Mijn hond is helemaal gek op sneeuwballen

Hier heeft hij de sneeuwbal

Zo dik is het hier nu ongeveer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Jeetje, ik krijg flashbacks naar 25 november 2005...brrrr...
Gelukkig zitten mijn winterbanden er nu wel onder.
Arabian_Girl schreef:Hier sneeuwt t niet meer.Ga denk ik zo maar lopend naar de paarden
Zit alleen te twijfelen of kissy mee kan (jackie) Hier is er iemand die zegt..dat dat beter niet kan dan bevriezen dr pootjes..
sexy_back schreef:het sneeuwt in barneveld sity nog steeds... hopen dat ik nog thuis kom
joycie schreef:Arabian_Girl schreef:Hier sneeuwt t niet meer.Ga denk ik zo maar lopend naar de paarden
Zit alleen te twijfelen of kissy mee kan (jackie) Hier is er iemand die zegt..dat dat beter niet kan dan bevriezen dr pootjes..
Je kan je hondje wel meenemen. Je kunt ook vaseline onder dr pootjes smeren, dan blijft de sneeuw niet zo plakken.
Ik ben net even buiten geweest om foto's te maken. Het is echt koud! Voor waait het heel erg en lijkt het meer een sneeuwstorm(pje), achter sneeuwt het gewoon gezellig. De lucht is nu bijna net zo wit als de sneeuw zelf. Het sneeuwt bij ons harder dan bij de buren, want ons dak is witter dan dat van hun
Zal zo even foto's plaatsen.
sronnie schreef:sexy_back schreef:het sneeuwt in barneveld sity nog steeds... hopen dat ik nog thuis kom
Ik weet niet waar jij heen moet, maar toen ik 2 uur geleden op het station Ede-Wageningen was stond er dat de treinen richting barneveld amersfoort amper reden vanwege materiele schade o.d.
nikkiej_86 schreef:Hier in Friesland og steeds NIKS!!!!!!!;(