sorayalover1 schreef:Ja ik kan de weg wel doorgeven het adres maar Murphy reageeert niet die heeft lynn nu toch aan de lijn?
BTW weet anoek dit ook
anouk heeft mij haar telefoonnummer gegeven muts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sorayalover1 schreef:Ja ik kan de weg wel doorgeven het adres maar Murphy reageeert niet die heeft lynn nu toch aan de lijn?
BTW weet anoek dit ook
Faelivrin schreef:sorayalover1 schreef:ik zal anoek een sms sturen dat ze mischien nog bij mariska staat
Heb jij je pony zelf niet weg gebracht? Wanneer is ze gehaald en met welke mededeling?
katiavl schreef:Alison ik denk dat niemand op bokt boos is op je, maar alstublief beslis nu om het goede te doen.
Ik kan je het maar vragen
dees_daan schreef:als er iemand is, die zich in kan houden aan de telefoon, goed op de hoogte is, en wil proberen te overleggen met de vader, pm me dan!
dit is het thuisnummer
Debsey schreef:we moeten ook niet bij haar zijn maar vooral bij haar vader.
als die meneer nu een normaal gesprek kan aangaan met iemand die verstand van zaken heeft valt er dus nog wel iets te redden
sorayalover1 schreef:Nee ze staat nu hoop ik nog in poortvliet bij die vriendin van mij die brengt haar ook naar Belgie naar die handelaar.
Faelivrin schreef:Ik zou wel willen bellen, blijf altijd fatsoenlijk. Enkel ben ik nog maar 17 en volg de helft van dit gesprek al niet meer.
Als meneer van Soraya al niet naar haar wil luisteren [Soraya is ook 17] zal ik weinig uit maken.
sorayalover1 schreef:Echt ik stond met tranen in mijn ogen en hij luisterde nog niet hij zei nee ze gaat gewoon met hun mee.. Ik heb er echt alles aan gedaan maar hij is bang dat er anderen mee verongelukken.
Debsey schreef:klopt, maar er zit een verschil tussen een gesprek aan gaan met je dochter (die dat ongeluk heeft gehad met dat paard) en een gesprek aangaan met iemand die er emotioneel buiten bij staat, weet hoe om te gaan met zulke dieren en daar een goede degelijke oplossing voor kan geven