Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savannah030x schreef:Als je moeder tijdens de zwangerschap bijvoorbeeld heel veel appel eet, betekend het dat jij dit dan ook heel graag lust (of op latere leeftijd)? Ik ben gek op karnemelk kan er liters van wegdrinken (in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten of broertje waarbij zij dit niet zoveel heeft gedronken) en mijn moeder dronk dit de hele zwangerschap heel veel.
Eske_B schreef:savannah030x schreef:Als je moeder tijdens de zwangerschap bijvoorbeeld heel veel appel eet, betekend het dat jij dit dan ook heel graag lust (of op latere leeftijd)? Ik ben gek op karnemelk kan er liters van wegdrinken (in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten of broertje waarbij zij dit niet zoveel heeft gedronken) en mijn moeder dronk dit de hele zwangerschap heel veel.
Ken het precieze verhaal niet, maar weet wel dat het zeker invloed heeft
Ook tijdens de borstvoeding (dus wat in de moedermelk zit) en voedsel heeft invloed op wat een kind later lekker vindt.
Eske_B schreef:savannah030x schreef:Als je moeder tijdens de zwangerschap bijvoorbeeld heel veel appel eet, betekend het dat jij dit dan ook heel graag lust (of op latere leeftijd)? Ik ben gek op karnemelk kan er liters van wegdrinken (in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten of broertje waarbij zij dit niet zoveel heeft gedronken) en mijn moeder dronk dit de hele zwangerschap heel veel.
Ken het precieze verhaal niet, maar weet wel dat het zeker invloed heeft
Ook tijdens de borstvoeding (dus wat in de moedermelk zit) en voedsel heeft invloed op wat een kind later lekker vindt.
Shanna schreef:Ik weet wie je bedoeld ja, even kijken of ik het terug kan vinden!
Gevonden!
[LZP] Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt
iirrssjjee schreef:Shanna schreef:Ik weet wie je bedoeld ja, even kijken of ik het terug kan vinden!
Gevonden!
[LZP] Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt
Dankjewel!
xMaxxiee schreef:Tegenwoordig wel ja. Maar als cassiere krijg je minstens 20 keer de vraag (bij ons dan) "mag ik het mandje even mee naar buiten nemen naar mijn fiets?" en weg issie. Dus nee, dat mag niet meer, ik haal wel een doosje