buster4ever schreef:vanavond weer lekker naar huis treinen...vanuit nieuwerkerk naar heiloo..
Nieuwerkerk aan den IJssel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:vanavond weer lekker naar huis treinen...vanuit nieuwerkerk naar heiloo..
Unwritten schreef:buster4ever schreef:vanavond weer lekker naar huis treinen...vanuit nieuwerkerk naar heiloo..
Nieuwerkerk aan den IJssel?
Unwritten schreef:lindatje schreef:Zeg Unwritten...is dat de trein en metro op weg naar je stage? Wie weet zit die jongen wel bij mij op school dan. Heb je geen foto?
.
Hij stapt uit bij ehm.. Waterlooplein kan dat?
Lange grijze stofjas, schoudertas, donker haar, lijkt op Huub van DGK
Unwritten schreef:Ja idd, wat doe je daar?
SpikkelFire en ik wonen daar
buster4ever schreef:nou echt zo gezellig joh ondekte vandaag nieuwe tekst die op de muur gekalkt stond met iets in de trant van fiets niet met weet ik veel wie...
valt me trouwens op dat er echt zoveel herrie altijd is in t weekend bij t raadhuis plein van de week was t helemaal drama toen was zelfs de M.E erbij ...
Unwritten schreef:Vanaf welke richting ga je naar Weesperplein?CS of Amstel?
Brennivin schreef:Vanochtend weer een kwartier voor een rood sein gestaan.
"We staan momenteel voor een rood sein, maar we weten eigenlijk niet waarom. Excuses voor het ongemak"
Unwritten schreef:Hij en ik komen van de andere kantStappen uit bij Amstel, en ik ga dan door naar CS, dan hoef ik op CS niet zo ver te lopen
(Luie ik kan natuurlijk ook bij Weesperplein uitstappen, maar dan ben ik te vroeg)
Ik haaaat rooie seinen
Unwritten schreef:Voor mij is de andere trap ook dichterbij, voor Spikkel ook denk ik?
Morgenochtend half 8 sta ik er weer