Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:25

Houten bordjes?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 17:26

Yv_ schreef:
Je kunt het toch gewoon zeggen Liesje? Als niemand het mag weten, moet ze het ook niet tegen bepaalde personen wel zeggen.
1 verandering weet ik en dat is dat er een merk bij komt. Weet alleen ff niet meer welke. Was er volgens mij eentje die op buitenlandse sites verkrijgbaar was, maar niet Colonial.

Valentijnsactie geen idee, heb niet besteld. Maar omdat ik zoveel van die houten bordjes voorbij zag komen, ging ik er eigenlijk vanuit dat dat de cadeautjes waren :). Ben wel benieuwd wie het valentijnspakketje dan gewonnen heeft! En wat het is :D :)).

Het lijken mij ook dé cadeautjes?

Ze krijgt er Candleberry bij :j
Ik weet ook dat ze de site aan het vernieuwen zijn.

Oh hoe erg zou het zijn als je in de Duizendpoot werkt. Dan verdien je toch niks :') Mijn loon zou bestaan uit kaarsen en melts _O- Ik heb 5 jaar lang in een ruitersportzaak gewerkt toen ik nog paardreed, biggest mistake of my life :') Altijd blut.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:27

Ik begrijp het.
Dan heb ik geen idee wat de veranderingen zullen zijn.
Ik vond het een beetje zielig eigenlijk van die 128 bestellingen, ik dacht dat is verschrikkelijk.
Als je het alleen moet doen is dat echt too much, maar was niet op de hoogte van personeel. En vond het eigenlijk al gek dat ze alles alleen deed. Daardoor dat ik dacht dat zal er nu da wel van komen.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:29

Dont shoot the messenger :D
Ze is inderdaad bezig met een hele nieuwe webshop.
Die moet er als het goed is eind van de maand komen.
Ze vertelde dat de voorraad bijhouden dan ook een stuk makkelijker word,
alles moet er eigenlijk makkelijker op worden. Zoals oa ook de punten en bezorgen op een ander adres.

Alle bestelling die nu binnen komen moet ze 1 voor 1 uittypen enz.
Ze gaf aan dat dit eigenlijk niet meer te doen is.
Dit is ook waarom er veel in de aanbieding gaat, en ook niet alles daarvan komt terug.
Wel komt op de nieuwe site Sweet Mamselle er natuurlijk bij.

(en nou niet zeggen dat ik de verrassing heb verpest :') )

Yv_

Candleberry, juist! Die was het! Thanks. En Sweet Mademoiselle!

Ja, van die houten bordjes met die teksten erop zeg maar Anc.

Update over de nieuwe brander trouwens: wordt stukken minder warm, kan gewoon mn hand erop leggen. Had Vanilla Wonderland erop, maar ben nog niet echt te spreken over de melts ervan. Kaars doet het beter :j. Geeft nu niet zo heel denderend meer geur af, alleen als ik er echt boven sta. Maar in elk geval al een uur of wat langer dan op die andere brander haha!

Nouja WME, lijkt me alleen maar goed voor de zaken toch. Als je niet succesvol wílt worden, moet je geen onderneming starten of gewoon klein blijven :).

Edit: Ah, gelukkig maar want word af en toe gek van het gezoek _O-. Dus toch wel mee doen met haar succes :)) +:)+ . Fijn, ben erg benieuwd! Chique Cosmetique komt ook met een nieuwe site.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 23-02-16 17:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Iloveiswan

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 17:31

Yonker schreef:
Nee ze heeft wel personeel maar die was vorige week ook nog eens ziek naar huis gegaan vertelde ze. Dus agh. En als jullie wat bestellingen hebben met de nieuwe gc geuren die kwamen deze week binnen dus kan zomaar zijn dat ze daarop wacht voor ze verzend.

Ik heb niets van de nieuwe geuren, maar ik gok dat ik een voorraadfout-melt te pakken had. Ik wacht "geduldig". Oké dat is echt niet waar, ik wil heel graag een geurpakket *\o/* Maar ik wacht. Geduldig -O-

Yv, als onze bestelling er is, begrijp je dat ik binnen 2 uur op je stoep sta hè.
Zonde dat je Vanilla Wonderland niet ruikt! Heb je Black Amber Plum al geprobeerd?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:32

Ze zit toch bij mijnwebwinkel??
Daar is een heel handige tool voor dan zou ze per direct de adressen niet meer uit hoeven typen ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:33

Jaaaa!! Heerlijke geur! Maarrr... Helaas op die andere brander, dus meltje "verziekt", heb er maar een uur of 3 van mogen genieten en vrij zwak. Maar zat toevallig vanmiddag al te appen dat ik maar een pakje moet meenemen de 28ste _O-

Is goed hoor Lisitano, maar ben 3 avonden in de week weg. Moet je maar even naar cursus komen :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:34

Lisitano schreef:
Yonker schreef:
Nee ze heeft wel personeel maar die was vorige week ook nog eens ziek naar huis gegaan vertelde ze. Dus agh. En als jullie wat bestellingen hebben met de nieuwe gc geuren die kwamen deze week binnen dus kan zomaar zijn dat ze daarop wacht voor ze verzend.

