Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Je kunt het toch gewoon zeggen Liesje? Als niemand het mag weten, moet ze het ook niet tegen bepaalde personen wel zeggen.
1 verandering weet ik en dat is dat er een merk bij komt. Weet alleen ff niet meer welke. Was er volgens mij eentje die op buitenlandse sites verkrijgbaar was, maar niet Colonial.
Valentijnsactie geen idee, heb niet besteld. Maar omdat ik zoveel van die houten bordjes voorbij zag komen, ging ik er eigenlijk vanuit dat dat de cadeautjes waren. Ben wel benieuwd wie het valentijnspakketje dan gewonnen heeft! En wat het is
![]()
.
Yonker schreef:Nee ze heeft wel personeel maar die was vorige week ook nog eens ziek naar huis gegaan vertelde ze. Dus agh. En als jullie wat bestellingen hebben met de nieuwe gc geuren die kwamen deze week binnen dus kan zomaar zijn dat ze daarop wacht voor ze verzend.
Lisitano schreef:Yonker schreef:Nee ze heeft wel personeel maar die was vorige week ook nog eens ziek naar huis gegaan vertelde ze. Dus agh. En als jullie wat bestellingen hebben met de nieuwe gc geuren die kwamen deze week binnen dus kan zomaar zijn dat ze daarop wacht voor ze verzend.
Ik heb niets van de nieuwe geuren, maar ik gok dat ik een voorraadfout-melt te pakken had. Ik wacht "geduldig". Oké dat is echt niet waar, ik wil heel graag een geurpakketMaar ik wacht. Geduldig
![]()
Yv, als onze bestelling er is, begrijp je dat ik binnen 2 uur op je stoep sta hè.
Zonde dat je Vanilla Wonderland niet ruikt! Heb je Black Amber Plum al geprobeerd?
Yonker schreef:Ze weet dat we met veel zijn en er zal wat te drinken en een klein hapje zijn maar verwacht er niet teveel van
Lisitano schreef:MariekeB schreef:Misschien moetne we nog gaan vechten om sommige kaarsen
Ja dág! Van mijn kaarsen blijven jullie gewoon allemaal af.
Ik plaats mijn wish list van tevoren wel en die hebben jullie maar te respecteren
Lisitano schreef:MariekeB schreef:Misschien moetne we nog gaan vechten om sommige kaarsen
Ja dág! Van mijn kaarsen blijven jullie gewoon allemaal af.
Ik plaats mijn wish list van tevoren wel en die hebben jullie maar te respecteren