Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:38

Dat heeft ie ook gedaan. Zijn manier kun je discutabel vinden, maar hij heeft het duidelijk wel gedaan..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:38

Nee dat heeft hij niet letterlijk gedaan en dat is het probleem. Beetje haar voor de gek houden met zijn bullshit gelul over zijn onzekerheid en oliebol en nu fijn resistence de schuld geven. Echt een zak.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:40

Berdien schreef:
Ach wat zuur dat het nou zo moet lopen Resistance :(:) Netjes vind ik het niet, maar Bente heeft wel een punt. Jullie hebben geen relatie, en door er zo met gestrekt been in te gaan gaat hij aan de ren. Wat hij niet doet vind ik echter ook niet netjes. Hij doet spastisch over je studententijd, jaloezie bij hem en beroept zich op trauma's. Jij doet dat echter ook, maar dan net op een andere manier. Denk dat jullie ook daarom gewoon niet lekker matchen, en dat samen verder hoe dan ook heel lastig was geworden.

Ik zie het anders.. hij was allang weg
Laatst bijgewerkt door Gianti op 24-01-17 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:41

Twee super onzekere en onstabiele mensen zouden elkaar eigenlijk juist moeten steunen in plaats van juist een afstand creëren zoals hier gebeurd is. Dat de aanval de beste verdediging is volgens sommigen blijkt maar weer...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:43

Geryon schreef:
Nee dat heeft hij niet letterlijk gedaan en dat is het probleem. Beetje haar voor de gek houden met zijn bullshit gelul over zijn onzekerheid en oliebol en nu fijn resistence de schuld geven. Echt een zak.

Joh die jongen heeft meerdere malen gezegd dat hij geen relatie wilde, dat hij het rustig aan wilde doen, etc. etc. hoe duidelijk wil je het hebben?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:44

Fenrir schreef:
Geryon schreef:

Joh die jongen heeft meerdere malen gezegd dat hij geen relatie wilde, dat hij het rustig aan wilde doen, etc. etc. hoe duidelijk wil je het hebben?

Ik zelf was weg geweest al ja, maar hij speelt wel bewust in op haar gevoelens mt "maar je bent wel de enige".. dat vind ik vuil

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:45

Wat heeft hij nu verder misdaan dan? Op tinder gekeken? Daar wordt nu ineens alles op gebaseerd? :+

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:46

Ik vind exclusief zijn en op tinder zitten nou niet echt hand in hand gaan. :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:47

MarlindeRooz schreef:
Twee super onzekere en onstabiele mensen zouden elkaar eigenlijk juist moeten steunen in plaats van juist een afstand creëren zoals hier gebeurd is. Dat de aanval de beste verdediging is volgens sommigen blijkt maar weer...

Ach kom op, hij is echt niet onzeker :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:47

Fenrir schreef:
Wat heeft hij nu verder misdaan dan? Op tinder gekeken? Daar wordt nu ineens alles op gebaseerd? :+

Ik vind het vooral kwalijk hoe hij dingen nu naar haar schuift.. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:48

Joh, ik keek zelfs nog op Tinder toen ik een relatie had. Dat wist hij ook. Ik vind Tinder nou eenmaal een prachtige vorm van vermaak en de beste manier om lui mensen te kijken. Deelde ook rustig ehm.. kleurrijke figuren met hem. Op Tinder zitten wil niet direct zeggen dat je ook van plan bent om te daten, seks te hebben en weet ik niet wat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:48

Marrit13 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ach kom op, hij is echt niet onzeker :+

Hij is intens jaloers zegt hij, dan ben je onzeker. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:49

Tja, ik vind het gewoon raar dat hij op tinder zit om naar meisjes te kijken. Misschien deed hij echt helemaal niks maar ik zou daar ook niet gelukkig van worden als ik exclusief was met iemand en die gaat op tinder rond snuffelen. Mijn gevoel zou zeggen: wegrennen. :+

Yonker

Nou ik denk dat ze zelf nu ook wel door heeft dat het niet werkt en dat ze eerder aan zichzelf moet werken. Ik zou sowieso echt niet tof vinden als iemand mij controleert op dat ik online ben geweest..... Dan zou ik sowieso al afhaken als ik hem was.
Maar ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens heel lang door kan kabbelen :+

MarlindeRooz

Berdien schreef:
Joh, ik keek zelfs nog op Tinder toen ik een relatie had. Dat wist hij ook. Ik vind Tinder nou eenmaal een prachtige vorm van vermaak en de beste manier om lui mensen te kijken. Deelde ook rustig ehm.. kleurrijke figuren met hem. Op Tinder zitten wil niet direct zeggen dat je ook van plan bent om te daten, seks te hebben en weet ik niet wat.

