Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:11

Carol_Beer schreef:
Trui schreef:
wanneer er genoeg afstand word gehouden en er niks verkeerds gedaan word dan zie ik het probleem niet zo?

Jij hebt zeker nooit van het nieuws gehoord..
En daarnaast genoeg bevestiging van kennissen die wel in de zorg werken.

Ze is inderdaad gewoon aan het trollen denk ik, kan niet anders. Haar eigen post van april.
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 18-06-20 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:12

xSCWx schreef:
Ze is inderdaad gewoon aan het trillen denk ik, kan niet anders.

toen was het anders joh, nu zijn alle terassen weer geopened, en niemand boeit het t toch meer, en het aantal patienten daalt toch wel

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:13

Carol_Beer schreef:
xSCWx schreef:
Ze is inderdaad gewoon aan het trillen denk ik, kan niet anders.

toen was het anders joh, nu zijn alle terassen weer geopened, en niemand boeit het t toch meer, en het aantal patienten daalt toch wel

_O- Mijn eerste reactie is in lachen uitbarsten maar eigenlijk is het om te janken.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:15

xSCWx schreef:
_O- Mijn eerste reactie is in lachen uitbarsten maar eigenlijk is het om te janken.

kommop hey, ja in t begin was t wel heftig enzo maar ja na een tijdje ga je toch je vriendinnen missen en ik hou heus wel rekening, t was ook geen lange reis

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:15

Carol_Beer schreef:
xSCWx schreef:

kommop hey, ja in t begin was t wel heftig enzo maar ja na een tijdje ga je toch je vriendinnen missen en ik hou heus wel rekening, t was ook geen lange reis

Als je rekening had gehouden, had je wel een mondkapje opgedaan of was je gaan fietsen. Je bent ontzettend hypocriet en egoïstisch.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:17

Het maakt niet uit of het een lange reis was of niet. De regel dat je een mondkapje moet dragen is er niet voor niks. Ook voor 5 minuten, 30 minuten of zelfs 3 uur. Je hebt het gewoon te doen. Wat jouw eigen gedachtenspinsels daarbij zijn doet er niet toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:18

__Sannne schreef:
Niet meer op ingaan guys, had niet gelijk haar naam gelezen maar deze Bokker komt af en toe onder d'r steen vandaan om een beetje te trollen.

Precies dit! Lees andere bijdrage's in dit topic maar eens 8)7

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:21

Carol_Beer schreef:
xSCWx schreef:

Precies dit soort lakse houdingen is waar artsen bang voor zijn. Als iedereen zo gaat doen, zijn we straks weer terug bij die heftige situatie. Mensen denken echt niet na..

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:23

xSCWx schreef:
Het maakt niet uit of het een lange reis was of niet. De regel dat je een mondkapje moet dragen is er niet voor niks. Ook voor 5 minuten, 30 minuten of zelfs 3 uur. Je hebt het gewoon te doen. Wat jouw eigen gedachtenspinsels daarbij zijn doet er niet toe.

De man van de donerzaak had anders ook geen mondlapje en toch was er niks aan de hand, zolang er geen oudjes in de buurt zijn..

Gloa schreef:
Precies dit! Lees andere bijdrage's in dit topic maar eens 8)7

Nou sommige medewerkers en reizigers doen echt overdreven

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:25

Carolbeer, naast dat je geen mondkapje droeg, is het ook niet de bedoeling dat je gaat staan in de trein. Of het nu bij de deuren is of niet. Alleen stoelen aan de raamkant zijn nu beschikbaar. Dubbelfout dus.

Je hebt mazzel dat de conducteur je niet uit de trein hebt gezet. Dat had hij nl wel gemogen.

En jij smelt van regen?

Bowo

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:49

@Carol_Beer, jij bent dus zo'n persoon die van dichtbij moet meemaken wat corona kan doen. En volgens mij mag je ook wel wat vaker in aanraking komen de politie als door rood rijden en stelen een normale zaak is voor je.
Je bent het perfecte voorbeeld van een rotte appel in de samenleving, op veel vlakken.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:58

Bowo schreef:
@Carol_Beer, jij bent dus zo'n persoon die van dichtbij moet meemaken wat corona kan doen. En volgens mij mag je ook wel wat vaker in aanraking komen de politie als door rood rijden en stelen een normale zaak is voor je.
Je bent het perfecte voorbeeld van een rotte appel in de samenleving, op veel vlakken.

Waarom voel je je zo aangevallen? Like sure, ksnap dat je nie tijdens de werkweek lange en drukke reizen moet gaan maken, maar een 5 minuten ritje inn het weekend vind ik gewoon kunnen joh, niemand had er toch last van (behalve de conducteur dan, maar die zeikte ook gwn)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 12:59

Carol_Beer schreef:
Bowo schreef:

Waarom voel je je zo aangevallen? Like sure, ksnap dat je nie tijdens de werkweek lange en drukke reizen moet gaan maken, maar een 5 minuten ritje inn het weekend vind ik gewoon kunnen joh, niemand had er toch last van (behalve de conducteur dan, maar die zeikte ook gwn)

Hij zeurde niet, hij was de regels aan het handhaven :') Ik hoop echt dat je wat aan je instelling gaat veranderen, anders kom je nergens in het leven. Ja misschien de gevangenis als je het zo normaal vindt om regels te overtreden.

