Hij heeft heel schattig een verassingsdag gepland :p
Inney
Geplaatst: 14-12-17 12:37
Hoe komen jullie toch al die leuke kerels tegen Het valt bij mij echt vies tegen helaas.. Ben een tijdje gestopt met tinderen en nu weer begonnen. Maar het aanbod lijkt verminderd haha!
Aah Jester, dat is jammer! Maar wel leuk dat je op vakantie bent.
Mijn vriend is ook chauffeur. Juist ideaal hoor! Hij heeft dan niet universitair denkvermogen maar wel onwijs lief en hardwerkend en dat is mij veel meer waard.
Vwb thuiswonen, ik weet niet in welke leeftijdscategorie jullie zitten, maar 35+ en om een non-reden thuiswonen vind ik gewoon bijzonder..
Chauffeurs hebben hartstikke mooi werk!
Jibbel
Geplaatst: 14-12-17 13:01
Berdien, leuk dat je date geslaagd was! En weer een nieuwe afgesproken, top!
Linda, veel plezier met je date. Is het met de ruiter wel beetje gedaan nu? Of heb je nog wel contact met hem?
Wow Belsje, dat is ineens wel een heel serieus gespreksonderwerp. Al is het misschien ook fijn om snel te weten of je op 1 lijn zit wat dat betreft. Ik had het laatst met speeddaten, een man kwam tegenover me zitten en het eerste wat hij zei was: ik wil niet trouwen en geen kinderen. Oke. Prima. Duidelijk. Doei.
Anne ook weer een fijne avond gehad. Gaat goed zo te horen!
Jester, ff doorbijten, 10 dagen zijn zo voorbij! Zijn jullie met kerst wel samen?
Ik geniet erg van jullie verhalen, zeker zo rond de kerst zijn succesvolle love stories altijd leuk om te lezen.
Hier is het nog steeds stabiel. Mn leuke match bleek toch minder behoefte te hebben aan het zoeken van een vriendin dan hij dacht, dus dat is geen match meer. Ondanks dat ik zelf ook niet fanatiek op zoek ben naar een relatie, vind ik het wel jammer, want t was een leukerd om te zien en qua gespreksstof wast t ook gezellig. Oude-date heb ik nog niet voor de voeten durven gooien wat zijn intentie nou is..Moet ik echt even doen, al heb ik ook wel zin om het gewoon weer een stille dood te laten sterven Met scharrel is het wel nog steeds fijn. Sommige momenten heeft hij ineens weer heel erg de behoefte om lief te zijn en me veel bevestiging te geven, terwijl hij andere momenten dat juist totaal niet doet. Soms best lastig, omdat het mijn gevoel wel een beetje beïnvloedt. Vraag me soms wel af of er iemand komt die me zo van mn voeten blaast dat ik mn scharrel los ga laten, hahaha.
Ik zou ook niet heel snel gaan voor iemand die nog thuis woont. Ook met een goede reden, ik vind dat toch... minder. Maakt de persoon zelf niet minder, maar ik hecht veel waarde aan zelfstandigheid. Ik date alleen in de categorie 30+ overigens, dan is thuiswonen toch wel wat anders dan als je begin 20 bent.
Ik weet van date van gisteren ook al dat hij geen kinderen wil. Mooi, ik ook niet. Vind dat toch wel essentiele zaken. Want ik heb _geen_ kinderwens, en als iemand dat wel heel sterk heeft, dan moet je gewoon goed kijken of je er wel mee door moet gaan. Want zoiets gaat gewoon botsen.
Ik heb geen sterke kinderwens, met daarbij een erfelijke hartafwijking. Dus het is iets waar ik heel hard over na zou moeten denken, als ik het al wil. Iemand die een hele sterke kinderwens heeft op korte termijn mag gelijk door naar een ander.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-17 13:21
Oeh leuk Berdien, tis je gegunt!
Zie wat leuke dates voorbij komen, minder zoenende dates en uh formaat verhalen
Ik vorige week weer eens op date geweest, vrijdag, en sindsdien elkaar gisteren en eergisteren ook gezien. Hij heeft pony ontmoet en een van mijn vriendinnen. Heb best zin om hem weer te zien dus dat gaan we maar gewoon doen
anne_bento
Geplaatst: 14-12-17 13:26
Robijntjah klinkt goed was vorige week vrijdag 1e date? dat gaat best snel dan?
