaan drinken voor de film begon, allemaal goed verlopen. Van nature ben ik geen knuffelpersoon en al zeker niet met mensen die ik net ken, natuurlijk was hij dat wel dus... de film was wel goed nochtans, het knuffelgedrag van de date niet zo voor mij, wat ik hem dan ook maar heb laten weten want de hints snapte hij niet..

Hij heeft me daarna terug aan het station afgezet waarna hij nog zou gaan feesten maar achteraf stuurde hij dat hij toch niet is gegaan en ook naar huis is vertrokken. Niet lang daarna stuurde hij eerst of hij niet eens mee mocht naar de paarden de dag erna, iets waar ik niet voor sta te springen, de stal is mijn plekje dat ik niet snel deel xD

Uiteindelijk dan plannen gemaakt voor afgelopen vrijdag te gaan schaatsen in Gent, dat vond ie goed maar hij zag het wel niet zitten om met de bus tot aan het station te rijden , dus aangezien hij geen auto ofzo heeft ben ik hem maar gaan ophalen aan zijn deur. De rit heen mocht ik zelf mijn radio niet bedienen van hem, en eens op de schaatspiste vond hij het veel te druk, te koud en hij bleef steeds aan de kant hangen daardoor (in de auto vroeg hij nog of ik geen handschoenen voor hem mee had?) dus we zijn snel van het ijs gegaan en iets gaan drinken, en dan hem terug thuis afgezet. Nu voor mij klikte het niet maar ik wou dus nog een keer afspreken na die cinema avond om te zien of hij door de zenuwen ofzo misschien zo aanhangkelijk was en tijdens conversaties van het ene naar het andere onderwerp sprong, maar niet dus. De dag erna maar laten weten dat dit voor mij niets zal worden, kreeg ik ineens terug 'oke'.

Ik dacht, wel die neemt dat goed op! :)) Tot de dag erna ik ineens een sms kreegn 'Whatever! Verdwijnt gewoon uit mijn leven aub!!!' _O- Nochtans had ik niets meer gestuurd nadat ik had laten weten dat dit voor mij geen toekomst had (je moet nog steeds met twee zijn voor een relatie natuurlijk). Blijkbaar nam hij het niet zo goed aan, hij reageerde precies of er was al een relatie geweest terwijl we gewoon twee keer uit zijn gegaan. Zeg me alsjeblieft dat niet alle mannen hun gevoelens zo snel geraakt zijn? _O- :') Ik wou nu ook niet nog 10 keer afspreken, goed wetende dat er van mijn kant geen klik is, ik wil me zelfs niet voorstellen hoe die dan zou gereageerd hebben?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 13:46

Die had ze volgens mij niet alle 10 op een rijtje :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:18

Oh wauw :') Je hebt er malloten bij := Dat mis ik toch niet aan het daten hoor. Al levert het wel Goede Verhalen op.