Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:46

Wat wil je weten Lisa?

Ik heb vandaag Layla Ocean Rush op mijn blog. De mooiste holo die ik ooit getest heb.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:58

Tazzey schreef:
Wat wil je weten Lisa?

Ik heb vandaag Layla Ocean Rush op mijn blog. De mooiste holo die ik ooit getest heb.

wauw dat lakje <3

ik heb in mijn menu een kopje met blog staan, en als daar een subkopje in met persoonlijk waar ik dan al mijn persoonlijke blogs in wil zetten... maar ik kan er maar 1 bericht in plaatsen niet meerdere weet iemand hoe dat moet?

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:01

Ik denk dat dat aan je theme ligt. Je zou even in de code moeten kijken en daar dingen aanpassen zodat het wel kan.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:02

hmm okee ik ga nog even prutsen haha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:03

Welke theme gebruik je nu? Host je zelf of gebruik je een gratis pagina?

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:05

nee ik gebruik een gratis pagina, gateway heet dat thema

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:07

Ik weet niet of je bij de gratis pagina's ook de code kunt aanpassen eigenlijk.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:08

hmm jammer dan houdt het op denk ik

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:25

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:37

Tazzey schreef:
Ik heb onlangs swatches gemaakt voor de importeur van een merk nagellak. Ze vertelde me net dat ze aan de hand van mijn foto's een beste bestelling heeft gehad van een Nederlandse webshop. Zo gaaf om te horen!! :o

Gefeliciteerd!

Eef01 schreef:
ik heb gisteren de 3 things tag gedaan

Leuk om te lezen en een leuke foto van die hand!

LexieFlexie schreef:
Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het grandioos leuk om te doen. Heeft iemand tips? Ik heb daarnet een verslag over mijn les geschreven. (ps let niet op spelfouten probeer ik op te letten maar lukt niet altijd besteed er beetje bij beetje meer aandacht aan :j )
Mijn blog: http://myhorselife.webnode.nl/

Leuk dat je weer aan het bloggen bent geslagen!

Voor spelfouten kun je een spellingscontrole installeren in de browser waarin je werkt.

Ik zou ook de tekst ook in alinea's verdelen, dat leest gemakkelijker. :) En een fotootje van Githan is ook altijd wel leuk voor je lezers. :)

_lisaah schreef:
ik heb in mijn menu een kopje met blog staan, en als daar een subkopje in met persoonlijk waar ik dan al mijn persoonlijke blogs in wil zetten... maar ik kan er maar 1 bericht in plaatsen niet meerdere weet iemand hoe dat moet?

Misschien kun je het oplossen door dat je in het kopje "persoonlijk" iets over jezelf te schrijven en dan "categories" moet maken en een van je categorieën dan "persoonlijke blogs" moet noemen.

-------
Verder ben ik helemaal bij en heb ik zoveel mogelijk op jullie blogs zelf gereageerd ipv hier. Ik denk dat dat leuker is. :)

Gister toen ik de link naar mijn blog postte had ik DIRECT een Nederlander via Bokt op mijn blog. Dat was leuk! *\o/*

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:40

LexieFlexie schreef:
Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het grandioos leuk om te doen. Heeft iemand tips? Ik heb daarnet een verslag over mijn les geschreven. (ps let niet op spelfouten probeer ik op te letten maar lukt niet altijd besteed er beetje bij beetje meer aandacht aan :j )
Mijn blog: http://myhorselife.webnode.nl/

Leuk dat je weer aan het bloggen bent geslagen!

Voor spelfouten kun je een spellingscontrole installeren in de browser waarin je werkt.

Ik zou ook de tekst ook in alinea's verdelen, dat leest gemakkelijker. :) En een fotootje van Githan is ook altijd wel leuk voor je lezers. :)

Dankje voor de tips ik ga zaterdag even lekker wat foto's uploaden zodat ik er een heleboel op voorraad heb staan :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:59

@Tazzey: wat een leuk lakje is dat!

@HippoLogic: Ik vind je posts superinteressant, ookal zit ik niet meer echt in het paardenwereldje :j

@Marit: als hobbyfotografe volg ik trouw je blogs! ben nog flink aan het nadenken om toch een groothoeklensje aan te schaffen, maar ze zijn zo duuuuur :+ en eigenlijk wil ik ook nog een nieuwe tele in de toekomst. Dilemma's!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:14

@Billionache: dank je, dat is altijd leuk om persoonlijk te horen.

Je kunt mijn blog altijd delen op Fb met je paardenvrienden. ;) Sharing is caring.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:17

hoi hoi
Ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare school en daarom heb ik deze blogpost geschreven

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 00:39

Ik wil ook gaan bloggen! Ik heb een jaarling gekregen en het lijkt me ontzettend leuk om haar ontwikkelingen, onze avonturen en alle evenementen, etc. op bij gaan houden!

Vooral voor mezelf om terug te zien ooit, maar ook een informatieve blog van maken (het beleren en verder opleiden van pony's/paarden, stap voor stap. Voorbereiden voor keuringen, wedstrijden, enz.) voor iedereen die t wil lezen en/of bij wil houden!

Alleen hoe komen jullie aan de naam van jullie blog? Ik kan maar geen leuke naam vinden... wilde eerste de naam van de jaarling doen, maar die is al in gebruik... helaas.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 08:04

Welkom Quir, Ik zou een wat algemenere naam kiezen. Je zegt nu al dat je misschien ooit van onderwerp (jaarling naar training) wilt veranderen. Mijn naam was gemakkelijk: mijn bedrijfsnaam HippoLogic.

@eef: is je teek weg? Bah vieze beesten.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 08:26

@hippologic
ja, de teek is weg. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 08:38

Zo he he, eindelijk nog eens geschreven. Iets over positief zijn, elkaar niet afbreken en lief zijn voor elkaar: Afbreken en opbouwen

Quir, mijn blognaam is een vervorming van één van mijn favoriete boeken (The Spectacular Now). Misschien kan je iets doen met de naam van je paard?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 10:53

Mooi artikel Yasmine! Als blogger weet ik met wat voor commentaar je te maken kunt krijgen. De leuke comments doen mij ook altijd veel, de schrijver heeft dat waarschijnlijk niet eens door.

Eef01, naar de middelbare gaan is best spannend, ik had dat ook wel. Het leukste vond ik het om iedere zomer vakantie met mijn ouders in Zwolle mijn schoolspulletjes voor het nieuwe jaar te kopen. En de boeken vast doorbladeren, en kaften. Ik was ben een nerd. :D

Ik heb vandaag een mooi nude lakje op mijn blog, OPI Put it in Neutral.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:47

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:50

billionache schreef:
Ah dankjewel happypaardje en _lisaah! :D Inderdaad haalbare dingen, anders ligt de lijst toch maar te verstoffen :j

Gaaf fotoverslag van Noorwegen. Ik vind het echt een prachtig land!

Die wax ziet er ook fijn uit! Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een alternatief voor scheren (krijg erg makkelijk rode bultjes) maar de meeste waxen vind ik niet prettig om te werken. Misschien toch eens proberen!

Leuk en feestelijk lakje weer Yv_!

De wax is echt het proberen waard. Ik heb veel wax vooorbij zien komen maar deze is echt heel mild.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 14:50

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:01

Sietje: je link gaat naar een post over antirimpel creme. :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:36

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:56

Tazzey: Ik snap wat je bedoelt. Het lijkt me ook heel leuk om alles te gaan kopen. Heb ik ook hoor met die boeken :)