Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ach wat zuur dat het nou zo moet lopen ResistanceNetjes vind ik het niet, maar Bente heeft wel een punt. Jullie hebben geen relatie, en door er zo met gestrekt been in te gaan gaat hij aan de ren. Wat hij niet doet vind ik echter ook niet netjes. Hij doet spastisch over je studententijd, jaloezie bij hem en beroept zich op trauma's. Jij doet dat echter ook, maar dan net op een andere manier. Denk dat jullie ook daarom gewoon niet lekker matchen, en dat samen verder hoe dan ook heel lastig was geworden.
Geryon schreef:Nee dat heeft hij niet letterlijk gedaan en dat is het probleem. Beetje haar voor de gek houden met zijn bullshit gelul over zijn onzekerheid en oliebol en nu fijn resistence de schuld geven. Echt een zak.
Fenrir schreef:Geryon schreef:Nee dat heeft hij niet letterlijk gedaan en dat is het probleem. Beetje haar voor de gek houden met zijn bullshit gelul over zijn onzekerheid en oliebol en nu fijn resistence de schuld geven. Echt een zak.
Joh die jongen heeft meerdere malen gezegd dat hij geen relatie wilde, dat hij het rustig aan wilde doen, etc. etc. hoe duidelijk wil je het hebben?
Marrit13 schreef:MarlindeRooz schreef:Twee super onzekere en onstabiele mensen zouden elkaar eigenlijk juist moeten steunen in plaats van juist een afstand creëren zoals hier gebeurd is. Dat de aanval de beste verdediging is volgens sommigen blijkt maar weer...
Ach kom op, hij is echt niet onzeker
Berdien schreef:Joh, ik keek zelfs nog op Tinder toen ik een relatie had. Dat wist hij ook. Ik vind Tinder nou eenmaal een prachtige vorm van vermaak en de beste manier om lui mensen te kijken. Deelde ook rustig ehm.. kleurrijke figuren met hem. Op Tinder zitten wil niet direct zeggen dat je ook van plan bent om te daten, seks te hebben en weet ik niet wat.
Yonker schreef:Nou ik denk dat ze zelf nu ook wel door heeft dat het niet werkt en dat ze eerder aan zichzelf moet werken. Ik zou sowieso echt niet tof vinden als iemand mij controleert op dat ik online ben geweest..... Dan zou ik sowieso al afhaken als ik hem was.
Maar ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens heel lang door kan kabbelen
Gianti schreef:Fenrir schreef:Wat heeft hij nu verder misdaan dan? Op tinder gekeken? Daar wordt nu ineens alles op gebaseerd?
Ik vind het vooral kwalijk hoe hij dingen nu naar haar schuift..
Resistance schreef:Yonker schreef:Nou ik denk dat ze zelf nu ook wel door heeft dat het niet werkt en dat ze eerder aan zichzelf moet werken. Ik zou sowieso echt niet tof vinden als iemand mij controleert op dat ik online ben geweest..... Dan zou ik sowieso al afhaken als ik hem was.
Maar ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens heel lang door kan kabbelen
Dat besef ik me dus heel goed... en ik probeer er echt wat aan te doen. Ik heb hem echt weggejaagd.
Hoezo heb je dat idee? Ik weet niet of ik dat nu nog wel wil...
MarlindeRooz schreef:Berdien schreef:Joh, ik keek zelfs nog op Tinder toen ik een relatie had. Dat wist hij ook. Ik vind Tinder nou eenmaal een prachtige vorm van vermaak en de beste manier om lui mensen te kijken. Deelde ook rustig ehm.. kleurrijke figuren met hem. Op Tinder zitten wil niet direct zeggen dat je ook van plan bent om te daten, seks te hebben en weet ik niet wat.
Ja prima, dat is dan jouw manier van doen. Maar denk dat de meeste mensen het niet waarderen als hun partner zonder communicatie gaat lopen tinderen.
Fenrir schreef:Gianti schreef:
Ik vind het vooral kwalijk hoe hij dingen nu naar haar schuift..
Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.
Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.
UhNee schreef:Hoe geloofwaardig vind je het zelf? 'Hunks uit een tijdschrift' praten niet tegen je zoals 'mensjes' op tinder dat doen. Mijn nekharen gaan hier een beetje van overeind staan om eerlijk te zijn. Vind z'n 'wtf' ook niet echt empatisch overkomen.
Ik had het wel geweten.
Fenrir schreef:Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.
Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.
Fenrir schreef:Geryon schreef:Nee dat heeft hij niet letterlijk gedaan en dat is het probleem. Beetje haar voor de gek houden met zijn bullshit gelul over zijn onzekerheid en oliebol en nu fijn resistence de schuld geven. Echt een zak.
Joh die jongen heeft meerdere malen gezegd dat hij geen relatie wilde, dat hij het rustig aan wilde doen, etc. etc. hoe duidelijk wil je het hebben?