Ik heb niets van de nieuwe geuren, maar ik gok dat ik een voorraadfout-melt te pakken had. Ik wacht "geduldig". Oké dat is echt niet waar, ik wil heel graag een geurpakket *\o/* Maar ik wacht. Geduldig -O-

Yv, als onze bestelling er is, begrijp je dat ik binnen 2 uur op je stoep sta hè.
Zonde dat je Vanilla Wonderland niet ruikt! Heb je Black Amber Plum al geprobeerd?

Hier inderdaad ook geen nieuwe geuren of losse blokjes. Gelukkig ben ik dan niet de enige die nog wacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:36

Yonker schreef:
Ze weet dat we met veel zijn en er zal wat te drinken en een klein hapje zijn maar verwacht er niet teveel van :)

Ik verwacht geen hapje ofzo hoor, ik dacht meer dat het handig is dat ze weet dat we met vele mensen komen. als het normaliter rustig is en je hebt opeens 20 man in je winkel staan :D
Misschien moetne we nog gaan vechten om sommige kaarsen *\o/*

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:38

Dat de site helemaal vernieuwd zou worden wist ik ook. Verder zien we het vast snel.

De houten bordjes lijkt mij ook niet. Ik heb de 13e wat jars besteld en ik had er ook een houten bordje bij, niet mee gedaan met de valentijns actie dus ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:40

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:41

Oh kan best hoor. Helemaal vergast dat ding :').

Kirja, is jouw bestelling niet ook gewoon meegezonden met de valentijnsbestellingen? Want normaal krijg je er altijd een extra melt of iets in, heb eigenlijk vóór de valentijnsactie nog nooit bordjes als cadeautje gezien..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 17:43

Zie je nou wel dat ze veel fijner zijn op de elektrische brander Yv? ~~}>

Dat je weg bent is geen probleem, misschien ruik ik ze door de brievenbus heen. En ik wacht. In m'n slaapzak. Tot je thuis komt }:)

Oké ik wacht wel weer geduldig.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:44

Als je over de poort klimt kan je met de konijnen spelen en knuffelen :))

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 17:44

MariekeB schreef:

Ja dág! Van mijn kaarsen blijven jullie gewoon allemaal af.
Ik plaats mijn wish list van tevoren wel en die hebben jullie maar te respecteren ^)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:48

Als je achterom loopt, mag je wel in mn schuur zitten totdat ik thuis ben hoor :') _O-

Nou, ik ben nog niet zo overtuigd hoor van die electrische brander _O-. Maar zal het donderdag even proberen met Cabin IN The Woods. Die bleef op de hoge brander echt uuuuuuuurenlang geur afgeven en sterk ook. Kan ik die mooi vergelijken :j. Oh, wordt vh weekend, mn neef komt over donderdag. Pff, hij gooit ook altijd roet in het eten :P. Hoop dat-ie Brandy en biltong bij zich heeft :+.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 17:50

BILTONG?! <3 <3 <3
Is ie Afrikaan?

Biltong waxmelts. Biltong kaars.
Zo gaan we niet off topic.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:52

Lisitano schreef:
MariekeB schreef:

Ik plaats mijn wish list van tevoren wel en die hebben jullie maar te respecteren ^)

_O- Ik koop gewoon stiekem de dag ervoor de hele site leeg :j

Ik blijf verliefd op mijn WW trilogy. Into the woods is <3 En hij poolt heel mooi

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:54

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:58

Santigo_ schreef:

Nee.
_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 17:59

Skessa_ schreef:
Santigo_ schreef:

Nee.
_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Hebben jullie even geluk dat mijn bankrekening dan ook heel hard nee roept _O-

Yonker

Ik ga wel week van te voren langs dan :')

Anoniem

Lisitano schreef:
MariekeB schreef:

Oh nog erger , dat we allemaal onze wishlist plaatsen en een volgorde gaan bepalen. Dus als ze er drie in voorraad heeft, krijgen alleen jij ik en Yv ze, en als er meer zijn dan .... whahahahahaha

Gelukkig vindt ik zoveel lekker dat het alleen maar goed is dat ik niet alles kan kopen