Hij heeft al een bérg speelgoed (

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Iemand een leuk kado-idee of site-tips voor een kado voor mijn neefje die binnenkort 1 wordt?
Hij heeft al een bérg speelgoed () dus wil iets origineels..
Chubby schreef:Een mooi horloge Princes? Vind ik wel een ultiem sieraad voor een man. Voor een euro of 75 a 100 kun je echt wat moois kopen bij de juwelier!
lianne__ schreef:mijn vriend is over een aantal weken jarig, hij word 21.
ik weet helemaal niet wat ik hem geven moet.
hij heeft een (beetje) uitgebouwde auto, en is erg ijdel.
mmm.. wie weet iets?
__PrinCes schreef:Maar dan nog even, haha, wat voor horloge geef je nou aan een 17jarige? Hij is niet echt zo'n horloge type zegmaar.
Ja ik zie zat mooie horloges, met mooie prijzen maarja, ik denk dan altijd. Wát als die er niet blij mee is
kimmetje01 schreef:__PrinCes schreef:Maar dan nog even, haha, wat voor horloge geef je nou aan een 17jarige? Hij is niet echt zo'n horloge type zegmaar.
Ja ik zie zat mooie horloges, met mooie prijzen maarja, ik denk dan altijd. Wát als die er niet blij mee is
Wil je wat materieels geven?
Je kan bijvoorbeeld ook samen lekker uit eten gaan en een nachtje weg bijvoorbeeld !
beukiej schreef:Gaat even meelezen.
Heb net in een ander topic een super leuk idee gezien.
(weet niet of het al ergens genoemd is hoor)
http://www.ikheetgeenbjorn.nl
Boxers e.d. met eigen tekst erop
Marchador schreef:Ik heb echt heel hard hulp nodig. Ik heb al wat topic's doorgezocht, maar ik kom er niet uit.
Mijn broer en zijn vriendin vieren zondag hun verjaardag. nu heb ik voor mijn schoonzusje wel wat leuke dingetjes kunnen kopen en ook wat ze vroeg.
Mijn broer vroeg lege videobanden en dat wil ik best voor hem halen, maar het is niet leuk als iedereen aan komt zetten met lege videobanden natuurlijk.
mijn broer wordt 30, is busschauffeur en heeft een eigen administratiekantoor, hij is een sloddervos en heeft verder tijd te kort
Ik zat te denken aan opruimdingetjes, maar hij heeft al zoveel en hij gebruikt het niet.
Verder wilt hij geen speciale biertjes hebben.. wat moet ik voor zo'n jongen kopen??