Jibbel er komt vast een keer iemand op je pad die je je scharrel ineens doet vergeten! Zolang het fijn is, is het fijn.
Ik heb wel een kinderwens en date gelukkig ook! Beiden dan niet op hele korte termijn, maar ik heb wel aangegeven dat ik liever ook niet nog 5 jaar wacht als alles goed zit verder. Dat schrok hem gelukkig niet af Ik ben heel benieuwd hoe onze 1e ruzie of onenigheid zal gaan... zijn beiden zo koppig als wat, dus ik vraag me af of we dan eruit komen samen of dat het drama wordt. Maar tot nu toe geen aanleidingen tot ruzie of onenigheid gehad dus afwachten maar
Ja, gaat heel snel, hij woont ook heel dichtbij en gisteren en eergisteren waren allebei heerlijk spontaan en gewoon een dagelijks dingetje waar hij ff bij langs kwam (wandelen met geblesseerde pony). T'is ook niet zo'n zacht ei dus dat vind ik echt een verademing!
Wij hebben idd ook over kinderwens gehad, bij beide niet echt haha. En tja ik ben jarig met kerst, dus geen idee dan is het meteen zo'n familie vuurdoop
Hier ook geen kinderwens (op korte termijn iig niet), maar trouwen lijkt me misschien best leuk. En ik sluit niet uit dat met de juiste persoon er toch een kinderwens komt. Vond het net even iets te ongenuanceerd om dat bij een speeddate als eerste ter sprake te brengen.
Thuiswonen vind ik in mijn leeftijdscategorie (30+) ook minder tof. Mijn ex en ik gingen vanuit huis samenwonen en dingen zoals koken en schoonmaken deed hij gewoon niet. Dan is het toch fijn als iemand zijn eigen toko heeft moeten onderhouden en voor zijn eigen eten heeft moeten zorgen. Heb namelijk geen zin dat dat weer allemaal op mijn schouders terecht komt.
Haha ik wil het officieel maken ook graag de feestdagen overtillen. En date volgens mij ook. Zo ongemakkelijk om dan familie te ontmoeten of te vertellen enzo
Belsje
Geplaatst: 14-12-17 14:13
Bah huishouden .... Koken wil ik nog doen, maar wassen en plassen, daar ga ik toch echt voor nu en altijd voor passen. Ik gruwel ervan
Gelukkig delen we die mening ook
Anoniem
Geplaatst: 14-12-17 14:23
Ohhhh tindertopic! Mag ik me melden?
Ex en ik zijn vorig jaar uit elkaar gegaan na 2/2,5 jaar. Dus sindsdien ook weer op tinder maar het is nog geen een keer raak geweest.
Heb dus ook nog nooit een tinderdate gehad
Edit: regio Den haag zit er niet veel soeps bij
Tova
Geplaatst: 14-12-17 14:24
Hier ook nog thuis wonend, maar voor het einde van 2018 ben ik uit huis. Eerst maxiaal sparen.
Zou zaterdag mijn date waarmee ik laatst uit eten ben geweest zien, maar de vraag is of dat door gaat Hij is totaal geen apper en spreek hem erg weinig, merk dat ik dat toch best lastig vind. Aan de andere kant wil hem wel graag zien.
Verder met iemand hier uit de buurt aan het appen, veel dingen gemeen maar hij draagt me op handen Iets minder mag ook wel
Tova, dat laatste is echt vervelend hè. Heb dat laatst ook gehad. Ik vond hem wel leuk, maar niet geweldig. En hij vond mij echt helemaal geweldig en gelijk hartjes sturen na een date enzo. En ik ben nogal van de sarcastische bitchy opmerkingen. Dat kon hij ook echt niet hebben. Voelde me haast schuldig om mezelf te zijn
linoleum, heel vervelend want hoef er geen moeite meer voor te doen, mijn interesse in hem begint te verdwijnen. Heel slecht maar maar minder klef etc mag ook wel.