Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Wat wil je weten Lisa?
Ik heb vandaag Layla Ocean Rush op mijn blog. De mooiste holo die ik ooit getest heb.
Tazzey schreef:Ik heb onlangs swatches gemaakt voor de importeur van een merk nagellak. Ze vertelde me net dat ze aan de hand van mijn foto's een beste bestelling heeft gehad van een Nederlandse webshop. Zo gaaf om te horen!!
Eef01 schreef:ik heb gisteren de 3 things tag gedaan
LexieFlexie schreef:Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het grandioos leuk om te doen. Heeft iemand tips? Ik heb daarnet een verslag over mijn les geschreven. (ps let niet op spelfouten probeer ik op te letten maar lukt niet altijd besteed er beetje bij beetje meer aandacht aan)
Mijn blog: http://myhorselife.webnode.nl/
_lisaah schreef:ik heb in mijn menu een kopje met blog staan, en als daar een subkopje in met persoonlijk waar ik dan al mijn persoonlijke blogs in wil zetten... maar ik kan er maar 1 bericht in plaatsen niet meerdere weet iemand hoe dat moet?
LexieFlexie schreef:Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het grandioos leuk om te doen. Heeft iemand tips? Ik heb daarnet een verslag over mijn les geschreven. (ps let niet op spelfouten probeer ik op te letten maar lukt niet altijd besteed er beetje bij beetje meer aandacht aan)
Mijn blog: http://myhorselife.webnode.nl/
Marit schreef:Zo ik loop even heel erg achterHierbij de blogposts van afgelopen tijd:
Mijn levenbackstage: Mei
Fouten die ik nog steeds af en toe maak
What to wear bij een fotoshoot
Inspiratie: Forest Friends door JinkyArt
Objectieven: Wanneer heb je welke nodig?
billionache schreef:Ah dankjewel happypaardje en _lisaah!Inderdaad haalbare dingen, anders ligt de lijst toch maar te verstoffen
Gaaf fotoverslag van Noorwegen. Ik vind het echt een prachtig land!
Die wax ziet er ook fijn uit! Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een alternatief voor scheren (krijg erg makkelijk rode bultjes) maar de meeste waxen vind ik niet prettig om te werken. Misschien toch eens proberen!
Leuk en feestelijk lakje weer Yv_!