Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 21:29

Wij hadden deze week een bod uitgebracht op een boerderij dat wij heel graag willen. Wij zaten maar €10.000 onder de vraagprijs, dus heel schappelijk. Hebben we net antwoord gehad dat ze willen dat wij €30.000 verhogen, dus €20.000 boven de vraagprijs gaan zitten, want wij willen het toch zo graag. Bende sukkels _-:(

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 22:34

DeMolenhoek schreef:
Wij hadden deze week een bod uitgebracht op een boerderij dat wij heel graag willen. Wij zaten maar €10.000 onder de vraagprijs, dus heel schappelijk. Hebben we net antwoord gehad dat ze willen dat wij €30.000 verhogen, dus €20.000 boven de vraagprijs gaan zitten, want wij willen het toch zo graag. Bende sukkels _-:(

Wauw, hoe verzinnen ze het.. :x

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 01:08

BTS fans :roll:
Alleen maar omdat ik de muziek leuk vind en vraag of iemand me de namen kan geven zodat ik onderscheid kan maken tussen alle zeven voordat ze in Nederland komen, wordt er gereageerd met dat ik mijn ticket maar op moet geven voor echte fans. En dat terwijl notabene het concert van de king of k-pop niet eens uitverkocht was _O-
Ik erger me echt dood aan dat soort fandoms.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 04:57

Aan mijn vriend die me al sinds 3 uur om de haverklap wakker maakt dat ik me om moet draaien omdat ik "in zijn gezicht adem". Dude.. draai je dan zelf om :') als hij slecht slaapt moet ik dat blijkbaar ook.

Heb straks rijles dus hoop dat ik me genoeg kan concentreren..

Edit: en nu kan ik dus niet meer slapen.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 22-05-18 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 05:15

Dat ik te laat ben gaan slapen gisteren. :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 06:41

Dat ik niet kon slapen gisteravond omdat het zo warm was in m'n kamer. Terwijl het raam al open was en de ventilator zelfs al aan stond

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 06:59

Dat ik zometeen richting werk moet maar ik zo geen zin heb.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 07:42

Aan de NS die alweer vertraging heeft net nu ik een dag meekijk bij de crisisdient en dus echt op tijd moet zijn voor iedereen weg rent zonder mij :')
En dat die trein dan ook nog gaat wachten voor iemand die aan komt rennen. Jo pak dan lekker de volgende trein:P Als deze geen vertraging had had diegene hem sowieso gemist...+15 inmiddels...en nog lang niet bij Den Bosch... :((

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 07:52

Dat ik iets 100 keer kan vertellen aan mijn vriend maar een keer iets onthouden ho maar... |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 08:02

Boompje1985 schreef:
Dat ik iets 100 keer kan vertellen aan mijn vriend maar een keer iets onthouden ho maar... |o

Herkenbaar. :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 08:21

xPabloBokt schreef:
Boompje1985 schreef:

Herkenbaar. :+

Mannen eigen :j

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 08:54

Boompje1985 schreef:

Zo herkenbaar inderdaad.

De mijne zou gisteravond zijn vuile kleren in de wasmand doen.... Ja schat, doe ik als jij naar je werk bent...

Raad eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 08:54

Fennadev schreef:
BTS fans :roll:
Alleen maar omdat ik de muziek leuk vind en vraag of iemand me de namen kan geven zodat ik onderscheid kan maken tussen alle zeven voordat ze in Nederland komen, wordt er gereageerd met dat ik mijn ticket maar op moet geven voor echte fans. En dat terwijl notabene het concert van de king of k-pop niet eens uitverkocht was _O-
Ik erger me echt dood aan dat soort fandoms.

Ik wil je wel helpen hoor, ik kan zelf helaas niet gaan omdat ik dat moment zelf niet in NL ben

Ik heb me geërgerd aan het feit dat ik heel onrustig geslapen heb vannacht en telkens wakker was.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 09:14

@Linda mag ik je verstoppen in je koffer? _O-
Ik kom er wel uit, heb bij een andere video ook hun namen al. Het is alleen zo lastig dat ze allemaal hun haar nu zwart hebben. Ik heb nog steeds wel een discussie met die fan van gisteren haha.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 09:37

De geitjes.Ze krijgen een spuit voor de mijt maar de dames laten zich niet vangen.Vanaf gisteravond al bezig.Ik moet wachten tot ze in de stal zitten en dan gauw de deur dicht.Maar de dames zijn slim hoor.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 09:40

Fennadev schreef:
Ik kom er wel uit, heb bij een andere video ook hun namen al. Het is alleen zo lastig dat ze allemaal hun haar nu zwart hebben. Ik heb nog steeds wel een discussie met die fan van gisteren haha.

