Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Wauw, wat voor merken zijn dat dat je 2dehands zoveel betaald? Hier is de veel gezegde tip: Vraag of je het ook kunt ophalen. Als je ze niet meer hoort weet je genoeg. Heb je al aangifte bij de politie gedaan?
Zoe_97 schreef:voor die prijzen heb je gewoon nieuwe caps te koop :/
Echt zonde! ik zou marktplaats mailen en aangifte doen
Gentlegiant schreef:Er zitten zwz rare figuren op marktplaats enz
Hier ook veel boden en geen reacties
Vooral echt belachelijke boden dan gooi ik het nog liever weg...
Of mensen die een x komen kijken helemaal weg zijn van t paard en dan nooit meer iets van zich laten horen
Of je laten zitten met een volledige goede keuring en t geld mag je ook zelf dokken...
Awwijk ik heb nog een goede cap liggen
Is verstelbaar maar zonder draai ding of whatever
Zijn echt hele fijne caps heb m n paar x gedragen hangt inmiddels stof te vreten omdat ik een nieuwe (wel dure) cap voor m'n verjaardag gehad heb
Kosten nieuw iets van 35€
Bij de decatlon
Kun je beter zo iets kopen...
Die hier voor was dezelfde alleen n andere kleur ben daar echt onwijs hard mee gevallen met m'n hoofd tegen de bakrand
Had alleen een kleine hersenschudding en verder helemaal niets
Dus kwaltatief ook goed![]()
Misschien is dat een optie voor je
Janine1990 schreef:Maar IHN, dat is natuurlijk een optie... Maar wie wil er nu een stoppelkatje hebben?? Het is toch logisch dat er in deze tijd geen kittens worden aangeboden?
Aangezien sterilisatie tegenwoordig best wel veel gebeurd (althans in mijn omgeving) is het ook logisch dat er minder kittens zijn. Hoorde laatst zelfs iemand die (weliswaar hele mooie) huis tuin en keuken kittens had, maar er toch 50 euro per stuk voor ving!!
Awwijk24 schreef:Is hier nooit iemand bedonderd via mp? (Heb niet hele topic gelezen).
Ik nu iig 3x achter elkaar. Weet gewoon niet wat ik moet doen er aan en nu heb ik al het geld wat ik er voor open had gesteld op gemaakt aan... niks.
Had dus een Cap nodig maatje 58, Hele Mooie gevonden ook zo goed als nieuw ivm beëindiging sport. Naja 75 euro voor betaald, word die niet opgestuurd, geen reactie meer en het telefoon nummer wat er bij stond doet het niet.
2e Cap, iets ouder wel maar zag er goed uit. 56,95 betaald. Krijg ik een mail dat ze de Cap aan een hogere bieder had verkocht en mijn geld terug zou stortten binnen 2 dagen. Geen reactie meer op mijn mails, geen geld op mijn rekening terug.
3e Cap, ik dacht nog 1x want dit is gewoon toeval t gebeurd me niet nog eens. Was een super mooie Cap, nieuw in doos, bonnetje zat er bij (foto's van gekregen) we waren 86,95 overeen gekomen. Wederom geen Cap! Het kan toch niet waar zijn? Ook geen reactie op mails niks.
Ik ben pas genoodzaakt geweest te verhuizen en kon hier gelukkig wel gelijk aan de bak maar parttime. Nou is het een prima betaalde baan maar omdat ik parttime werk zit ik net onder een fulltime minimum salaris. Daar betaal ik natuurlijk ook mijn huis van. Ik baal daarom zo van dit soort mensen. Ik moet altijd echt zuinig aandoen als ik iets koop (rij broek,laarzen of cap) de rest van de maand. Ik snap niet dat mensen daar niet bij na denken als ze iemand bedonderen!!
bridgetF schreef:Awwijk24 schreef:Is hier nooit iemand bedonderd via mp? (Heb niet hele topic gelezen).
Ik nu iig 3x achter elkaar. Weet gewoon niet wat ik moet doen er aan en nu heb ik al het geld wat ik er voor open had gesteld op gemaakt aan... niks.
Had dus een Cap nodig maatje 58, Hele Mooie gevonden ook zo goed als nieuw ivm beëindiging sport. Naja 75 euro voor betaald, word die niet opgestuurd, geen reactie meer en het telefoon nummer wat er bij stond doet het niet.
2e Cap, iets ouder wel maar zag er goed uit. 56,95 betaald. Krijg ik een mail dat ze de Cap aan een hogere bieder had verkocht en mijn geld terug zou stortten binnen 2 dagen. Geen reactie meer op mijn mails, geen geld op mijn rekening terug.
