Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:11

Nou inderdaad, Ik zit nu ook even in dilemma.
Heb nog een bod gehad.
Nu wil die 2e persoon hem zaterdag ophalen.
Heb deze persoon nog niet geantwoord en de eerste persoon gevraagd mij uiterlijk vanavond uitsluitsel te geven over of ze wel of niet komt omdat er meer geïntereseerde zijn.

Wat zouden jullie doen? De eerste persoon is voor mij een onzekere factor omdat ze niet weet of ze morgen een auto heeft. Maar ik wil de 2e persoon ook zo snel mogelijk antwoord kunnen geven...
Ik wil dat ding gewoon kwijt! haha
Laatst bijgewerkt door Donna89 op 28-11-13 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:13

Zeg dat je een koper had die eerder was, en dat je op dat antwoord wacht, uiterlijk vanavond. ik ben daar altijd gewoon eerlijk in :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:19

Ik zal er eens een net mailtje aan wagen. Hopen dat ze niet ineens allebei afhaken, haha

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:12

Goed idee!

Oh wat lastig dat nieuwe bokt, jakkes haha

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:44

Op m'n telefoon is het wel makkelijker! Nog niet gezien hoe het er op de computer uit ziet.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:11

Oh ik vind het verschrikkelijk op mobiel !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:11

Echt super goede ervaring gehad via marktplaats, iemand had 3 vzh dekjes te koop voor maar €12,50, zag er wel goed uit op de foto's.
Dus betaald, dekjes zijn verzonden en kreeg ze net binnen, ze zei wel dat 2 dekjes nog gewassen moesten worden dus had voor die prijs niet veel verwachtingen, ook over de staat van de dekjes.
Maar echt dekjes zijn zowat nog als nieuw, helemaal heel en alleen wat haren er op maar ben echt super blij dus heb haar gelijk een mail gestuurd met een uitgebreid bedankje :)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:27

dat zijn de leuke dingen, als de prijs er naar is vind ik het niet erg dat het niet gewassen is, als het nog maar in bruikbare staat verkeerd

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:17

Willen jullie lachen? :')

Wij hebben een krijtbord in de weg staan, dus die hebben we op de weggeefhoek op facebook gezet.
Was er een vrouw geïnteresseerd..
Eerst een afspraak gemaakt. Krijgen we zojuist een berichtje:

'Sorry hoe toevallig mijn man kom net uit zn werk nog even naar de winkel geweest een krijtbord gekocht!'

_O-
Nouuuu! Wat gék! Wat toevallig!
(Zeg gewoon dat je geen tijd/geld hebt voor benzine om het op te komen halen. := )

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:36

het kán toch? ik heb het ook weleens gehad, wilde ik net wat kopen kwam mn moeder er mee aanzetten :=

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:38

Grappig dat je dat niet gelooft, terwijl er een aantal pagina's terug nog dat verhaal staat van iemand die een hoofdstel van der vriend krijgt en daardoor een afspraak over een frontriem afzegt! Daar zegt iedereen kan gebeuren en netjes dat je afzegt!! (Waar ik het mee eens ben) Deze vrouw zegt ook netjes af en die wordt niet geloofd? :P

Haha Celiien was me voor.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:39

Dat dus := kan ook gewoon niet op komen dagen, dEze zegt nog netjes af!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:40

Nouja, ik vind het wel gek dat iemand een krijtbord gaat kopen terwijl je er ook gewoon een gratis kan krijgen. De manier waarop vind ik gewoon heel vreemd, want ze zou het om 8 uur gaan halen, om half 8 krijg ik het berichtje..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:45

upendo schreef:
Nouja, ik vind het wel gek dat iemand een krijtbord gaat kopen terwijl je er ook gewoon een gratis kan krijgen. De manier waarop vind ik gewoon heel vreemd, want ze zou het om 8 uur gaan halen, om half 8 krijg ik het berichtje..