Ja prima, dat is dan jouw manier van doen. Maar denk dat de meeste mensen het niet waarderen als hun partner zonder communicatie gaat lopen tinderen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:51

Yonker schreef:
Nou ik denk dat ze zelf nu ook wel door heeft dat het niet werkt en dat ze eerder aan zichzelf moet werken. Ik zou sowieso echt niet tof vinden als iemand mij controleert op dat ik online ben geweest..... Dan zou ik sowieso al afhaken als ik hem was.

Dat besef ik me dus heel goed... en ik probeer er echt wat aan te doen. Ik heb hem echt weggejaagd.

Hoezo heb je dat idee? Ik weet niet of ik dat nu nog wel wil...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:51

Gianti schreef:
Fenrir schreef:

Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.

Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:52

Resistance schreef:
Yonker schreef:

Dat besef ik me dus heel goed... en ik probeer er echt wat aan te doen. Ik heb hem echt weggejaagd.

Hoezo heb je dat idee? Ik weet niet of ik dat nu nog wel wil...

Het is goed dat je er aan gaat werken! Maar je hebt hem niet weg gejaagd, hij was allang weg
Laatst bijgewerkt door Gianti op 24-01-17 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:52

MarlindeRooz schreef:
Hij is intens jaloers zegt hij, dan ben je onzeker. :+

Moah... Ik vermoed dat hij dat helemaal niet is maar als excuus gebruikt om het gebeuren niet naar een volgend stadium te laten gaan :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:53

MarlindeRooz schreef:
Berdien schreef:

Ja prima, dat is dan jouw manier van doen. Maar denk dat de meeste mensen het niet waarderen als hun partner zonder communicatie gaat lopen tinderen. :+

Heel eerlijk, ik heb liever dat m'n partner op tinder rondkijkt dan dat hij me stalkt online.

Vermoed dat deze jongen gewoon geen zin had in exclusiviteit en er wat slap omheen l*lde, netjes? Nee. Maar valt hem alles in dit hele gebeuren te verwijten? Ook niet...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:54

Fenrir schreef:
Gianti schreef:

Ik vind hem ook niet netjes, maar de dingen die hij naar haar schuift zijn imo wel gewoon waar.

Hij wilde geen relatie. Ik vind het al vreemd van haar dat ze hem dan gaat vragen of hij wel exclusief wil zijn... je kent hem pas kort, en dan al zo claimerig doen? Ik zou daar ook niet blij mee zijn hoor.

Het zou ook niet mijn ding zijn.. :) maar vind wel krom dat de ene kant om wel geduld en medeleven moet zijn voor 'maffe eisen', maar de andere kant om wordt er gezegd "dan hoeft het voor mij niet"

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:57

UhNee schreef:
Hoe geloofwaardig vind je het zelf? 'Hunks uit een tijdschrift' praten niet tegen je zoals 'mensjes' op tinder dat doen. Mijn nekharen gaan hier een beetje van overeind staan om eerlijk te zijn. Vind z'n 'wtf' ook niet echt empatisch overkomen.

Ik had het wel geweten.

Ik zou ook wel iets van wtf hebben als iemand me zoiets zou sturen

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:59

Fenrir schreef:

Als je echt gek op iemand bent is dat geen probleem lijkt mij. Er was dus al iets niet in de haak.

Hij had ballen moeten hebben en moeten zeggen: sorry. Ik wil gewoon nog blijven daten en rondscharrelen en ben dus niet toe aan een relatie.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:59

Fenrir schreef:
Geryon schreef:

Was mij ook al duidelijk en veel anderen in dit topic ook. Maar niet omdat hij dat zo letterlijk zei maar omdat wij wel beter weten. Hij zei dat hij wél wilde, gebruikte allemaal excuusjes, zei exclusief te zijn, allemaal gelul. En zo raar is het niet dat iemand daar wel in trapt en blijft hopen. Een typische player, dat is het. Komt nog bij dat hij nu de schuld bij haar legt. Nee echt bah niet mijn type mens, egoist dat ie is, hij weet heus wel wat ie hiermee iemand aandoet, bah :n

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:00

Precies dit Fenrir. Een player die zichzelf al van tevoren indekt. De echt rode vlaggen waren al toen hij begon over het aankomend studentenleven. Gewoon slap gezever van een vent die in de tussentijd nog andere meiden in bed heeft. En onzekerheid vanuit hem? Jaloers gedrag? Nope, gewoon een vent die alleen seks wilt en jou wel voor zichzelf claimt. Jouw gedrag is de druppel die de emmer deed laten overlopen. En die emmer was vanzelf wel over gaan lopen, want zoals hij zelf al aangaf wil hij geen relatie.

Trek er een les uit Resistance, want je bent er alsnog met open ogen ingetrapt en nu ben jij degene die er verdriet van heeft. En dat is niet erg, immers ben je nog jong en relatief weinig ervaring (ook al denk je wellicht het tegenovergestelde) maar deze gast had vanaf het begin af aan alleen seks voor ogen.
Je wilt elkaar voor 100% en alles wat minder is dan die 100% is niet voorbestemd.