Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 22:08

Cissy niet intrappen geen 1 cent overmaken. Dat zijn oplichters

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 23:58

Ik ga zondag een set Faber Castell potloden halen. Ze wil 50 euro excl verzenden hebben voor een set van 60 potloden. (Pastel)

Ik heb voor mezelf de stelregel dat ik altijd ophaal boven de 25 euro.

Zodra deze in de pocket zijn, dan ben ik compleet! <3

Heb zelf 2 sets te koop nu. Ivm dubbel hebben. :')

Zowel aquarel als polychromos! :') Ben benieuwd wat er nu weer voor mafklappers op af komen.. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 00:04

Ik zou juist meer denken als “reserve hebben” i.p.v. dubbel.. Zekers als het mafkezen trekt..! :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 00:11

Shanna schreef:
Ik zou juist meer denken als “reserve hebben” i.p.v. dubbel.. Zekers als het mafkezen trekt..! :Y)

Ja, ik waag nog 1 poging, anders liggen ze hier inderdaad als reserve :')

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:39

Hier in oktober een psv pakje gekocht voor mijn zoontje (zou per direct leverbaar zijn) kreeg netjes een mailtje dat t wat vertraging had opgelopen. Nou prima, kan gebeuren. Paar x gevraagd of het al onderweg was zo niet dat ik dan graag mijn geld terug wou. In febr maar weer eens gevraagd kreeg ik als antwoord:"GEDULD". (ook echt met hoofdletters)Nou daag vier maanden wachten is toch echt geduld genoeg hebben. Heb aangifte gedaan van oplichting. toen het pakje binnen 3 dagen in huis. Vraagt hij ook nog waarom we zo boos waren, dat we aangifte deden. Want nu was zijn mp account geblokeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:45

Gisteren had ik volgens mij iemand met een voetfetish te pakken. *Sorry als het iemand van Bokt was.

Ik heb mijn rijlaarzen te koop, omdat ik ze niet meer pas.
Kreeg ik de vraag of ze er nog zijn, dus aangegeven dat ze er inderdaad nog zijn.
Vroeg hij/zij of ik foto's kon maken als ik ze aan heb wanneer ik zit in een auto of stoel. :Y)
Nou.. Heb maar aangegeven dat dat 'helaas niet lukt omdat ik ze niet pas.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 08:08

Dat is wel een heel specifiek verzoek. :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:11

Hoe werkt dat gelijk oversteken? Help :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:00

Vandaag een snelle deal.
Ik ga naar de Veluewe morgen voor de 11e keer alleen neem ik dit keer Mando niet mee omdat het in 1,5 week tijd al 2x in mijn rug is geschoten.
Dan laat ik hem liever thuis dan dat ik hem 2,5 uur meesleep op de trailer en daar bijna niet kan rijden.

Mijn vriendin opperde om de fiets mee te nemen dan hoef ik ook niet te lopen.
Ik heb een fiets maar geen fietsendrager.
Kan een 1 fietsendrager van de buren lenen maar die is niet zo stevig.

Ik gekeken naar twinloads en zag er 1 vlakbij die wilde 25 euro hebben.
Ik heb 20 geboden en dat wilde hij niet. Prima.

Ik zag er nog 1 in de buurt met "bieden" die er echt nog als nieuw uitzag.
20 euro geboden en vanavond kan ik hem halen.
Echt super, morgen dus een fietsendrager op de trekhaak ipv trailer... _O-

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:05

Bij mij wilde iemand een paar oorbellen zonder track en trace opgestuurd hebben. Vermeld dat dat dan op eigen risico is. Goed verpakt verstuurd in een bubbeltjes envelop afgelopen dinsdag, krijg ik net een berichtje dat ze nog niets ontvangen heeft. Tja.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:50

petra8 schreef:
Bij mij wilde iemand een paar oorbellen zonder track en trace opgestuurd hebben. Vermeld dat dat dan op eigen risico is. Goed verpakt verstuurd in een bubbeltjes envelop afgelopen dinsdag, krijg ik net een berichtje dat ze nog niets ontvangen heeft. Tja.....

Ja, dat komt helaas vaker voor dan je denkt.