Misschien wist die vrouw niet dat haar man die ging halen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:45

Kan toch zijn dat ze haar man niet had geïnformeerd, en die vervolgens ermee thuis komt onder het mom van 'schatje kijk eens wat ik voor je heb' Wees blij dat ze afbelt/mailt :j sowieso is ze jou geen verantwoording schuldig

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:47

Oke, prima weer. :Y)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:51

Hier is de furby ook afgezegd omdat de tante er al 1 had gekocht.
*grom*

Nu blijft hij mooi bij mij :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:52

Ben ik dan de enige die het typisch vindt? Want ik bedoel, als je zoiets als een krijtbord tegenkomt in de weggeefhoek op FB, dan is dat meestal 'hee, da's best geinig' en niet iets waarnaar je echt op zoek bent zoals op MP wel vaak het geval is... Want laten we eerlijk zijn, als je per se een krijtbord zou willen hebben ga je niet wachten tot die op FB langskomt, dan ga je gewoon naar de winkel :P Beeeeeetje toevallig wel dat manlief dan opeens met een krijtbord aankomt, maar da's mijn mening :+
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 28-11-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:53

Kirsha schreef:
Ben ik dan de enige die het typisch vindt? Want ik bedoel, als je zoiets als een krijtbord tegenkomt in de weggeefhoek op FB, dan is dat meestal 'hee, da's best geinig' en niet iets waarnaar je echt op zoek bent zoals op MP wel vaak het geval is... Beeeeeetje toevallig wel dat manlief dan opeens met een krijtbord aankomt, maar da's mijn mening :+

Vond ik dus ook..

Het is niet iets wat je met de gehaktballen en zak aardappelen meeneemt vanuit je werk met de boodschappen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:55

birte schreef:
dat zijn de leuke dingen, als de prijs er naar is vind ik het niet erg dat het niet gewassen is, als het nog maar in bruikbare staat verkeerd

Heb ik ook totaal geen probleem mee, dacht behoorlijke vieze dekjes binnen te krijgen toen ze dat zei maar een paar haartjes, stelt niet eens wat voor.
Heb ze vanavond even gepast en alle 3 zijn ze helemaal perfect.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:02

Nou ik heb ook weer wat.

Had via marktplaats een deal met iemand gesloten, liep allemaal netjes en vlot.
Wij een prijs overeengekomen, hier zouden €6,75 verzendkosten bijkomen.
Dus ik alles overgemaakt + al mn gegevens gestuurd.

Paar dagen verder heb ik geinformeerd hoe het ermee stond..
Mevrouw antwoorde dat ze op de post zaten en het via DHL was verzonden, oke..ik was van Postnl uitgegaan ivm €6,75 verzendkosten.
Maarja, ga niet zeiken over €0,25.
Krijg ik vandaag bericht van DHL : 'Pakketje kan afgehaald worden op het servicepoint'

Ben ik nou zo raar dat ik dit een beetje achterbaks vind?
Ik moet veel werken deze drukke periode dus geen tijd om het af te halen (ivm openingstijden servicepoint) , we hebben het niet zo afgesproken (afgesproken was naar mijn huisadres) én ze steekt €2,75 in dr zak...
Van DHL punt tot punt is maar €4,- terwijl ze direct zei dat verzendkosten €6,75 waren.

Ga van €2,75 niet dood maar vind dit gewoon een principe kwestie -O-

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:05

Ik zou er zeker even achteraan mailen.
Ook omdat ze dus het dichtst bijzijnde servicepunt heeft opgezocht buiten jouw toestemming om en het vervolgens daarheen heeft verstuurd zonder het je te melden.
Misschien is het 10 kilometer verderop en ben jij een oud vrouwtje in een rolstoel bij wijze van..

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:09

Precies wat ik ook dacht.
Want ze wist me wel te vertellen dat het 1 km van mijn huis vandaan is (ja so what :Y) )
Ik vind het gewoon niet netjes.
De smoes was trouwens dat Postnl wél bij de buren afleverde (ik laat er altijd opzetten dat ze het niet bij de buren mogen afgeven).
Dus de bezorger zou dit volgens haar gewoon bij de buren afgeven terwijl er opstond om dit niet te doen.

Zou dan alsnog mijn probleem zijn maar ik heb wel betaald voor Postnl..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:10

Nee. Ik zou gewoon het geld terugvragen..
Zeker als je gezegd hebt het te willen verzenden met PostNL.
Als dat in je mail staat en ze doet het op een andere manier is het dus simpelweg oplichting, dus aangiftewaardig..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:11

Weird! En ook best aso.. :=