3e Cap, ik dacht nog 1x want dit is gewoon toeval t gebeurd me niet nog eens. Was een super mooie Cap, nieuw in doos, bonnetje zat er bij (foto's van gekregen) we waren 86,95 overeen gekomen. Wederom geen Cap! Het kan toch niet waar zijn? Ook geen reactie op mails niks.
Ik ben pas genoodzaakt geweest te verhuizen en kon hier gelukkig wel gelijk aan de bak maar parttime. Nou is het een prima betaalde baan maar omdat ik parttime werk zit ik net onder een fulltime minimum salaris. Daar betaal ik natuurlijk ook mijn huis van. Ik baal daarom zo van dit soort mensen. Ik moet altijd echt zuinig aandoen als ik iets koop (rij broek,laarzen of cap) de rest van de maand. Ik snap niet dat mensen daar niet bij na denken als ze iemand bedonderen!!
Heb je gezien og persoon andere artikelen verkoopt? Dan moet je daar een bod op doen onder een andere naam, vervolgens zeggen dat je in een plaatsje verderop woont en het wilt ophalen. Als je adres hebt, kun je iets meer met aangifte e.d. P.s mocht het zelf hier in de buurt zijn, wil ik er wel heen en stampij maken.
Awwijk24 schreef:Wat een goed idee! Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht! Ik ga idd zo gelijk even kijken of 1 van de 3 meer verkopen en dan snel een ander account aan maken.
Rudina schreef:Wil iemand mij helpen?
Ik heb het vermoeden dat ik met een oplichter mailtjes heen en weer wissel maar het is erg dubbel!
Ik kreeg een bod 35 boven mijn vraagprijs, het is geen gekke prijs voor dat product dus het zou kunnen.. Toch raar dat iemand niet gewoon de vraagprijs bied.
Ik ging akkoord met het bod met in mijn gedachten dat er weer zo'n Afrikaanse bende achter zat.
De man mailde terug dat hij nu in het buitenland was en dat ik het mocht verzenden, het bericht leek vertaald ik was bijvoorbeeld I.
Onder het mailtje stond wel een handtekening van een bestaand bedrijf hier in Nederland, incl site, telefoonnummers etc. Bij Google staat dit bedrijf ook geregistreerd met een kvk nummer.
Ik mailde gelijk terug dat ik niet naar het buitenland zou verzenden en een aantal verwijten.
Snel daarop volgde een mailtje waar de Nederlandse taal ook weer oke leek met dat hij juist graag wou dat ik het naar dat bedrijf zou sturen hier in Nederland omdat hij op vakantie is.
Ik heb zojuist mijn excuses weer aangeboden voor de verwijten en vroeg voor opheldering en gaf mijn wantrouwen aan.
Wat is nu wijsheid? Als ik enkel mijn rekening nummer stuur voor het overmaken kunnen ze daar dan iets mee?
silvericathy schreef:Ik probeer aan handdoekenzegels van de etos te komen.
Op mp tot nu toe geen geluk. Wel al een paar gave hoeveelheden gezien aan zegels, maar meteen al zulke hoge biedingen op zegels...ik was niet van plan om minimaal €10,- uit te geven aan gratis zegels.
Ook al wat contacten via de mail gehad met verkopers... Elke keer denk ik dat koper akkoord gaat, blijkt er iemand meer geboden te hebben. Arghhh, ik wil zo graag wat nieuwe handdoeken en deze zijn van lekkere kwaliteit vind ik.
Rudina schreef:Wil iemand mij helpen?
Ik heb het vermoeden dat ik met een oplichter mailtjes heen en weer wissel maar het is erg dubbel!
Ik kreeg een bod 35 boven mijn vraagprijs, het is geen gekke prijs voor dat product dus het zou kunnen.. Toch raar dat iemand niet gewoon de vraagprijs bied.
Ik ging akkoord met het bod met in mijn gedachten dat er weer zo'n Afrikaanse bende achter zat.
De man mailde terug dat hij nu in het buitenland was en dat ik het mocht verzenden, het bericht leek vertaald ik was bijvoorbeeld I.
Onder het mailtje stond wel een handtekening van een bestaand bedrijf hier in Nederland, incl site, telefoonnummers etc. Bij Google staat dit bedrijf ook geregistreerd met een kvk nummer.
Ik mailde gelijk terug dat ik niet naar het buitenland zou verzenden en een aantal verwijten.
Snel daarop volgde een mailtje waar de Nederlandse taal ook weer oke leek met dat hij juist graag wou dat ik het naar dat bedrijf zou sturen hier in Nederland omdat hij op vakantie is.
Ik heb zojuist mijn excuses weer aangeboden voor de verwijten en vroeg voor opheldering en gaf mijn wantrouwen aan.
Wat is nu wijsheid? Als ik enkel mijn rekening nummer stuur voor het overmaken kunnen ze daar dan iets mee?