Hoorde net in de supermarkt een moeder heel boos praten tegen haar zoontje, Armani Vind dat echt niet kunnen voor een kind...
Niwla schreef:Ik kom net Bjay tegen op Lindanieuws, vernoemd naar ouders Bart en Jennifer. Uhm ... die ouders weten blijkbaar niet waar BJ de afkorting van is, en hoe dat in het engels uitgesproken wordt? Arm kind
Traiectum schreef:Niwla schreef:Ik kom net Bjay tegen op Lindanieuws, vernoemd naar ouders Bart en Jennifer. Uhm ... die ouders weten blijkbaar niet waar BJ de afkorting van is, en hoe dat in het engels uitgesproken wordt? Arm kind Hahahaha te erg
Net op FB, pas geboren: Abegail... Broer en zus' naam wordt wel goed gespeld, Hayley en Ronan.. Ik vind het niet echt bij elkaar passen..
Ik ken ook een Dragana maar die kwam uit Bosnië of zo. Ik zie net ergens op een FB-hoek een Shavionie..
Kwam net een Borre en Ferre tegen. Ferre gaat dan nog wel.. Maar Borre? Voor een oer-hollands jongetje?
ik ken een paard dat borre heet die naam kashera, hahaha tja.. dat is het zelfde als met sommige achternamen die precies passen bij hun beroep (ik kan even geen voorbeeld bedenken)
dhr. Suijckerbuijk bij de Suikerunie dhr. Benno Baksteen, voormalig piloot en ex-voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers
Gisteren in de bus een Dilano Jong jochie nog, moeder was van het type pittig kort kapsel en dat kind was strontvervelend in de bus En gisteren ook in de bus, een vrachtwagen had zo'n kentekenplaat voorin liggen met de naam Xenne... Vond ik ook wel een voor hier.
Suusie22 schreef:lor1_1984 schreef:oogarts I.C. Notting. Dat was geloof ik ook de oogarts van een bokker, als ik het me goed herinner