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:00

Volgens mij ben jij degene die zich aangevallen voelt, ik vind het enkel schandalig hoe jij denkt. Het gaat niet om dat ene ritje, maar je hele instelling.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:05

Echt waar jongens, pick your battles. Deze Bokker gaat niet bij zinnen komen. Moeite niet waard.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:09

Caron_Beer is gewoon te egoïstisch. Godzijdank begrijpen wij dat niet, omdat wij namelijk wél rekening met anderen houden.

Laten we het over ergernissen in de trein hebben, niet over ergernissen over Carol_Beer. Ik praat namelijk liever over treinen, dat is toch wel een stuk leuker :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:22

Anne_GTI schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Ik ben dinsdag begonnen als OV buschauffeur

*\o/* Wat leuk! Kunnen we zwaaien in Arnhem

Leukleukleuk.
Standplaats is Ede :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:33

__Sannne schreef:
Echt waar jongens, pick your battles. Deze Bokker gaat niet bij zinnen komen. Moeite niet waard.

Don't feed the troll.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:49

MarcoBorsato schreef:
__Sannne schreef:

Don't feed the troll.

Niet iedereen die logisch nadenkt is meteen n troll lmao,,
We vonden het gewoon onnodig om helemaal terug in de regen naar huis te lopen voor die paar schaamlapjes voor 5 minuutjes rijden, geef nou toe-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:02

Carol_Beer komt alleen maar negatief voorbij is mij ook al opgevallen. Zij houdt er helaas gewoon een absurde denkwijze op na waarvan ik blij ben dat de meeste wèl logisch kunnen nadenken. En ja...ook ik vind mondkapjes niet erg veel zin hebben MAAR als de regel is opgelegd dat dit moet dan doe ik dat. Ook al is dat voor een reis van 1 minuut. Regels zijn regels. En gelukkig snappen de meeste mensen dit wel. Dus ik ga volledig mee in voorgaande berichten (ook al denkt zij er anders over)... Don’t feed the troll :evaw:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 12:30

Carol_Beer schreef:
Foaly schreef:
Of de trein bijna leeg is, of je bij de deuren staat, of het regent of niet... maakt allemaal geen hol uit. Je hoort je gewoon aan de regels te houden en anders is het inderdaad het goed recht van de conducteur om je uit de trein te zetten.

Nou als het stoplicht op rood staat en er komt niemand aan dan rij je toch ook door,,,
En ja wat had je dan gewild, dat we helemaal weer naar huis gingen lopen voor een paar lapjes stof die niks doen.?

Moet je eens proberen met je rijexamen hoop jouw toch niet in een auto tegen te komen als ik eerlijk ben. Mondkapjes moeten punt ook al vindt je zelf dat het wel meevalt voor een ander kan het dodelijk zijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:32

Sprinter met maar 1 treinstel in de spits. Top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:41

Carol_Beer schreef:
Foaly schreef:
Of de trein bijna leeg is, of je bij de deuren staat, of het regent of niet... maakt allemaal geen hol uit. Je hoort je gewoon aan de regels te houden en anders is het inderdaad het goed recht van de conducteur om je uit de trein te zetten.

Nou als het stoplicht op rood staat en er komt niemand aan dan rij je toch ook door,,,
En ja wat had je dan gewild, dat we helemaal weer naar huis gingen lopen voor een paar lapjes stof die niks doen.?

Hier wil ik even op inhaken.
Door mijn achtergrond ken ik een zwaar ongeval die is ontstaan uit' het was rood en er was niemand'. Dus alsjeblieft, denk om jezelf en anderen!

xMissMonroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:47

Zijn net twee meiden bij mij in de trein gaan zitten, mondkapje hebben ze niet goed op, airpods hebben ze in maar hoeven ze eigenlijk niet in te hebben omdat ik de muziek luid en duidelijk kan horen |o

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:03

Carol_Beer

Ik snap je wel. Je komt op het station aan "oliebol mondkapje vergeten" en zeker als je dan maar één station verder hoeft te zijn.... Dan was ik óók ingestapt zonder mondkapje.

In het verleden ook best vaak zwart gereden... mag natuurlijk ook niet. Tegenwoordig check ik wél altijd netjes in!

Door rood rijden.... op de fiets deed ik dat wel een enkele keer, maar alleen bij kruispunten die ik kende en waar bijna geen verkeer door komt. Zn stoplicht voor een mini zijstraatje bijvoorbeeld om op een drukke hoofdbaan te komen. Op grote en of drukke kruispunten stop ik ALTIJD. Zélfs als maaltijd bezorger per order uitbetaald. Die paar rotcenten zijn mn leven niet waard.

Iets uit een winkel meenemen zonder te betalen heb ik dan echt nooit gedaan. Tja, hoogstens een theezakje uit zn buffet bij de Intratuin ofzo. Maar echt stelen echt NOOIT.

Je ziet Carol_Beer dat je echt geen heilig boontje hoeft te zijn... maar je moet er óók niet van uit te gaan "Dat iedereen dat wel doet"