[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:59

Iemand een leuk kado-idee of site-tips voor een kado voor mijn neefje die binnenkort 1 wordt?
Hij heeft al een bérg speelgoed ( :roll: ) dus wil iets origineels..

Springruit06

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:01

Zo'n treintje met zn naam? Trommeltje? Knuffeltje? Zou het eigenlijk niet echt weten :o

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:08

Chubby schreef:
Iemand een leuk kado-idee of site-tips voor een kado voor mijn neefje die binnenkort 1 wordt?
Hij heeft al een bérg speelgoed ( :roll: ) dus wil iets origineels..

Een leuk verzilverde spaarpot, met zijn naam erin gegraveerd.. Je hebt ze volgens mij voor een jongen én meisje.. (Meisje: beer / Jongen: blokkendoos)

Dit kost meestal rond de € 25,-

Edit: Je kan dit bij bijvoorbeeld een Lucardi juwelier halen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:33

Dat is een héél goed idee Kimmetje.. Maar iets dergelijks heeft hij dus al van me gehad bij de geboorte :D

Vinurr, treintje en knuffeltje enzo vind ik niet zo leuk :o Ben echt op zoek naar iets originelers om te geven als peettante..

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:58

Chub: Je heb bij de Hema iets leuks;
Kun je een (voorlees)boekje laten maken die over jouw neefje gaat. Is helemaal gepersonaliseerd! Ook met foto(s) van je neefje. Moet je maar ff kijken op Hema.nl ;-)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:59

Hmmzzz... Misschien een zelfgemaakte knuffel (als je handig bent). Is ook leuk voor later, dat hij dat weet dat je het zelf gemaakt hebt..

(Lappie stof en vulling op de markt..)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:59

nanka schreef:
Kun je een (voorlees)boekje laten maken die over jouw neefje gaat. Is helemaal gepersonaliseerd! Ook met foto(s) van je neefje. Moet je maar ff kijken op Hema.nl ;-)

Ook héél leuk !!!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 11:22

Chubby schreef:
Dat is een héél goed idee Kimmetje.. Maar iets dergelijks heeft hij dus al van me gehad bij de geboorte :D

[***], treintje en knuffeltje enzo vind ik niet zo leuk :o Ben echt op zoek naar iets originelers om te geven als peettante..

ooh, peettante :D dat had je er niet bijgezegd! :o

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 12:41

Een armbandje met zijn naam erin?
(Van die babyarmbanden...)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:32

Heeft 'ie al, moest persé een gouden zijn van z'n mamma. Dus dure gekocht, heeft 'ie 'm nooit om :(
Echt, dat kind heeft alles al! Speelhuis, schommel, zo'n uitgebreid speelwipding, noem het maar op...

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:42

Ik moet over een maand een cadeau hebben voor mijn vriend.
1) omdat we een jaar hebben
2) hij is diezelfde week jarig.

Haha, nu heb ik van hem voor m'n verjaardag dus een super mooie ring gekregen, maar ik zou echt niet weten wat ik hem moet geven. Wil wel iets orgineels maar niet te groot. Siraden weet ik niet echt, draagd die niet dusja..
Als iemand nog een tóp idee geeft, ik wil wel iets van "dezelfde" waarde als mijn ring zegmaar ;)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:43

Een mooi horloge Princes? Vind ik wel een ultiem sieraad voor een man. Voor een euro of 75 a 100 kun je echt wat moois kopen bij de juwelier!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:44

Chub: Had je dit al gelezen:

nanka schreef:

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:46

Ja... Zit net bij te lezen :D
Ik ga ff kijken!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:06

Chubby schreef:
Een mooi horloge Princes? Vind ik wel een ultiem sieraad voor een man. Voor een euro of 75 a 100 kun je echt wat moois kopen bij de juwelier!

Ja zat ik ook aan te denken, en misschien wat persoonlijker maken door de datum ofzo erin te graveren.
Whaha en een paar allstars? Die wil die graag hebben maar z'n geld is iedere keer op :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:15

Maar dan nog even, haha, wat voor horloge geef je nou aan een 17jarige? Hij is niet echt zo'n horloge type zegmaar. :')
Ja ik zie zat mooie horloges, met mooie prijzen maarja, ik denk dan altijd. Wát als die er niet blij mee is :')

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:13

mijn vriend is over een aantal weken jarig, hij word 21.
ik weet helemaal niet wat ik hem geven moet.
hij heeft een (beetje) uitgebouwde auto, en is erg ijdel.
mmm.. wie weet iets?

