Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Wij hadden deze week een bod uitgebracht op een boerderij dat wij heel graag willen. Wij zaten maar €10.000 onder de vraagprijs, dus heel schappelijk. Hebben we net antwoord gehad dat ze willen dat wij €30.000 verhogen, dus €20.000 boven de vraagprijs gaan zitten, want wij willen het toch zo graag. Bende sukkels
Fennadev schreef:BTS fans![]()
Alleen maar omdat ik de muziek leuk vind en vraag of iemand me de namen kan geven zodat ik onderscheid kan maken tussen alle zeven voordat ze in Nederland komen, wordt er gereageerd met dat ik mijn ticket maar op moet geven voor echte fans. En dat terwijl notabene het concert van de king of k-pop niet eens uitverkocht was![]()
Ik erger me echt dood aan dat soort fandoms.
Fennadev schreef:@Linda mag ik je verstoppen in je koffer?![]()
Ik kom er wel uit, heb bij een andere video ook hun namen al. Het is alleen zo lastig dat ze allemaal hun haar nu zwart hebben. Ik heb nog steeds wel een discussie met die fan van gisteren haha.
xPabloBokt schreef:Fennadev schreef:@Linda mag ik je verstoppen in je koffer?![]()
Ik kom er wel uit, heb bij een andere video ook hun namen al. Het is alleen zo lastig dat ze allemaal hun haar nu zwart hebben. Ik heb nog steeds wel een discussie met die fan van gisteren haha.
Lekker laten gaan dat soort mensen. Ben zelf fan van The Script en heb een tijdje terug ook iemand gehad die me een nepfan noemde omdat ik het nieuwe album niet zo leuk vind en dat ook eerlijk zei. Yeah right, daarom heb ik bij elkaar al 20 uur reistijd in ze zitten en meer dan 400 euro.. en staat er een gesigneerd drumstokje in de woonkamerweet het zelf wel beter
[***] schreef:Ik moet heel veel mee nemen dus helaas geen plek meer over haha.
En ja fandoms kunnen echt vreselijk zijn, zowel binnen een fandom als fandoms tegen elkaar, echt kinderachtig. Als fandom ben je juist het visitekaartje voor je artiest(en) dus gedraag je dan ook zo. Maarja dat is moeilijk voor sommige blijkbaar.
Tigress schreef:Dat mensen niet in zien dat hun hond dik is. Er was een vrouw die vroeg of haar hond nu fluffy of fat was. Duidelijk was het beestje te dik, en ze gaat er mee aan de slag. Komt er vervolgens iemand aanzetten met dat geen enkele hond fat was, enkel "thick".
Nee, noem het beestje bij zijn naam en neem je verantwoording als eigenaar. De hond is dik, richting obesitas. Ga het dan niet afdoen als "thick" omdat je zelf je kop in het zand steekt bij je eigen honden
Tigress schreef:Dat mensen niet in zien dat hun hond dik is. Er was een vrouw die vroeg of haar hond nu fluffy of fat was. Duidelijk was het beestje te dik, en ze gaat er mee aan de slag. Komt er vervolgens iemand aanzetten met dat geen enkele hond fat was, enkel "thick".
Nee, noem het beestje bij zijn naam en neem je verantwoording als eigenaar. De hond is dik, richting obesitas. Ga het dan niet afdoen als "thick" omdat je zelf je kop in het zand steekt bij je eigen honden
Edit; en vervolgens persoonlijk worden door te zeggen dat ik dik ben.
I know, daarom ben ik er mee bezig en ben ik inmiddels ook al 10 kilo kwijt