Lekker laten gaan dat soort mensen. Ben zelf fan van The Script en heb een tijdje terug ook iemand gehad die me een nepfan noemde omdat ik het nieuwe album niet zo leuk vind en dat ook eerlijk zei. Yeah right, daarom heb ik bij elkaar al 20 uur reistijd in ze zitten en meer dan 400 euro.. en staat er een gesigneerd drumstokje in de woonkamer :+ weet het zelf wel beter

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 10:01

xPabloBokt schreef:
Fennadev schreef:

Lekker laten gaan dat soort mensen. Ben zelf fan van The Script en heb een tijdje terug ook iemand gehad die me een nepfan noemde omdat ik het nieuwe album niet zo leuk vind en dat ook eerlijk zei. Yeah right, daarom heb ik bij elkaar al 20 uur reistijd in ze zitten en meer dan 400 euro.. en staat er een gesigneerd drumstokje in de woonkamer :+ weet het zelf wel beter

Owww fandoms… breek me de bek niet open. DAGELIJKSE ergernis hier als ik het toelaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 10:28

Ik moet heel veel mee nemen dus helaas geen plek meer over haha.
En ja fandoms kunnen echt vreselijk zijn, zowel binnen een fandom als fandoms tegen elkaar, echt kinderachtig. Als fandom ben je juist het visitekaartje voor je artiest(en) dus gedraag je dan ook zo. Maarja dat is moeilijk voor sommige blijkbaar.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:02

[***] schreef:
Ik moet heel veel mee nemen dus helaas geen plek meer over haha.
En ja fandoms kunnen echt vreselijk zijn, zowel binnen een fandom als fandoms tegen elkaar, echt kinderachtig. Als fandom ben je juist het visitekaartje voor je artiest(en) dus gedraag je dan ook zo. Maarja dat is moeilijk voor sommige blijkbaar.

ja en de jaloersheid... oh man... het tegen elkaar opbieden wie de grootste beste loyaalste fan is... alsof de artiest/acteur er 1 zal uitkiezen om in een gouden bolide mee van door te gaan naar een tropisch eiland... 8)7 (dream on) en in mijn geval heb ik het over "dames" van over de 50, 60 jaar, sommige getrouwd met een soort helden-syndroom dat HIJ hun komt redden |o . Echt ik kan er een boek over schrijven. Weet niet of het een roman of een krimi wordt... (denk t laatste eigenlijk _O- ~~}> )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:34

Ik vind fandoms altijd bijster interessant. Gewoon hoe je zo erg door kan slaan heb ik nooit begrepen. Ook dat gekrijs en gehuil niet als hij ze aankijkt. Of erger aanraakt, en dan aan de hand daar van trouwplannen maken. Nee echt verre van mijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:04

Dat er na opmerkingen in het groen of echt aan het eind van een (offtopic) discussie altijd nog wel iemand of meerderen hun plasje overheen moeten doen...... :roll:

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:11

Dat mensen niet in zien dat hun hond dik is. Er was een vrouw die vroeg of haar hond nu fluffy of fat was. Duidelijk was het beestje te dik, en ze gaat er mee aan de slag. Komt er vervolgens iemand aanzetten met dat geen enkele hond fat was, enkel "thick".
Nee, noem het beestje bij zijn naam en neem je verantwoording als eigenaar. De hond is dik, richting obesitas. Ga het dan niet afdoen als "thick" omdat je zelf je kop in het zand steekt bij je eigen honden |o

Edit; en vervolgens persoonlijk worden door te zeggen dat ik dik ben.
I know, daarom ben ik er mee bezig en ben ik inmiddels ook al 10 kilo kwijt :Y)
Laatst bijgewerkt door Tigress op 22-05-18 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:26

Tigress schreef:
Dat mensen niet in zien dat hun hond dik is. Er was een vrouw die vroeg of haar hond nu fluffy of fat was. Duidelijk was het beestje te dik, en ze gaat er mee aan de slag. Komt er vervolgens iemand aanzetten met dat geen enkele hond fat was, enkel "thick".
Nee, noem het beestje bij zijn naam en neem je verantwoording als eigenaar. De hond is dik, richting obesitas. Ga het dan niet afdoen als "thick" omdat je zelf je kop in het zand steekt bij je eigen honden |o

Dit meen je niet :wow: Wordt die 'thick hype' nu ook al op honden geprojecteerd? Jezus hey.. :roll:

Ik erger me aan het gebrek aan dingen voor op brood, waardoor ik straks weer genoodzaakt ben iets te gaan halen, omdat ik het anders echt niet overleef.. Pff.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:48

Aan wederom mijn gigantische koppijn... Wordt er zo schijtziek van ;(

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:16

Tigress schreef:

Edit; en vervolgens persoonlijk worden door te zeggen dat ik dik ben.
I know, daarom ben ik er mee bezig en ben ik inmiddels ook al 10 kilo kwijt :Y)

Even om dat laatste. Serious. Hoe oud ben je. Dat is echt zo'n kinderachtige opmerking. :')