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:11

lianne__ schreef:
mijn vriend is over een aantal weken jarig, hij word 21.
ik weet helemaal niet wat ik hem geven moet.
hij heeft een (beetje) uitgebouwde auto, en is erg ijdel.
mmm.. wie weet iets?

Met meerdere personen een dagje Zandvoort (incl. Lamborghini rijden)
Een slipcursus?

Beide heel leuk om te doen voor een autoliefhebber van 21 jaar !

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:12

__PrinCes schreef:
Maar dan nog even, haha, wat voor horloge geef je nou aan een 17jarige? Hij is niet echt zo'n horloge type zegmaar. :')
Ja ik zie zat mooie horloges, met mooie prijzen maarja, ik denk dan altijd. Wát als die er niet blij mee is :')

Wil je wat materieels geven?

Je kan bijvoorbeeld ook samen lekker uit eten gaan en een nachtje weg bijvoorbeeld !

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:51

kimmetje01 schreef:
__PrinCes schreef:

Wil je wat materieels geven?

Je kan bijvoorbeeld ook samen lekker uit eten gaan en een nachtje weg bijvoorbeeld !

Ja maar dat lijkt me meer wat voor als je wat ouder bent zegmaar. Dat is niet helemaal ons ding hahaha :Y) Oh gut ik ben lastig met dit soort dingen zeg

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:36

vinurr schreef:
Is een leuk idee joh! Maar is die wel optijd binnen?

Het zou 2-3 werkdagen kosten om te bezorgen, en ik heb net op de site gekeken van de bezorgers, en het zou vandaag afgeleverd moeten worden :D

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 11:43

ik heb mijn vriend ook een horloge voor zijn 18e verjaardag gegeven en we zijn een dagje weggeweest, vond hij heel leuk :j

ik had gekozen voor een vrij normaal horloge, zo eentje met zilveren schakels, je kunt er ook eentje kopen en als hij het dan niet leuk vindt samen met hem een andere uitkiezen?
Of hem meenemen met uitzoeken, dan weet je zeker dat hij het een mooi horloge vindt :j

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 12:30

Ik heb echt heel hard hulp nodig. Ik heb al wat topic's doorgezocht, maar ik kom er niet uit.

Mijn broer en zijn vriendin vieren zondag hun verjaardag. nu heb ik voor mijn schoonzusje wel wat leuke dingetjes kunnen kopen en ook wat ze vroeg.
Mijn broer vroeg lege videobanden en dat wil ik best voor hem halen, maar het is niet leuk als iedereen aan komt zetten met lege videobanden natuurlijk.

mijn broer wordt 30, is busschauffeur en heeft een eigen administratiekantoor, hij is een sloddervos en heeft verder tijd te kort :+

Ik zat te denken aan opruimdingetjes, maar hij heeft al zoveel en hij gebruikt het niet.
Verder wilt hij geen speciale biertjes hebben.. wat moet ik voor zo'n jongen kopen?? :D

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 12:49

beukiej schreef:
Gaat even meelezen.

Heb net in een ander topic een super leuk idee gezien.
(weet niet of het al ergens genoemd is hoor)

http://www.ikheetgeenbjorn.nl

Boxers e.d. met eigen tekst erop

Mijn vriend heeft hem gisteren binnen gekregen en hij vond hem erg leuk!
Ik vind hem ook erg leuk, echt een aanrader!

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:09

Marchador schreef:
Ik heb echt heel hard hulp nodig. Ik heb al wat topic's doorgezocht, maar ik kom er niet uit.

Mijn broer en zijn vriendin vieren zondag hun verjaardag. nu heb ik voor mijn schoonzusje wel wat leuke dingetjes kunnen kopen en ook wat ze vroeg.
Mijn broer vroeg lege videobanden en dat wil ik best voor hem halen, maar het is niet leuk als iedereen aan komt zetten met lege videobanden natuurlijk.

mijn broer wordt 30, is busschauffeur en heeft een eigen administratiekantoor, hij is een sloddervos en heeft verder tijd te kort :+

Ik zat te denken aan opruimdingetjes, maar hij heeft al zoveel en hij gebruikt het niet.
Verder wilt hij geen speciale biertjes hebben.. wat moet ik voor zo'n jongen kopen?? :D

Misschien iets van een sauna ofzo, je zegt dat hij tijd te kort heeft.. Kan hij lekker ontspannen :+