Als je duidelijk hebt aangegeven dat het op eigen risico is, dan zal ze alleen af kunnen wachten. Overigens, wat een piepert, het is pas donderdag! :')

Nou, ik heb een van de sets potloden voor de vraagprijs verkocht. Had op de andere set een bieding, maar de reageert nergens op. Dus die bieding heb ik verwijderd. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:59

Ik heb 15 april een ontvochtiger verkocht, is direct betaald, maar t ding staat hier nog steeds en wordt niet opgehaald :?

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 15:02

Ze wachten vast totdat het weer omslaat _O-

Wel irritant,heb je al een bericht gestuurd?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 15:10

LadyMadonna schreef:
Ik heb 15 april een ontvochtiger verkocht, is direct betaald, maar t ding staat hier nog steeds en wordt niet opgehaald :?

Dan zijn ze vast nog niet nat genoeg! :')

Aparte mensen heb je soms! _O-

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 15:12

Hebben jullie ook zoveel last van kopers die je linkjes met rekeningverificaties en betaalverzoeken (voor 2 cent) sturen? Bijna de helft van de reacties die ik krijg lopen hier uiteindelijk op uit.....

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 16:56

petra8 schreef:
Hebben jullie ook zoveel last van kopers die je linkjes met rekeningverificaties en betaalverzoeken (voor 2 cent) sturen? Bijna de helft van de reacties die ik krijg lopen hier uiteindelijk op uit.....

Ja, of mensen die vragen of je het verstuurt naar het buitenland, en dan met vage berichten komen over eerst opsturen anders geeft de bank het geld niet vrij. ;-)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 17:01

En dan al die advertenties die prachtige foto’s van leuke dieren, katten, honden, roofvogels voor leuke prijzen. Standaard antwoord : stuur uw mailadres of mail me, altijd een g mail account. Pure phising.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 17:09

Mensen uit het buitenland heb ik gelukkig nog niet gehad.

Op 2ehands.be krijg je binnen een uur na het plaatsen van je advertentie vaak al een franstalige mail; bonjour bla bla en dan een verzoek om te mailen naar....

Wel had ik afgelopen weekend een leuke jongen van een jaar of 19 voor een "dure" Versace sjaal. Hij vertelde dat nu hij nog bij zijn ouders woont en al werkt, hij allemaal mooie items aan het verzamelen is zodat als hij straks op zich zelf woont en geen geld meer heeft voor luxe dat hij dan toch al mooie luxe items verzameld heeft.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:33

Ineke2 schreef:

Zou je denken? :o?

petra8 schreef:

Nee hoor valt best mee... :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:35

cissy schreef:
Ineke2 schreef:

Zou je denken? :o?

Flauw om zo te reageren :roll:

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:53

Hoezo flauw?? Dit topic gaat over rare mensen op MP. Daarom plaats ik dat hier. Lijkt me dan nogal obvious dat ik er niet in ga trappen. Ik vind het niet flauw en is ook niet zo bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 20:56

Het is een goed bedoeld advies en jij lijkt het belachelijk te maken. Zo lees ik het althans..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:03

Hangt er van af in wat voor topic dit advies gegeven wordt. Althans mijn mening.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:44

Relaxed schreef:
Het is een goed bedoeld advies en jij lijkt het belachelijk te maken. Zo lees ik het althans..

Zo lees ik het ook.

Maar prima blijkbaar wilde Cissy geen advies of deed zij zich sarcastisch blond voor, ik haal mijn schouders er dan maar voor op.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:54

Ik las het ook serieus dus snap de goedbedoelde advies wel. Liever dubbel goedbedoeld advies als opgelicht worden. En ja er trappen nog dagelijks mensen in..

Mijn rituals verhaal met de frauduleuze verkoper heeft een gezellige afloop gekregen :D

Stond netjes op tijd bij de deur en uiteraard kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen dus vroeg haar hoe het zat met de fraude,nou ze fikte dat sterren en betaal systeem van mp af }:)

Schijnbaar was er wat misgegaan met een betaalverzoek waardoor mp haar account gelijk heeft geblokkeerd. Na wat mails is het weer geopend (volgens haar zonder alle sterren) en kan ze weer verder gaan met verkopen.

Was een super leuk mens dus we hebben gelijk afgesproken om elkaar 5 sterren te geven,is weer een begin :P