Die quarantaine duurt dan idd wel errug lang

Fijn dat de oorzaak van de benauwdheid meeviel en nu weer weg is dankzij de medicijnen

Fijn dat de film leuk was! En dat je dat soort dingen nog lekker kunt doen

Succes met je toetsen!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Nou, afgelopen maandag hebben we weer gesprek gehad met mijn oncoloog. Hij heeft alles nog even uitgelegd en in principe klopt het verhaal zoals ik het op de vorige bladzijde heb uitgelegd, al is het wel zo dat niet ieder blok precies 36 dagen is maar zo lang duurt als nodig is. Als ik tussentijds namelijk niet goed genoeg herstel (lichamelijk of qua bloed) moeten kuren worden uitgesteld. Iets anders dat ook niet klopt is de quarantaine tijd, ik dacht 3 tot 6 weken maar het is 6 tot 8 weken, slik.
Verder was er maandag ook nog een andere tegenvaller. In de loop van de dag kreeg ik wat pijn met ademhalen, verder geen aandacht aan geschonken. Tegen de tijd dat ik naar bed ging was het echter zo erg geworden dat ik niet meer kon liggen van de pijn en het ook benauwd kreeg, waarop we dus van de oncoloog naar het AMC moesten komen. Dus al met al van half12 's avonds tot 3 uur 's nachts op de eerste hulp gezeten. Bloed afgenomen, hartfilmpjes gemaakt, foto's gemaakt van mijn longen.. 't was gelukkig niet de longembolie waar ze aan dachten, maar veeeel irritatie door de MTX-kuur. Ben weer naar huis gestuurd met 4 tot 6 maal daags 1000 mg paracetamol. Inmiddels is het gelukkig zo goed als weg
Het struisvogeltje spelen is weer over, de realiteit moet maar niet uit het oog verloren wordenhet gaat nu eigenlijk wel goed met me, al doet het zeer om iedereen te horen zeggen 'oh, een transplantatie.. ja ik ken die en die, maar nee.. die heeft het niet gehaald..' dat zijn geen dingen die ik wil horen. Natuurlijk snap ik dat veel mensen iemand kennen die een transplantatie heeft ondergaan, maar toe, denk eerst na voor je iets dergerlijks zegt. Nog meer zeer doet het om mijn ouders in de problemen te zien komen met hun werk omdat er werkelijk bijna niets geregeld is hier in Nederland voor ouders die voor hun kind moeten zorgen als dat ziek is. Bah.
De leukere dingenAfgelopen dinsdagavond ben ik even naar de bioscoop geweest, Wild Hogs, vond de film wat tegenvallen maar het was leuk om er even tussenuit te zijn!
vanavond ga ik wat drinken met een vriendin in de stad en zaterdagavond ga ik ook even een kijkje nemen in de stad
Nou, ik ga nu richting het ziekenhuis om bloed te prikken en vervolgens duik ik de studieboeken weer in want morgen liggen op school 2 toetsen op me te wachten..![]()
@ MSQuincyTE: Zoals Kim zegt klopt het helemaal, ik heb een laptop en neem die ook altijd mee, maar wanneer ik in het ziekenhuis ben voel ik me zelden goed genoeg om erachter te gaan. Misschien dat dat anders gaat zijn wanneer ik zolang in quarantaine moet maar ik weet niet of mijn laptop dan mee mag
Liefs,
Yellowfish
MoonChloe schreef:Zo, je kan zo wel erg makkelijk afwisselen met je haar. Allemaal mooie pruiken. (mensenhaar?)